Ohhnee?? Ik ben nog nie doof hoor....quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeul niet gedaan..
Nou je hebt slapen en slapenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhnee?? Ik ben nog nie doof hoor....
Jammer...?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou je hebt slapen en slapen![]()
Maar niets spannends hoor
neequote:
Zeker? Het is met de markt om de hoek wel een druk punt en bovenlangs het mosveld de autoweg..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Vergisde me , bedoelde in de SC,![]()
He leuke woning, bedankt, ik neem hem.
ja, mensen die daar binnen zijn kunnen een zendertje dragenquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:13 schreef Marrije het volgende:
Is er nu al geluid bij deze streams? En dan bedoel ik niet die vervelende liedjes.
Meen je!! Er is af en toe dus omgevingsgeluid? Nou dan slinger ik de stream binnenkort ook weer ff aan!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, mensen die daar binnen zijn kunnen een zendertje dragen
en er kan "gewoon" muziek afgespeelt worden daar.
Er is ook gewerkt aan omgevingsgeluid. Dus er kan gekozen worden. Maar soms kiezen ze nog steeds voor de hitlist van johan, zodat P6000 skeelerkes en beertje nog eens horen kan.
Je hoort de kroketten in het frietkot ernaast het vet ingaan!quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meen je!! Er is af en toe dus omgevingsgeluid? Nou dan slinger ik de stream binnenkort ook weer ff aan!
Ik ben nergens bang voor, bovendien, ik herhaal alleen wat Giel zeiquote:Op zondag 27 december 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter geen negatieve dingen meer zeggen over Johan, Maanvis. De Vlemmix-groep heeft gister al een aanslag gepleegd op het huis van Stefan (Sunchaser)
En dodelijk gebrek aan verse beelden....quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef bbfakir het volgende:
De heater staat nog aan maar de verwarming gaat het binnekort weer doen.
[ afbeelding ]
O wat leuk! Benieuwd hoe het met Jaap gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
BREAKING NEWS: JAAP IS ONDERWEG NAAR STUDIO VLEMMIX
Uit betrouwbare bron.
Nou, er is nog niets (maar dan ook werkelijk helemaal niets) bekend van de programmering, dus ik zou er maar niet teveel op rekenen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Het ziet er naar uit dat het toch doorgaat he, 1 januari? Ze zijn zo druk bezig
RCO mensen etc zijn wel al geregeld dus reken maar dat er iets komt. Wát dat iets is, weet ik ook niet. Misschien is het wel niets. Maar we moeten de huid niet verkopen voordat de beer gevild is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, er is nog niets (maar dan ook werkelijk helemaal niets) bekend van de programmering, dus ik zou er maar niet teveel op rekenen.
Ik verwacht ook wel beelden hoor, zoals nu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
RCO mensen etc zijn wel al geregeld dus reken maar dat er iets komt. Wát dat iets is, weet ik ook niet. Misschien is het wel niets. Maar we moeten de huid niet verkopen voordat de beer gevild is, natuurlijk.
Iets van een berichtje berichtje zou dan wel handig zijn vantevoren, zodat we weten wanneer 'wat leuks' begint op de streamquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat Johan begint met een paar losse itempjes?
Gewoon af en toe even wat leuks, om mee te beginnen.
Lijkt me niet heel slecht.
Zit jij niet 24/7 naar de stream te kijken dan!?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iets van een berichtje berichtje zou dan wel handig zijn vantevoren, zodat we weten wanneer 'wat leuks' begint op de stream.
Misschien verrast Johan ons nog en komt hij met een vast programma 1 januari.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel beelden hoor, zoals nu.
En ook wel wat vaker met geluid (vanavond krijgt Jaap ook geluid).
Alleen een programmering met vaste programma`s op vaste tijden zie ik eigenlijk nog niet zo komen.
Als dat er zou zijn, hadden we dat vast wel ergens tussen de regels door gelezen.
Jij hebt je ook beschikbaar gesteld om daar te komen koken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel me beschikbaar als figurant in de videoclip![]()
![]()
Mijn bereidheid tot medewerking word tot nu toe niet erg in ontvangst genomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij hebt je ook beschikbaar gesteld om daar te komen koken.![]()
Gaan ze zo ook doen: aardappels, witlof, kipfilet en sla.
Nou zeg, ik schrok er ook vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:04 schreef Disana het volgende:
Je ziet nu nog beter dan bij Jensen hoeveel dikker Jaap is geworden na DGK. Het is gewoon eng om te zien.
Schrikken inderdaad. Als die de 30 haalt heeft hij nog mazzel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, ik schrok er ook van![]()
Zijn hart maakt overuren en zijn gewrichten kreunen, om maar eens een paar dingen te noemen.
Zo jammer dat hij het niet voor elkaar gekregen heeft om af te vallen, ik dacht juist dat hij de laatste tijd goed bezig was geweest. Niet dusquote:
die 10 kilo die hij kwijt was is terug? met rente?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij het niet voor elkaar gekregen heeft om af te vallen, ik dacht juist dat hij de laatste tijd goed bezig was geweest. Niet dus
Met véél meer rente dan ik op mijn spaarrekening krijgquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
die 10 kilo die hij kwijt was is terug? met rente?
echt een hopeloos geval dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met véél meer rente dan ik op mijn spaarrekening krijg
Nee, je moet je stereotype beeld bijstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft Jaap nou ook debiel veel zitten eten of viel dat mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |