Mijn bereidheid tot medewerking word tot nu toe niet erg in ontvangst genomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij hebt je ook beschikbaar gesteld om daar te komen koken.![]()
Gaan ze zo ook doen: aardappels, witlof, kipfilet en sla.
Nou zeg, ik schrok er ook vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:04 schreef Disana het volgende:
Je ziet nu nog beter dan bij Jensen hoeveel dikker Jaap is geworden na DGK. Het is gewoon eng om te zien.
Schrikken inderdaad. Als die de 30 haalt heeft hij nog mazzel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, ik schrok er ook van![]()
Zijn hart maakt overuren en zijn gewrichten kreunen, om maar eens een paar dingen te noemen.
Zo jammer dat hij het niet voor elkaar gekregen heeft om af te vallen, ik dacht juist dat hij de laatste tijd goed bezig was geweest. Niet dusquote:
die 10 kilo die hij kwijt was is terug? met rente?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij het niet voor elkaar gekregen heeft om af te vallen, ik dacht juist dat hij de laatste tijd goed bezig was geweest. Niet dus
Met véél meer rente dan ik op mijn spaarrekening krijgquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
die 10 kilo die hij kwijt was is terug? met rente?
echt een hopeloos geval dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met véél meer rente dan ik op mijn spaarrekening krijg
Nee, je moet je stereotype beeld bijstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft Jaap nou ook debiel veel zitten eten of viel dat mee?
Hij is een uur offstream geweest, met Johan.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk dat Jaap zich liet zien.. wat voor rol gaat die spelen bij Johans TV?
Jaap zag er niet zo lekker uit.. was alles goed met 'm?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is een uur offstream geweest, met Johan.
Misschien dat er toen wat besproken is.
Bedankt voor je update Dottey.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef Dottey het volgende:
0.30 de rust is wedergekeerd.
de jongemannen vertrekken in de hoop te kunnen stappen.
& alsido gaat rustig door met klussen
Ik ben de mijne serieus kwijt.. Maar het is vast een andere..quote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef Maanvis het volgende:
En wij wachten rustig op de stream af totdat Alsido de schroeftol van Dotteke nodig heeft...
Bonjour dottey!! comment ca va?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ben de mijne serieus kwijt.. Maar het is vast een andere..
Neuh, ik denk ook dat dit het genre is dat we kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:40 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.. Daar hebben we Eddy Wally...
[ afbeelding ]
Waarom verbaast me dat nu niet in een Johan Vlemmix pakhuis...
Ach eerst maar eens afwachten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, ik denk ook dat dit het genre is dat we kunnen verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |