Ohhnee?? Ik ben nog nie doof hoor....quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeul niet gedaan..
Nou je hebt slapen en slapenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhnee?? Ik ben nog nie doof hoor....
Jammer...?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou je hebt slapen en slapen![]()
Maar niets spannends hoor
neequote:
Zeker? Het is met de markt om de hoek wel een druk punt en bovenlangs het mosveld de autoweg..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Vergisde me , bedoelde in de SC,![]()
He leuke woning, bedankt, ik neem hem.
ja, mensen die daar binnen zijn kunnen een zendertje dragenquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:13 schreef Marrije het volgende:
Is er nu al geluid bij deze streams? En dan bedoel ik niet die vervelende liedjes.
Meen je!! Er is af en toe dus omgevingsgeluid? Nou dan slinger ik de stream binnenkort ook weer ff aan!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, mensen die daar binnen zijn kunnen een zendertje dragen
en er kan "gewoon" muziek afgespeelt worden daar.
Er is ook gewerkt aan omgevingsgeluid. Dus er kan gekozen worden. Maar soms kiezen ze nog steeds voor de hitlist van johan, zodat P6000 skeelerkes en beertje nog eens horen kan.
Je hoort de kroketten in het frietkot ernaast het vet ingaan!quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meen je!! Er is af en toe dus omgevingsgeluid? Nou dan slinger ik de stream binnenkort ook weer ff aan!
Ik ben nergens bang voor, bovendien, ik herhaal alleen wat Giel zeiquote:Op zondag 27 december 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter geen negatieve dingen meer zeggen over Johan, Maanvis. De Vlemmix-groep heeft gister al een aanslag gepleegd op het huis van Stefan (Sunchaser)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |