Is dat de hond van Dottey of heeft De Vlem er zelf één?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef Disana het volgende:
In elk geval ligt de hond niet meer in de afgeknipte haren.
Volgens mij is dat de Dothond maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat de hond van Dottey of heeft De Vlem er zelf één?
Tja dat heb je met lullen die schoppenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt? Wat is Sjors voor lul dan dat hij zijn eigen hond loopt te schoppen!?
Ik stel voor dat we een middelvinger actie opstarten voor Sjorsquote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja dat heb je met lullen die schoppen
Zeg, laat mij eens, ik ging op in het Streamgeweld.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef snetje het volgende:
kan iemand Ian een barbie en een ken geven!!
Doen! is weer eens wat anders dan een "V'aktiequote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een middelvinger actie opstarten voor Sjors
Wat ik je brom!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doen! is weer eens wat anders dan een "V'aktie
Het was echt een soort Hitman aanslag.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef Chanel5 het volgende:
Zoooo die Alsido is snellll dat kon je niet op tijd cappen Ian
Ah, thanks Tuinfluiter.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Hond die nu in Studio Vlemmix logeert.
[ afbeelding ]
Hond Kay van Dot.
[ afbeelding ]
Dit zijn niet dezelfde honden.
de bovenste "Rooie" is van (Sjors) Renéquote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Hond die nu in Studio Vlemmix logeert.
[ afbeelding ]
Hond Kay van Dot.
[ afbeelding ]
Dit zijn niet dezelfde honden.
De hond van Sjors heet "Rooie"?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef snetje het volgende:
[..]
de bovenste "Rooie" is van (Sjors) René
Wie de fuck zijn Martin en Rene!?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sjors, Martin, Rene, ik moet duidelijk nog ff wennen aan die nieuwe soapies.
De sjeik en de kalequote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie de fuck zijn Martin en Rene!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |