quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef Maanvis het volgende:[..]
Nou, dat gedoe over die bans stond al 3 dagen in de COS, en pas toen
een user zei dat ie niet meer in de COS zou posten anders, werd er wat tegen gedaan en nu wordt ineens gedaan alsof het altijd al policy was

.
Pardon?
Bedoelt u mij?
Ik was idd te kwaad om op een correcte manier te kunnen reageren, vandaar geen reactie in eerste instantie.
Maar er is wel degelijk meerdere keren wat van gezegd.
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Gert het volgende:Laat iemand die zich daadwerkelijk met streamverslagen bezighoudt, ik noem een Peter6000, het volgende SV-topic maar openen wat mij betreft. Streamverslagen worden er nu toch door niemand gemaakt, en ouwehoeren over PS2 kunnen we hier ook.
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef Gert het volgende:De topicreeks met
stream-verslagen wordt gewaardeerd.
Het vorige topic eindigde (mede door mijn toedoen) in slowchat over de chat, daarom stelde ik
hier voor om het volgende topic weer streamverslagen te laten zijn en elders te gaan ouwehoeren over de chat.
Hier dus graag vanaf nu alleen nog maar streamverslagen, of commentaren die daar direct mee te maken hebben.
Chat-bashing e.d. kan in bovengenoemd topic maar als er een apart topic voor moet komen, ook prima hoor, open maar.
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:40 schreef Noek het volgende:[..]
Het lijkt mij handig als jullie een eigen kanaal ergens aanmaken waar jullie iets met feedback van jullie users kunnen doen. Hier gewoon commentaar op de streams gaarne.
Na de laatste reactie vond ik het tijd om in normale bewoordingen alsnog mijn frustraties te uiten.
En dat het is toegestaan om mededelingen vanuit de chat te doen (Bijvoorbeeld wanneer iets begint, wie er op bezoek komt, wat iemand zegt) weet jij ook heel goed.

Het ging mij om de chatbashing, en het ging de moderators om de chatban-besprekingen.