Ik ben nog wakker. Kom maar langs en dan zing je een herzlich willkommen liedje voor me, in een dirdnl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Waar is je welkomtopic? Ik wil je welkom heten.
d8 ik alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef PC eend het volgende:
Hallo
Hoe is het beleid hier wb topics uit een reeks openen?
Ik had net de lapo en ben in blinde paniek
Ik wacht het antwoord nog ff af, maar ik denk dat je gewoon op mij had moeten wachtenquote:
Voorlopig weten we de regels niet, dus je denkt maar een end weg!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht het antwoord nog ff af, maar ik denk dat je gewoon op mij had moeten wachten
Gooi er een webcam op en het mag als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga met die Spaanse trouwen, mag ik daar een topique voor openen?
Ik gooi het even in de groepquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gooi er een webcam op en het mag als ik het goed begrijp
Manu was niet exclusief RLS, maar een plaatsje voor hem in dit forum is mooi. We zetten een linkje in de FAQ, bovenaan het forum.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Het is misschien een stomme vraag hoor en als jullie het niets vinden ook prima.
Maar zou het misschien mogelijk zijn dat Manu met ons mee verhuist?
Het voelt nu een beetje alsof we hem hebben achtergelaten in GC.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Manu was niet exclusief RLS, maar een plaatsje voor hem in dit forum is mooi. We zetten een linkje in de FAQ, bovenaan het forum.
Tof van je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Manu was niet exclusief RLS, maar een plaatsje voor hem in dit forum is mooi. We zetten een linkje in de FAQ, bovenaan het forum.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Het is misschien een stomme vraag hoor en als jullie het niets vinden ook prima.
Maar zou het misschien mogelijk zijn dat Manu met ons mee verhuist?
Het voelt nu een beetje alsof we hem hebben achtergelaten in GC.
Jep, hij is al aangekomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Mag mijn topic over Tabhita ook hierheen, wellicht krijgt ze een programma op SV
Om welke mensen gaat dit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:52 schreef thefreakje het volgende:
kunnen alle vlemmix topics worden gemerged naar twee topics, een seireus, en sc op verzoek van heel wat mensen.
Ik o.a., er zijn nu zo'n 12 topics m.b.t. Vlemmix TV, we hebben nog niks gezien en alleen maar schimmigheden vernomen. Laat ie eerst maar eens met wat info komen of wat laten zien,.... toch ?!quote:
Eens, maar dat wil toch niet zeggen dat je op dit moment voor elk wissewasje Vlemmix een nieuw topic hoeft openen. Het zijn er nu al 12, dat zijn er dus binnen no-time 40 als het zo doorgaat. Je ziet door de bomen, etc. Beetje moderatie daarop kan volgens mij geen kwaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voorpret is een onderdeel van een RLS. Dat deze voorpret gebaseerd is op weinig concrete info doet daar weinig aan af. Sommige topics hebben een nieuwswaardige insteek, andere een minder serieuze, wat je maar wil. Het zomaar samenvoegen van al die verschillende topics lijkt me niet erg zinvol
.
Tis nu al hilarisch, kan je nagaan als we ooit beeld krijgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het was een serieus verzoek.![]()
Nou uhhhhhhhhh, het is dus voorpret.
Van niets iets maken is niet alleen Johan goed in, idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis nu al hilarisch, kan je nagaan als we ooit beeld krijgen
Ik lees het merendeel gewoon niet en als een topi dan wat langer ovenaan lijft staan kun je ff kijken of je het ook zo interessant vindt als anderen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, maar dat wil toch niet zeggen dat je op dit moment voor elk wissewasje Vlemmix een nieuw topic hoeft openen. Het zijn er nu al 12, dat zijn er dus binnen no-time 40 als het zo doorgaat. Je ziet door de bomen, etc. Beetje moderatie daarop kan volgens mij geen kwaad
cockblockquote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
De COS is open, daarnaast is deze ook nog open: Tel hier af naar Studio Vlemmix!
[SV COS #1] We hebben beeld, ja echt!
Plek genoeg om je eerste indrukken te posten.
"we" heb je "ze" al gebeld dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
zeg, we zijn per definitie niet bang, dus dat.
van een hetze is geen sprake, er zijn 2 kanten aan een verhaal en die zijn beide welkom. dus dat, zeg maar.
we vertrouwen erop dat jij die vuilniszakken ff op gaat halen. dus ook dat.
groetjes.
Hmm moet echt ieder dingetje een apart topic krijgen?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen, Noek, Gert en PietjePuk007,
Mag vanaf dit bericht http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1363821/1/50/74409613
een samensmelting plaats vinden(mergen] tot het laatste bericht op 10:08 uur van Toverheks.
[SV COS #3] Die ene witte kabel zit niet goed hoor.
met het topic:
[SV] Johan Vlemmix in het nieuws.
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef Dementor het volgende:
Hmm moet echt ieder dingetje een apart topic krijgen?
GNP please resolve this.
Ja, want je wil een topic uit elkaar laten trekken om zo een nieuw topic van info te voorzien.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.
Ik vraag niet om een merge.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit jij nu te verlekkeren en te solliciteren naar een kleurtje blauw?
Ja! Want dan zit ik opeens met mijn posts in dat topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.
Fluiter, wat is dit? Zo ken ik je nietquote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit jij nu net als half april te verlekkeren en te solliciteren naar een kleurtje blauw?
Gewoon gek gemaakt.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fluiter, wat is dit? Zo ken ik je niet
Jou definitie van een "persoonlijke aanval" is op zijn minst twijfelachtig, die gozer kwam binnen met een attidude en daar is lekker volgens FOK-regels op gereageert, ga nou niet de het helige boontje uithangen alsteblieft...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:54 schreef Marrije het volgende:
persoonlijke aanvallen horen daar gewoon niet thuis, dat doen ze maar ergens anders
vanaf nuquote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
dat er vanaf nu extra streng opgelet zal worden en topic weer open, kom op.
Je noemt 't toeval dat in 't eerste half uur dat er niemand was de pleuris uitbreektquote:
In die reeks iig wel, daar is 't al tijden gezeur. De regels is en was, inhoudelijk roep je maar een eind heen. Niet over elkaar, laat elkaar met rust.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Waar is die Pietje nou mee bezig? sinds wanneer is FOK vies van een beetje mee-rellen met een user? zó erg waren die texten helemaal niet en in lijn met de diegene zelf...![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef judge666 het volgende:
ach ja alsof jullie hier allen nou zo een goed ouder voorbeeld zijn???
de hele dag niks doen achter een pc....![]()
En mijn aandeel, laat me niet lachenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef judge666 het volgende:
mensen die zelf geen leven hebben weten altijd zo goed over andermans leven te oordelen!!!!
Jo, is me ontgaan, sorry.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
vanaf nu? We zijn al een week bezig mocht 't je ontgaan zijn (dat zou overigens knap zijn).
Ik had alleen maar twee inhoudelijke reacties op Margje geplaatst en die zijn ook weg. Niet erg hoor maar ik snap niet waarom.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Marrije het volgende:
Zo kwam het binnen ja:
[..]
[..]
En mijn aandeel, laat me niet lachen
Het komt een beetje krom over als je gedeeltes laat staan, ik denk dat het overzicht dan ook een beetje weg is. Achteraf snappen we allemaal wie er fout zat en waarom en daar gaat het om.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had alleen maar twee inhoudelijke reacties op Margje geplaatst en die zijn ook weg. Niet erg hoor maar ik snap niet waarom.
De posts van Margje zijn dan al gedelete, en dan zou je reacties daarop moeten gaan editten ipv weggooien, om het gequote gedeelte te verwijderen. Da's op zo'n moment nét even te veel gedoe, that's all.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had alleen maar twee inhoudelijke reacties op Margje geplaatst en die zijn ook weg. Niet erg hoor maar ik snap niet waarom.
PM-accounts moeten apart worden geshred, dat gebeurt niet altijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom krijg ik hate mail in mijn PM box van een user die door de account shredder zou zijn?
Geen PM shredder?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom krijg ik hate mail in mijn PM box van een user die door de account shredder zou zijn?
Och, het maakt me verder niet uit, ik dacht dat Yvonne misschien op een verkeerd knopje had gedrukt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
PM-accounts moeten apart worden geshred, dat gebeurt niet altijd.
Als het serieuze hate-mail is: stuur effe door want dan is een unshred wel definitief van de baan.
Is dit een verzoek van Leo, of van de mod's?quote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste mensen,
Leo is geattendeerd op het gerucht dat hij wat met Claire zou hebben en en dat hierover al enkele topics volgeschreven zijn.
Hij is daar niet zo blij mee, liet hij per mail weten.
Niet omdat hij afgezeken zou worden, want hij krijgt "een gunstige pers", en weet dat dit op FOK! ook weleens anders kan zijn.
Wél omdat het een volslagen uit de lucht gegrepen verhaal is, waarvan weliswaar de meesten wel dóórhebben dat het een fabeltje is, maar wat toch een eigen leven kan gaan leiden.
Voor zichzelf maak hem dat niet eens zo heel veel uit, al wordt hij liever met rust gelaten, maar het leven van Claire is al rumoerig genoeg en daar hoeven niet ook nog op niets gebaseerde geruchten zoals deze aan toegevoegd te worden.
Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
Nouja, Ik dat geval zou alle roddel, achterklap en elke discussie over iemand anders gestopt moeten worden op FOK!quote:Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij hebben we het er vaker over gehad dat de 'onderwerpen' van de roddels ook op FOK! posten of mee willen doen, en ons het posten willen beletten over bepaalde zaken. Volgens mij was er toen besloten om daar niet op in te gaan toch?
In ieder geval: Verzoek is doorgegeven, nu is het aan ons om er wat mee te doen, of niet, onze keus, niet de zijne.
Hij weet iig genoeg van haar privé leven en haar als persoon ,en hij vind het belangrijk. blijkbaar. Da's wel rook toch al, of speculeer ik nu?quote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dit een verzoek van Leo, of van de mod's?
Psies! Leo is nu dus ook gewoon publiek bezit van de FOK! Users!quote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij weet iig genoeg van haar privé leven en haar als persoon ,en hij vind het belangrijk. blijkbaar. Da's wel rook toch al, of speculeer ik nu?
Wij geven het verzoek van Leo door. Het is geen gebod. Zoals ik al schreef:quote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dit een verzoek van Leo, of van de mod's?
quote:Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
Maar is het wel complete onzin? HA!quote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij geven het verzoek van Leo door. Het is geen gebod. Zoals ik al schreef:
[..]
Gaarne aanpassing,quote:WAAR KAN IK STUDIO VLEMMIX VINDEN?
Op de officiële site:
www.johanvlemmix.tv
En op de UStream-site:
Stream 1: http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
Stream 2: http://www.ustream.tv/channel/vlemmixlive
Op de USstream-site, is er naast de mogelijkheid tot streamen ook nog een chatoptie
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
De uitbereiding van het multimediaproject Studio Vlemmix gaat gestaag door: sinds vandaag hebben we een 2e stream.
Vandaar graag een aanpassing in de OP van de COS.
[..]
Gaarne aanpassing,
Hoogachtend.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi , topictitel is te lang, kan alweer weg?
[RLS SC # 378] bijna op 25.000 posts in dit forum.
Wanneer ik de post hierboven zie, he ik mis Peter6000.![]()
Al snel opgepakt door Heatwave.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:46 schreef Tokus het volgende:
KISS - Er was eens...of nog steeds?
gelieve dit topic terug te moven naar MUZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |