"we" heb je "ze" al gebeld dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
zeg, we zijn per definitie niet bang, dus dat.
van een hetze is geen sprake, er zijn 2 kanten aan een verhaal en die zijn beide welkom. dus dat, zeg maar.
we vertrouwen erop dat jij die vuilniszakken ff op gaat halen. dus ook dat.
groetjes.
Hmm moet echt ieder dingetje een apart topic krijgen?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen, Noek, Gert en PietjePuk007,
Mag vanaf dit bericht http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1363821/1/50/74409613
een samensmelting plaats vinden(mergen] tot het laatste bericht op 10:08 uur van Toverheks.
[SV COS #3] Die ene witte kabel zit niet goed hoor.
met het topic:
[SV] Johan Vlemmix in het nieuws.
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef Dementor het volgende:
Hmm moet echt ieder dingetje een apart topic krijgen?
GNP please resolve this.
Ja, want je wil een topic uit elkaar laten trekken om zo een nieuw topic van info te voorzien.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.
Ik vraag niet om een merge.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit jij nu te verlekkeren en te solliciteren naar een kleurtje blauw?
Ja! Want dan zit ik opeens met mijn posts in dat topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.
Fluiter, wat is dit? Zo ken ik je nietquote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit jij nu net als half april te verlekkeren en te solliciteren naar een kleurtje blauw?
Gewoon gek gemaakt.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fluiter, wat is dit? Zo ken ik je niet
Jou definitie van een "persoonlijke aanval" is op zijn minst twijfelachtig, die gozer kwam binnen met een attidude en daar is lekker volgens FOK-regels op gereageert, ga nou niet de het helige boontje uithangen alsteblieft...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:54 schreef Marrije het volgende:
persoonlijke aanvallen horen daar gewoon niet thuis, dat doen ze maar ergens anders
vanaf nuquote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
dat er vanaf nu extra streng opgelet zal worden en topic weer open, kom op.
Je noemt 't toeval dat in 't eerste half uur dat er niemand was de pleuris uitbreektquote:
In die reeks iig wel, daar is 't al tijden gezeur. De regels is en was, inhoudelijk roep je maar een eind heen. Niet over elkaar, laat elkaar met rust.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Waar is die Pietje nou mee bezig? sinds wanneer is FOK vies van een beetje mee-rellen met een user? zó erg waren die texten helemaal niet en in lijn met de diegene zelf...![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef judge666 het volgende:
ach ja alsof jullie hier allen nou zo een goed ouder voorbeeld zijn???
de hele dag niks doen achter een pc....![]()
En mijn aandeel, laat me niet lachenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef judge666 het volgende:
mensen die zelf geen leven hebben weten altijd zo goed over andermans leven te oordelen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |