Zou ook wel raar zijn als jij een wifebeater zou zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ik ben liever minder zedelijk dan een wifebeater![]()
jajaquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als jij een wifebeater zou zijn
Ja maar als 2 vrouwen elkaar in de haren vliegen is dat toch niet hetzelfde...quote:
Het is het combineren van de diverse keukens.... dus een vleugje franse keuken met wat aziatisch erbij bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben niet hip Lea dus wat is Fusion cooking. De naam komt mij vaag bekend voor, maar weet echt niet wat het inhoudt.
Ja ik had m als een van de eersten gezien en ik vind hem erg raar....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh Leandra,
Heb jij die posting van Ian nog gezien? Hoe denk jij hierover?
Ach als het ene vrouwtje op een eftelinglaaf lijktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar als 2 vrouwen elkaar in de haren vliegen is dat toch niet hetzelfde...
Ohwja... youtubefilmpje... kijk ff over die kastnicht heen! Gewoon lekker een fitnessfilmpje![]()
Ah van dattum, dan doe ik dat volgens mij heel vaakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is het combineren van de diverse keukens.... dus een vleugje franse keuken met wat aziatisch erbij bijvoorbeeld.
Sushi met pasta, om maar eens wat raars te noemen.
Ik vond het ook raar....zelfs nog tegen kally gezegd....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik had m als een van de eersten gezien en ik vind hem erg raar....
Hij zou zelf nooit Jasper zeggen, maar wie zit daar in Duitsland dan die zo'n post in keurig NL zou kunnen doen??
Laat ik het zo stellen, het zou een Ian garpje kunnen zijn, maar mijn gedachten zijn vandaag toch meerdere malen naar die post afgedwaald
Hij heeft iemand achter z'n computer die boodschap laten sturen naar Fok!? Hij logt natuurlijk automatisch in en degene die het gedaan heeft weet niet dat zijn voornaam hier niet bekend is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik had m als een van de eersten gezien en ik vind hem erg raar....
Hij zou zelf nooit Jasper zeggen, maar wie zit daar in Duitsland dan die zo'n post in keurig NL zou kunnen doen??
Laat ik het zo stellen, het zou een Ian garpje kunnen zijn, maar mijn gedachten zijn vandaag toch meerdere malen naar die post afgedwaald
Ik zei toch dat je hip was met je Bami met Carpaccioquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah van dattum, dan doe ik dat volgens mij heel vaak
huh ? Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft iemand achter z'n computer die boodschap laten sturen naar Fok!? Hij logt natuurlijk automatisch in en degene die het gedaan heeft weet niet dat zijn voornaam hier niet bekend is?
Ian, iemand vertelde dat hij een ongeluk heeft gehad, niet ernstig maar wel dusdanig dat hij voorlopig niet kon posten.quote:
De post staat hier: [RLS SC # 342] Voor al uw dialecten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft iemand achter z'n computer die boodschap laten sturen naar Fok!? Hij logt natuurlijk automatisch in en degene die het gedaan heeft weet niet dat zijn voornaam hier niet bekend is?
Ik heb hem nog nooit betrapt op dit soort grapjes, dat geloof ik dus eigenlijk nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De post staat hier: [RLS SC # 342] Voor al uw dialecten.
Er zijn 2 mogelijkheden:
of hij logt idd niet uit en iemand heeft voor hem gepost, maar dan is dat Jasper in de onschuld van de poster gebeurd.
of hij haalt een grapje met ons uit en doet dat eigenlijk vrij strak, iig zo strak dat er verwarring over ontstaat.
Nee daarom, maar goed, volgens jou is z'n zus op visite??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit betrapt op dit soort grapjes, dat geloof ik dus eigenlijk niet
Grapje lijkt me sterk, zulke zwakzinnige humor lijkt me niet zijn ding...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De post staat hier: [RLS SC # 342] Voor al uw dialecten.
Er zijn 2 mogelijkheden:of hij logt idd niet uit en iemand heeft voor hem gepost, maar dan is dat Jasper in de onschuld van de poster gebeurd. of hij haalt een grapje met ons uit en doet dat eigenlijk vrij strak, iig zo strak dat er verwarring over ontstaat.
Dat idd, niks voor Ian.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Grapje lijkt me sterk, zulke zwakzinnige humor lijkt me niet zijn ding...
Nee, bij z'n werkgever van twee jaar geleden werkte volgens mij zijn zus ook. Die zit voor zover ik het mij kan herinneren ook in Duitsland.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daarom, maar goed, volgens jou is z'n zus op visite??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |