Ah... ik lees dat NMNS vanavond carpaccio heeft geserveerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En tot overmaat van ramp snij ik ongeveer een ons vlees van m'n wang doordat ik onder scheren "lange halen, snel thuis" versta.

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... ik lees dat NMNS vanavond carpaccio heeft geserveerd

Gratis hernia morgen dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
Oja ik ging naar bed, ga ik nu echt doen, wel vroeg hè, maar ga me morgen weer opvouwen als een wokkel, lees...plinten schilderen....

Ohw bahquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]

Heb al mijn kookkunsten op de Bami botgevierd en we hebben smakelijk gegeten, ik natuurlijk met gestolde bloedkorsten op mijn rechterwang. 't Is tenslotte Halloween, dan mag het er vast wel wat luguber uitzienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb al mijn kookkunsten op de Bami botgevierd en we hebben smakelijk gegeten, ik natuurlijk met gestolde bloedkorsten op mijn rechterwang. 't Is tenslotte Halloween, dan mag het er vast wel wat luguber uitzien

Lach nu niet te hard, straks knalt die spatader die achter je longen doorloopt en dan zijn we je kwijtquote:

Ik ben niet hip Lea dus wat is Fusion cooking. De naam komt mij vaag bekend voor, maar weet echt niet wat het inhoudt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
Bami en Carpaccio is een beetje een overwachtse combinatie, maar hee.... Fusion cooking is helemaal hip joh

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
Bami en Carpaccio is een beetje een overwachtse combinatie, maar hee.... Fusion cooking is helemaal hip joh

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lach nu niet te hard, straks knalt die spatader die achter je longen doorloopt en dan zijn we je kwijt

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lach nu niet te hard, straks knalt die spatader die achter je longen doorloopt en dan zijn we je kwijt

Nee dat laat ik aan Laysa overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga jij nu maar aan een drankinfuus liggen, 't is tenslotte zaterdagnacht

M'n fittie-alarm ging af!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga jij nu maar aan een drankinfuus liggen, 't is tenslotte zaterdagnacht

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op Geenstijl:
[ afbeelding ]
Je eigen vagina om je nek, dat is op zich wel lekker handig beffen, je hoef nietr echt door je knieën heen en 't wisselt lekker snel af met zoenen ook

Heeft die linkse op de BBQ gelegenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op Geenstijl:
[ afbeelding ]
Je eigen vagina om je nek, dat is op zich wel lekker handig beffen, je hoef nietr echt door je knieën heen en 't wisselt lekker snel af met zoenen ook

dat was er 1 uit de jammer categoriequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vals alarm, trug in de "afwacht modus" maar weer

Lekkere relnicht van mequote:

Die is van een lieve medelander Pietjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft die linkse op de BBQ gelegen?

Bah bahquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is van een lieve medelander Pietje![]()
Of ze heeft d'r reet niet goed afgeveegd

Racistquote:

Je houd niet van beffen?quote:

Als je advies vraagt, dan zou ik zeggen, ga maar even lekker janken, dat lucht opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:![]()
ik weet godver niet of ik moet janken of lachen

Hoezo ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
![]()
ik weet godver niet of ik moet janken of lachen

kut! had even gewachtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk is dat niet d'r hobby, tenzij ze lesbisch is natuurlijk

quote:

quote:

En gebeft worden ?quote:

Oi gezien de opmerking van NMNS heb ik geleuf ik iets gemistquote:

Nog beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
En gebeft worden ?
WHAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA![]()

quote:

Ohw gelukkigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
ja maar ik hoef eigenlijk niet te janken hoor Bommie

quote:

Echt abnormaal hoe het tegenwoordig met de zedelijkheid is gesteld bij de gemiddelde vrouw! Schande! Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland verdomme!quote:

Ach ik ben liever minder zedelijk dan een wifebeaterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt abnormaal hoe het tegenwoordig met de zedelijkheid is gesteld bij de gemiddelde vrouw! Schande! Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland verdomme!
Heb je een live feed?
Overigens verwacht ik binnen 15 minuten commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |