Ah... ik lees dat NMNS vanavond carpaccio heeft geserveerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En tot overmaat van ramp snij ik ongeveer een ons vlees van m'n wang doordat ik onder scheren "lange halen, snel thuis" versta.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... ik lees dat NMNS vanavond carpaccio heeft geserveerd
Gratis hernia morgen dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
Oja ik ging naar bed, ga ik nu echt doen, wel vroeg hè, maar ga me morgen weer opvouwen als een wokkel, lees...plinten schilderen....
Ohw bahquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb al mijn kookkunsten op de Bami botgevierd en we hebben smakelijk gegeten, ik natuurlijk met gestolde bloedkorsten op mijn rechterwang. 't Is tenslotte Halloween, dan mag het er vast wel wat luguber uitzienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb al mijn kookkunsten op de Bami botgevierd en we hebben smakelijk gegeten, ik natuurlijk met gestolde bloedkorsten op mijn rechterwang. 't Is tenslotte Halloween, dan mag het er vast wel wat luguber uitzien
Lach nu niet te hard, straks knalt die spatader die achter je longen doorloopt en dan zijn we je kwijtquote:
Ik ben niet hip Lea dus wat is Fusion cooking. De naam komt mij vaag bekend voor, maar weet echt niet wat het inhoudt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
Bami en Carpaccio is een beetje een overwachtse combinatie, maar hee.... Fusion cooking is helemaal hip joh
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
Bami en Carpaccio is een beetje een overwachtse combinatie, maar hee.... Fusion cooking is helemaal hip joh
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lach nu niet te hard, straks knalt die spatader die achter je longen doorloopt en dan zijn we je kwijt
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lach nu niet te hard, straks knalt die spatader die achter je longen doorloopt en dan zijn we je kwijt
Nee dat laat ik aan Laysa overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga jij nu maar aan een drankinfuus liggen, 't is tenslotte zaterdagnacht
M'n fittie-alarm ging af!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga jij nu maar aan een drankinfuus liggen, 't is tenslotte zaterdagnacht
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op Geenstijl:
[ afbeelding ]
Je eigen vagina om je nek, dat is op zich wel lekker handig beffen, je hoef nietr echt door je knieën heen en 't wisselt lekker snel af met zoenen ook
Heeft die linkse op de BBQ gelegenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op Geenstijl:
[ afbeelding ]
Je eigen vagina om je nek, dat is op zich wel lekker handig beffen, je hoef nietr echt door je knieën heen en 't wisselt lekker snel af met zoenen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |