dat was er 1 uit de jammer categoriequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vals alarm, trug in de "afwacht modus" maar weer
Lekkere relnicht van mequote:
Die is van een lieve medelander Pietjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft die linkse op de BBQ gelegen?
Bah bahquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is van een lieve medelander Pietje![]()
Of ze heeft d'r reet niet goed afgeveegd
Racistquote:
Je houd niet van beffen?quote:
Als je advies vraagt, dan zou ik zeggen, ga maar even lekker janken, dat lucht opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:![]()
ik weet godver niet of ik moet janken of lachen
Hoezo ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
![]()
ik weet godver niet of ik moet janken of lachen
kut! had even gewachtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk is dat niet d'r hobby, tenzij ze lesbisch is natuurlijk
quote:
quote:
En gebeft worden ?quote:
Oi gezien de opmerking van NMNS heb ik geleuf ik iets gemistquote:
Nog beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
En gebeft worden ?
WHAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA![]()
quote:
Ohw gelukkigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:17 schreef Laysa het volgende:
ja maar ik hoef eigenlijk niet te janken hoor Bommie
quote:
Echt abnormaal hoe het tegenwoordig met de zedelijkheid is gesteld bij de gemiddelde vrouw! Schande! Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland verdomme!quote:
Ach ik ben liever minder zedelijk dan een wifebeaterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt abnormaal hoe het tegenwoordig met de zedelijkheid is gesteld bij de gemiddelde vrouw! Schande! Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland verdomme!
Heb je een live feed?
Overigens verwacht ik binnen 15 minuten commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |