abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:57:16 #1
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73745891

Vorige topic:
Expeditie Robinson 2009 #4

Expeditie Robinson, donderdag 20.30 uur, RTL 5 en zondagmiddag 16:25 de herhaling.

Presentatie Evi en Eddy.

Eva Gollner, 26 , Herentals (Vlaanderen). Operator, samenwonend.

Jill Stevens, 20 jaar , Astene (Vlaanderen). Consultant, vrijgezel.

Simone Katrisiotis, 40 jaar , Wageningen. Doktersassistente bij Defensie, ongehuwd en vrijgezel.

Marjolein Cornet, 26 jaar, Amsterdam, beroep arts, relatie.

Yolanda Koelhof, 29 jaar, Rotterdam, eigen wedding onderneming, ongehuwd.

Rita Berger, 32 jaar, Keerbergen, gz-psycholoog, getrouwd en twee kinderen.

Esmeralda Izeboud, 38 jaar , Bergen op Zoom, ambulance verpleegkundige, vrijgezel.

Marina Harvent, 46, Hoboken (Vlaanderen). Chauffeur Antwerpen, twee kinderen en gehuwd.

Marcel van de Zande, 53 jaar, Gran Canaria, Dive Master, wettelijk gescheiden en nu vrij.

Igor Vermeulen, 38 jaar, Utrecht, muzikant en danser, vrijgezel , is op zoek naar een vriendin.

Jeroen Schuurman, 39 jaar, Zwolle, docent sport, twee dochtertjes en is getrouwd.

Dennis Hogendoorn, 35 jaar, Rotterdam, branche manager, woont samen met zijn vriend.

Kurt Vroman, 44 jaar, Marke, docent filosofie, drie zonen en gehuwd.

Bea Uvin, afgevallen na Totem spel Afl. 1, 31 jaar , Brussel. Gezin: Drie kinderen. Receptioniste .

Doreen Bratescu, Afgevallen wegens zwakte Afl.3 22 , Antwerpen. Studeert journalistiek, vrijgezel.

Lianne Langkamp , weg na eilandraad Afl. 3 , 25 jaar,Nijmegen, serveerster, samenwonend.

Birgit Aarsman, Weg na Vrijwillige opgave Afl.4 20 jaar , Zwanenburg, model en horeca, ongehuwd.

Carine zonder naam, Weg na Overbevolking Afl.4 40 jaar , Brussel. Advocaat. Woont samen met haar Golden Retiever Puppie.

Carolien van de Steen, Weg na eilandraad Afl.4 27 jaar , Waasmunster (Vlaanderen), lerares gym, samenwonend.

Esther Moret, Weg na eilandraad Afl.5 (heimwee) 29 jaar , Krimpen aan den IJssel. Visagiste , samenwonend.

Sabine Rogghe, Weg na eilandraad Afl. 6. 35 jaar , Keerbergen (Vlaanderen), werkzoekende, alleenstaande met drie kinderen.

In Memory R.I.P.

Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:00:21 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73745993
Ik loop ook weer bij, vond het een matige aflevering eigenlijk gister. De proef is wel een hel, tof je hoofd in ijsblokjes Damn. Das koud
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73746482
tvp
pi_73746860
tvp
pi_73747302
Saaie serie dit jaar, niet veel boeiende karakters bij de deelnemers.
- verwijderd door admin -
pi_73747463
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef banananasi het volgende:
tvp
pi_73747527
tvp
pi_73748852
Heb het gister gezien vond het machtig. Die proeven vind ik steeds leuker. .

En nu die vuurproef om de samensmelting te halen, dat is een eitje voor Igor. .
Wat een strop voor Dennis en Marcel als blijkt dat Igor doorgaat.

Zou die gezichten dan wel willen zien.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:25:42 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73748969
En dan vindt iedereen het gek dat TVP's afgeschaft zijn in GAM
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73755821
Trouwens Dennis commentaar bij de proef, na het stukje dat Igor zei dat het best zeer deed al die blokjes...

"Ja ik gooide ze er gewoon in" met een sneaky lach
pi_73755932
Die proef was leuk Ben benieuwd wie er af vallen volgende week, denk in ieder geval die Eva.
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
pi_73757020
Die proef, respect hoor!

Ben benieuwd of er ook nog een soort twist komt omtrent de immuniteit van Marina. Dat ze 'm mag inleveren voor het één of ander. Of dat ze ergens niet aan mee mag doen, behálve als ze de ketting inlevert.

En wat véél zwakke/zeikende deelnemers dit jaar zeg! Tuurlijk, je hebt er altijd eentje tussen zitten, maar dit jaar is het wel heel erg. En het nog normaal vinden ook allemaal. Simone was lekker bot, maar ik kon er wel om lachen! Kiezen tussen de twee zwaksten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73761402
Helemaal eensch met Goodbye.

Hoop ook dat er voor Marina nog een addertje onder het gras blijkt te zitten. Vond de proef erg leuk, en ben benieuwd welke drie er af vallen.
pi_73770541
Alleen Marjolein en Yolanda zijn aardige personen, de rest is bagger, vooral Simone...
wat een heks is dat zeg
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:19:46 #16
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73773115
pi_73775312
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
Alleen Marjolein en Yolanda zijn aardige personen, de rest is bagger, vooral Simone...
wat een heks is dat zeg
Rita, dat vind ik wel echt een stoer wijf!

En Simone is wel echt een kutwijf, maar had op sommige punten wel gelijk. En dan bedoel ik niet dat je niet mee moet doen met ER als je kinderen hebt, hoor! Al vind ik wel dat je niet mee moet doen met ER als je kinderen hebt en vervolgens na twee weken wilt stoppen om diezelfde reden. Tuurlijk mis je ze, maar je weet dat je ze weer gaat zien, toch? Maargoed, dat voelt misschien wel heel anders als je op zo'n eiland zit
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73775483
Is er hier al iemand geweest die het zo gemeen vond dat -ben haar naam kwijt - de schuld kreeg dat ze een proef verloren omdat ze niet ver genoeg naar voren hing op die balk boven dat water terwijl het wel duidelijk was dat het de schuld van Esmeralda was ( die bleef praktisch gewoon rechtop staan). Was bij de uitzending van donderdag ook nog even snel te zien ( toen Kurt(?) zei dat hij Esmeralda nu wel een toffe vindt terwijl hij toen bij die proef haar uit de slof vond schieten).
Verder vind ik het dit jaar ook een beetje saai tot nu toe maar ik blijf wel kijken natuurlijk.
En ik snap ook niet dat je je uberhaupt opgeeft en dan gaat zitten melken dat je zo'n honger hebt en thuis zo mist.. duh ! Dat wéét je toch vantevoren !
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_73776477
Wat koud die proef. Dat had ik echt verloren als ik daar had gestaan. Was gaan gillen en hard weggerend.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73783574
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:08 schreef YPPY het volgende:
Wat koud die proef. Dat had ik echt verloren als ik daar had gestaan. Was gaan gillen en hard weggerend.
Welnee het is daar > 30*! Ook ongelooflijk stom dat ze zo'n licht persoon in die bak lieten staan. Die Igor is zo 25 kg zwaarder dan dat grietje. Zo eenzaam is ie niet. < 300 vrienden op Hyves.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:08:16 #21
162917 tuinfluiter
pi_73786831
Dennis : "Ja ik gooide ze er gewoon in"

pi_73788188
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef slimhoof het volgende:

[..]

Welnee het is daar > 30*! Ook ongelooflijk stom dat ze zo'n licht persoon in die bak lieten staan. Die Igor is zo 25 kg zwaarder dan dat grietje. Zo eenzaam is ie niet. < 300 vrienden op Hyves.
Precies!
Leek me duidelijk dat je dan iemand kiest die het zwaarst is!
pi_73788267
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:54 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Precies!
Leek me duidelijk dat je dan iemand kiest die het zwaarst is!
Jup, en vervolgens lieten ze ook nog de twee sterksten op het platform staan terwijl de zwakkeren moesten rennen en scheppen. Belachelijk.

Wel benieuwd naar volgende week, hoop dat Jeroen, Kurt en Simone de proef halen, zijn mijn favorieten op het moment.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:22:56 #24
162917 tuinfluiter
pi_73789044
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Stranger het volgende:

Jup, en vervolgens lieten ze ook nog de twee sterksten op het platform staan terwijl de zwakkeren moesten rennen en scheppen. Belachelijk.
Ja nu dat je dat schrijft, ik zie het.

pi_73789854
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wel benieuwd naar volgende week, hoop dat Jeroen, Kurt en Simone de proef halen, zijn mijn favorieten op het moment.
Die Igor zei dat hij ging bloeden van al dat ijs. Wat een aansteller. Zo moeilijk is het niet om in een bak ijs te staan. De kou verdooft de pijn van al die inslagen die je krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')