Rita, dat vind ik wel echt een stoer wijf!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
Alleen Marjolein en Yolanda zijn aardige personen, de rest is bagger, vooral Simone...
wat een heks is dat zeg
Welnee het is daar > 30*! Ook ongelooflijk stom dat ze zo'n licht persoon in die bak lieten staan. Die Igor is zo 25 kg zwaarder dan dat grietje. Zo eenzaam is ie niet. < 300 vrienden op Hyves.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:08 schreef YPPY het volgende:
Wat koud die proef. Dat had ik echt verloren als ik daar had gestaan. Was gaan gillen en hard weggerend.
Precies!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Welnee het is daar > 30*! Ook ongelooflijk stom dat ze zo'n licht persoon in die bak lieten staan. Die Igor is zo 25 kg zwaarder dan dat grietje. Zo eenzaam is ie niet. < 300 vrienden op Hyves.
Jup, en vervolgens lieten ze ook nog de twee sterksten op het platform staan terwijl de zwakkeren moesten rennen en scheppen. Belachelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:54 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Precies!
Leek me duidelijk dat je dan iemand kiest die het zwaarst is!
Ja nu dat je dat schrijft, ik zie het.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Stranger het volgende:
Jup, en vervolgens lieten ze ook nog de twee sterksten op het platform staan terwijl de zwakkeren moesten rennen en scheppen. Belachelijk.
Die Igor zei dat hij ging bloeden van al dat ijs. Wat een aansteller. Zo moeilijk is het niet om in een bak ijs te staan. De kou verdooft de pijn van al die inslagen die je krijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup, en vervolgens lieten ze ook nog de twee sterksten op het platform staan terwijl de zwakkeren moesten rennen en scheppen. Belachelijk.
Wel benieuwd naar volgende week, hoop dat Jeroen, Kurt en Simone de proef halen, zijn mijn favorieten op het moment.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Die Igor zei dat hij ging bloeden van al dat ijs. Wat een aansteller. Zo moeilijk is het niet om in een bak ijs te staan. De kou verdooft de pijn van al die inslagen die je krijgt.
Ik denk dat het nog behoorlijk tegenvalt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Die Igor zei dat hij ging bloeden van al dat ijs. Wat een aansteller. Zo moeilijk is het niet om in een bak ijs te staan. De kou verdooft de pijn van al die inslagen die je krijgt.
quote:Rita, dat vind ik wel echt een stoer wijf!![]()
seizoen waar ze in een kooi moesten gaan..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Bij welk seizoen was er ook alweer een afvallers eiland vanaf het begin?
Elke keer een emmer ijs tillen is ook verdomd zwaar hoor (!)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar volgende week, hoop dat Jeroen, Kurt en Simone de proef halen, zijn mijn favorieten op het moment.
Als Marina haar ketting niet inlevert en het in de finale op kiezen aankomt door de overige deelnemers maakt ze 0% kans (die zullen allemaal de ander kiezen omdat Marina geen echte Robinson is omdat ze niet heeft 'geleden'). Als ze dus wil winnen moet ze eigenlijk nu d'r amulet inleveren (zit ze netjes bij de samensmelting). Als ze er voor de ervaring zit kan ze dat ding beter omhouden. Dan kan ze in ieder geval maximaal genieten. Geen stress en nog een paar weekjes robinsonnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef Goodbye het volgende:
Die proef, respect hoor!![]()
Ben benieuwd of er ook nog een soort twist komt omtrent de immuniteit van Marina. Dat ze 'm mag inleveren voor het één of ander. Of dat ze ergens niet aan mee mag doen, behálve als ze de ketting inlevert.
Ja dat klopt. Zeker als je zo slecht te eten krijgt.Dat ligt ook aan hun zelf. Er is daar zat eten, je moet er alleen iets voor doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Elke keer een emmer ijs tillen is ook verdomd zwaar hoor (!)
Ik denk dat Igor het wel ver gaat schoppen. Ik mag hem niet, maar Simone en Dennis vind ik irritanterquote:Op maandag 19 oktober 2009 @ 08:09 schreef kenwel het volgende:
De proef met ijsblokjes was super, zal ook wel koud zijn lijkt me. Maar daar is het 30 graden plus.
Jammer dat Igor dat won. Hij mocht er wel uit. Volgende week weer het vuur maken, tof voor de vrouwen om te willen winnen van de mannen die niet konden oefenen. Denk dat Eva en een van de mannen niet verder geraken op het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |