Sorry, het moest c.ustream.tv zijn ipv .netquote:
Ik denk dat je een geregistreerde nick moet hebben om voice te krijgen. Had je die?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:15 schreef Meddo het volgende:
#studiovlemmix You need voice (+v) (#studiovlemmix)
?
je hebt toch een gratis probeerversie???quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:13 schreef SeSeSeS het volgende:
mIRC USD20.00
Quantity
Welcome to the mIRC online store! Enter your order details below and then click the Next button to continue.
Ohhw.. 't kost poen... dát stond er eerst nei bei...
Naw naw wat een gekut met die menu's ik snap geen flikker waar ik zit en het geplingploing error komt me strot uit...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt toch een gratis probeerversie???
ik mIRC ook gewoon gratis..quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
mIRC![]()
Leafchat http://www.leafdigital.com/software/leafchat/
Alle OS'en en gewoon gratis, geen gelul.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Naw naw wat een gekut met die menu's ik snap geen flikker waar ik zit en het geplingploing error komt me strot uit...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha.. weet je zeker als wie..?
Natuurlijk...quote:
Op de site kan dat niet. En "volledig scherm" werkt bji mij ook niet. Bovendien vind ik dat niet zo prettig kijken, ik wil er iets naast doen. Dus ik heb 'm in Windows Mediaplayer geopend toen ik dat chatten irritant begon te vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:27 schreef Noek het volgende:
Ik ben nu zelf de weg kwijt maar is het mogelijk om die chat naast de stream uit te schakelen?
Het is een teken, Cc!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Gert! Help! Ik word steeds uit die chat gefikkerd en daar zitten mijn nieuwe vriendjes. Stefan!
Dat is gewoon Ustream hoor. Als je ernaar vraagt krijg je te horen dat je je koekjes moet wissen en je geschiedenis legen. Helpt allemaal niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Gert! Help! Ik word steeds uit die chat gefikkerd en daar zitten mijn nieuwe vriendjes. Stefan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |