Neuh, dat is 't hele punt in de discussie. We hebben er geen invloed op, daarom houden we 't buiten.quote:
Oké, dus alles over de chat mag besproken worden in de COS, behalve de bans?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je op FOK! gebanned wordt dan bespreken we dit niet openopbaar op 't forum. Als je binnen de chat wordt gebanned bespreken we dit ook niet op 't forum.
Simpel, speciaal voor jou.
Als je toch vragen hebt over de ban op FOK! mail je met forum@fok.nl, als je toch vragen hebt over de ban op de chat dan komt er binnenkort info op de site over wat dan te doen.
Oké, dus! Geweldige conclusie. Hulde!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oké, dus alles over de chat mag besproken worden in de COS, behalve de bans?
Hey, frusti, laat die mods 's met rust ofzo manquote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Dat mannetje is net zoveel medewerker van SV als Jaap hoor. Ik zie niet in waarom Jaap belangrijker is.
Dat is dan nieuw Pietje. Alle ban's worden hier besproken op Fok!, behalve die van Fok! zelf. Dat is al die jaren dat ik hier zit al het geval.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, dat is 't hele punt in de discussie. We hebben er geen invloed op, daarom houden we 't buiten.
Moniquemootje die vertelt dat ze iets van Alsido gezien heeft, smurfinnie die vertelt dat Johan géén huichelaar is.. allemaal relevant!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, frusti, laat die mods 's met rust ofzo man
Je ziet toch godverdomme zelf wel het verschil tussen "entertainment" elementen zoals Jaap en site-specifieke onzin zoals users op een chat en wat ze wel niet doen? Die stomme chat is onderdeel van die site dáár en alles wat daar op gebeurd is dus hun probleem, totdat een "entertainment" element er mee te maken krijgt. Een fiat panda heeft ook geen kut met de COS te maken, tot Jaap er doorheen zakt.
Lieffffffff Maanvisje
Huh? Mods van andere fora en chatsites etc, die hier op FOK! bans bespreken met users?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is dan nieuw Pietje. Alle ban's worden hier besproken op Fok!, behalve die van Fok! zelf. Dat is al die jaren dat ik hier zit al het geval.
ik begon net te denken dat ik een rls aan het missen wasquote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
En leg me ook even uit waarom we het 4 dagen later hier nog even over moeten hebben terwijl er eigenlijk niks veranderd is.
Ik heb het niet over mods, maar over het bespreken van ban's. Ik wist niet dat het over mods ging, heb het dus vermoedelijk half gelezen, ik dacht dat Pietje het had over het bespreken van bans in algemene zinquote:Op donderdag 31 december 2009 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Mods van andere fora en chatsites etc, die hier op FOK! bans bespreken met users?
Mafkees.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Maanvis het volgende:
Moniquemootje die vertelt dat ze iets van Alsido gezien heeft, smurfinnie die vertelt dat Johan géén huichelaar is.. allemaal relevant!
Maar de mods daar zijn niet de mods hier, hier zijn dat gewoon users die dus ook gewoon hun zegje mogen doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mods, maar over het bespreken van ban's. Ik wist niet dat het over mods ging, heb het dus vermoedelijk half gelezen, ik dacht dat Pietje het had over het bespreken van bans in algemene zin
Het tussen users onderling bespreken van bans is weliswaar ook geen COS. Maar het ging nu specifiek over het feit dat de mods van de chat daar, hun bans hier op FOK! gingen toelichten, vertellen dat iemand er weer in mocht etc.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mods, maar over het bespreken van ban's. Ik wist niet dat het over mods ging, heb het dus vermoedelijk half gelezen, ik dacht dat Pietje het had over het bespreken van bans in algemene zin
Nee, dat kan ook niet in een ander topic. Moderatie in de chat wordt niet via FOK! besproken, stuur maar een mail / pm / hoe ze 't ook gaan regelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Marrije het volgende:
En om er ook nog even overheen te pissen: die bans kunnen dus best besproken worden op dit forum maar niet in de cos. Want de cos is commentaar op de streams en daar valt een ban in de chat niet onder. maar een ban in de chat maakt wel onderdeel uit van het geheel dus dat kan dan in een ander topic
streng hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook niet in een ander topic. Moderatie in de chat wordt niet via FOK! besproken, stuur maar een mail / pm / hoe ze 't ook gaan regelen.
Als ze zo graag een platform tot communicatie aan willen bieden daar regelen ze gezeik over bans en dergelijken ook maar zelf daar, verdomme.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
streng hoor![]()
Wordt ons de échte rls door de neus geboord
Wat zit je er allemaal bij te edittenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef Maanvis het volgende:
Bans dus niet, andere dingen in de chat die wij relevant vinden wel.
En laat je niet teveel leiden door 1 user die zegt dat ie wegblijft uit de COS als het anders is. Want daar was het allemaal mee begonnen, dat kunnen jullie wel toegeven.
Nou, dat gedoe over die bans stond al 3 dagen in de COS, en pas toen een user zei dat ie niet meer in de COS zou posten anders, werd er wat tegen gedaan en nu wordt ineens gedaan alsof het altijd al policy wasquote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat zit je er allemaal bij te editten? Waar heb je 't over?
Waarom, bans gegeven op andere sites kunnen hier prima in de SC besproken worden. Dat was vorig jaar hier ook schering en inslag bij het NL drama waar FA's volop aan meededen. Daar kan geen Pietje een sikkepit aan veranderen. Wat anders is als eventuele moderators van ginds er zich hier in de SC mee gaan bemoeien.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ze zo graag een platform tot communicatie aan willen bieden daar regelen ze gezeik over bans en dergelijken ook maar zelf daar, verdomme.
Ja, hallo, als ik blauw was had het er hier sowieso anders uitgezien. Alle dames in RLS subforum uniform enzo. Iedereen opstaan en de IaN groet doen als ik inlog. Maar: eensch, die onzin kan misschien in de SC worden besproken maar dus niet in een apart topic, zoals Pietje aangaf. Daar zijn wij geen platform voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom, bans gegeven op andere sites kunnen hier prima in de SC besproken worden. Dat was vorig jaar hier ook schering en inslag bij het NL drama waar FA's volop aan meededen. Daar kan geen Pietje een sikkepit aan veranderen. Wat anders is als eventuele moderators van ginds er zich hier in de SC mee gaan bemoeien.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, hallo, als ik blauw was had het er hier sowieso anders uitgezien. Alle dames in RLS subforum uniform enzo. Iedereen opstaan en de IaN groet doen als ik inlog. Maar: eensch, die onzin kan misschien in de SC worden besproken maar dus niet in een apart topic, zoals Pietje aangaf. Daar zijn wij geen platform voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |