En tevens tvpquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef theKiD het volgende:
Ej Willem 2 fans.. Of andere voetballiefhebbers.. Welk liedje word nu elke keer gedraaid als W2 een goal heeft gescoord? Heb het op studio sport vandaag 4x kunnen horen, maar t was te onduidelijk..
En dat is?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:28 schreef existenz het volgende:
Dat is het semi-volkslied van Tilburg wat ze draaien
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat is?
Trouwens, een van de lekkerste clubliedjes voor in de kroeg blijft toch wel Helmond SportGEWELDIG nummer
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:38 schreef existenz het volgende:
Nieuw nummer om aan te vragen bij de boekanierDank je wel Kiddow!
lol,quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:35 schreef Stuurloos het volgende:
Zeker die van Helmond Sport haha. Ik vond trouwens het spandoek wat bij AZ-Ajax hing echt de bom: Liever failliet dan Ajaxcied ofzoiets
Hee, wat klote van je fiets zeg.. en weer niet op komen dagen?quote:
idd ze kan de pot opquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hee, wat klote van je fiets zeg.. en weer niet op komen dagen?Zou ik dus geen afspraken meer mee maken.
Beste kroeg van Tilburgquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef theKiD het volgende:
Vanavond Kandinsky weer eens van binnen bekijken
waar gaat gij heen ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Guard het volgende:
wat zijn vliegvelden toch saai, gelukkig wel wifi
ik kom juist terugquote:
Fijne vlucht alvastquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
ik kom juist terugzit op heathrow te wachten op mijn vlucht, gaat over een dik uur
mag ik mee etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Fijne vlucht alvast.
Hmmm, ben lekker een weekje bij ouders, dus ik eergister zo: "Pap, maak je deze week een lekker biefstukje of varkenshaasje voor me klaar?" Dag later zag ik al een bonnetje slingeren van de slager, en today is the day. Ik ben zo verwend, ik weet het
.
Ik ook, heb nu MAC voedselquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik voel me slecht..
En terecht.. de mac sucks big time!!quote:
Daar ben ik lang niet geweest zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef theKiD het volgende:
Vanavond Kandinsky weer eens van binnen bekijken
Ga je mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik lang niet geweest zeg
Ik zie op me werk al genoeg mensen uit die contreien, dus ik pasquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Stuurloos het volgende:
Das slecht ja.. zaterdag 14 november speelt Willem II een vriendschappelijke wedstrijd tegen Sierra Leone. Aanvang 17.30 uur en gratis entree. Wie gaat mee?
Succes! je zult t nodig hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:00 schreef Guard het volgende:
en weer in NL... Nu mag de NS me naar Tilburg brengen
Quel job?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zie op me werk al genoeg mensen uit die contreien, dus ik pas
Natuurlijk doe ik dat voor oompa!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe shop jij online?
Jullie zijn superlief als jullie hier even op willen reageren! Je hoeft alleen maar aan te geven in hoeverre je er mee eens bent op een schaal van 1 tot 7, eventeel onderbouwing.
Bedankt![]()
Ik heb eens op Luton zitten wachten, wat een zuur vliegveld is dat zeg..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
ik kom juist terugzit op heathrow te wachten op mijn vlucht, gaat over een dik uur
dat is idd een loods in een weiland, niet eens in de buurt van Londonquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]Ik heb eens op Luton zitten wachten, wat een zuur vliegveld is dat zeg..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Jongens, jullie begrijpen er niks van.
AZC staat natuurlijk voor Altijd Zinin Chocolade. Duh.
vrouwenkwaaltje dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Jongens, jullie begrijpen er niks van.
AZC staat natuurlijk voor Altijd Zinin Chocolade. Duh.
Ik heb dat kwaaltje nietquote:
sorry ik generaliseerde (onterecht blijkaar)quote:
Geeft nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef Guard het volgende:
[..]
sorry ik generaliseerde (onterecht blijkaar)
Gelukkig heb je fok!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef Guard het volgende:
bah ik haat de trein, zeker als ie naast de snelweg rijdt, dan wil ik lekker in mijn eigen auto rijden, ipv met al die mensen in de trein die zo lekker hard praten dat ik het boven mijn mp3 speler uithoor
dat scheelt wel wat, kunnen jullie igg live meegenieten van mijn miserequote:
Ja!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
dat scheelt wel wat, kunnen jullie igg live meegenieten van mijn misere
nou wat een avontuur weer, er gebeurt geen zakquote:
Beetje jammerquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:15 schreef Guard het volgende:
[..]
nou wat een avontuur weer, er gebeurt geen zak
Voor de 'kijkers thuis' wel ja, maar ik hoop zonder problemen op tijd thuis te komenquote:
Tja, dat is waar... Waar rij je nu?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de 'kijkers thuis' wel ja, maar ik hoop zonder problemen op tijd thuis te komen
Juist, ik heb mijn geluid ook NOOIT aan, altijd op trillen. Behalve als ik hem aan het opladen ben, want dan trilt ie niet als ie afgaat..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef Tegan het volgende:
Ik haat mensen die praten in de bus/trein. Als iemand naast me gaat zitten, en tegen me praat, dan doe ik gewoon alsof ik ze niet hoorde omdat ik muziek luister. En al helemal van die ringtones die keihard zijn. Mijne trilt alleen als hij afgaat
.
Hahahaquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef Guard het volgende:
kan natuurlijk wel even mijn mailbox checken, daar heb ik die mooie "NS ding dong" op als melodie voor nieuwe mail, je weet wel die ze op het station gebruiken om vertragingen om te roepen. Kijkt hier iedereen in de wagon wel even vreemd op
nergens sta stil op utrecht csquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat is waar... Waar rij je nu?
Dat kan ik inderdaad ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
Mijn standaard profiel en mijn stille profiel zijn identiek, behalve dat ik in het stille profiel geen muziek kan luisteren.
Ik vind jouw Twitter leuk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Guard het volgende:
oeh dan houd ik nu op. Twitter is helemaal niet mijn ding, heb er een hekel aan, voornamelijk door die domme sporters die er gebruik van maken
nou ja buiten het feit dat de trein af en toe stopt en weer doorgaat is er niets hier het twitteren waard, dus een echt succesnummer wordt het nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]Ik vind jouw Twitter leuk!
Ohquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:35 schreef Guard het volgende:
[..]
nou ja buiten het feit dat de trein af en toe stopt en weer doorgaat is er niets hier het twitteren waard, dus een echt succesnummer wordt het niet
Wat was je eigenlijk doen in Londen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:38 schreef Guard het volgende:
begin wel honger te krijgen, gelukkig ben ik nog op tijd in Tilburg om nog even binnen te wippen bij de grote AH, en anders wordt het vette hap
Wat niet? Londenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat was je eigenlijk doen in Londen?
er was gisteren een NFL wedstrijd op Wembley, en daar ben ik heen geweest.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat was je eigenlijk doen in Londen?
Aha... En was het leuk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Guard het volgende:
[..]
er was gisteren een NFL wedstrijd op Wembley, en daar ben ik heen geweest.
zeker welquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]Aha... En was het leuk?
Ik moet nog een keer naar Londenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
zeker wel![]()
London blijft een van mijn favoriete steden en NFL vind ik ookkan weinig fout gaan dus
kans is zeer groot dat ik volgend jaar weer ga (dit was al de 3e keer op rij).quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer naar Londen
http://www.politie.nl/mid(...)ndistricttilburg.aspquote:Politie op zoek naar mogelijke kinderlokker (update 16.45 uur)
TILBURG: Een vermoedelijke kinderlokker heeft vanmiddag omstreeks 13.50 uur geprobeerd op de Ruurlostraat ter hoogte van de splitsing met de Randwijkstraat een achtjarige jongen te overmeesteren. Het slachtoffertje wist door de dader te schoppen zich te bevrijden en weg te fietsen. De politie heeft direct aan de deelnemers in de wijk Reeshof een SMS-Alert bericht verstuurd en naar de dader uitgekeken, die gevlucht zou zijn in een bestelauto. Dit onderzoek heeft echter nog geen resultaat gehad.
Het slachtoffertje verklaart dat hij door de Ruurlostraat fietste. Hij zag dat ter hoogte van de splitsing met de Randwijkstraat een getinte man voor een bestelauto stond. Die man sprak de jongen met een smoesje aan. De jongen werd door de kinderlokker vastgegrepen. Het slachtoffer schopte de man waardoor deze hem losliet. De jongen fietste snel weg een brandgang in. De dader is kennelijk met de bestelauto weggereden.
De moeder van de jongen informeerde de politie waarna een SMS-Alert bericht werd verstuurd Tekst bericht: KINDERLOKKER: Grijs busje, groene motorkap,witte. Kent.plaat, donk man, witte broek, zw jas. Omgeving Reeshof Tilburg. Betreft kinderlokker bel 0900-8844
Er is door verschillende surveillance auto's naar de omschreven bestelauto uitgekeken, deze auto is echter niet meer aangetroffen. De wijkagent heeft zich ontfermd over het slachtoffer en diens moeder. Hij heeft een aangifte opgenomen en stelt de zedenpolitie van het incident in kennis
Praag is ook mooi, maar ik heb nu eenmaal meer met London. Inclusief de afgelopen drie jaar naar een NFL game op Wembley, ben ik nu al zo'n 10 keer in London geweest, en het gaat nooit vervelen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:54 schreef Stuurloos het volgende:
Londen is te duur en te druk, geef mij maar Praag
Volbeatquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Guard het volgende:
lol iedereen lekker meegenieten van Volbeat
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Volbeat![]()
Ga je de 29e November toevallig ook naar 013?
* theKiD mompelt iets over Crazyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:43 schreef Guard het volgende:
Wat ik dus nu wel zie op de 013-site:
Lofzang op RK Veulpoepers BV
Sommigen hier moeten daar wel heen....
nee dank je welquote:
alleen als jij mee gaatquote:
dan ik ook nietquote:
Ik heb smaak.. jij staat om je wansmaak bekend hier..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA, best leuk hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar ooit een werkuitstapje gehad, betaalt door Coca Cola(wij zijn grootafnemer enzo). We hebben echt van alles gedaan.
Ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef Tegan het volgende:
Je kan daar toch ook paintballen? Dat hebben we toen niet gedaan.
Gaaf joh! Ik heb alleen gekeken en met name op één jongere gelet, omdat hij soms fliptequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef Tegan het volgende:
Lasergamen was tof.
Verder hebben we gekart, of zo'n stier gezeten, gevoetbald terwijl je aan de muur hangt ofzo en in zo'n fatsuit gevochten. De rest weet ik niet meer.
Kinderen die psychiatrische problemen hebben & dat is dan heel diversquote:
Ukkiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Stuurloos het volgende:
Als je daarentegen ook niet veel weegt is er niets mis met 1.62, ik ben 1.78, ook niet bijster groot voor een man.
Hebben die kinderen naast die activiteiten ook groepstherapie daar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kinderen die psychiatrische problemen hebben & dat is dan heel divers
Ja. Sommige zitten 24uur op de kliniek en andere komen naar de dagbehandeling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hebben die kinderen naast die activiteiten ook groepstherapie daar?
quote:
Ik weet niet of ze mooi zijn, zie ze alleen van de zijkantquote:
Mooi, I'll keep that in mind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef hetzusjevan het volgende:
En, wie Inglorious Basterds nog niet gezien heeft: gaat zien! Ja, ik heb hem net pas gezien - en ja hij is goed.
Vertel.. ik ben een en al oorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel ander beeld van je ..
kunne wij mannen ook niks aan doen dat 2 mooi (kopjes in dit geval) die aan het zoenen zijn er mooi uit zietquote:
extra note:quote:
Mwa, het kan ook een kwestie van "het kan niet anders, dan moet het maar" zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
extra note:
als alle mannen hetzelfde zijn houdt dat in dat alle vrouwen op dezelfde type man moeten vallen omdat er anders geen voortplanting is
true that hahahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, het kan ook een kwestie van "het kan niet anders, dan moet het maar" zijnEn ongewenste zwangerschappen!
Nope, kreeg op mn werk te etenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik een beetje uitgeslapen was had ik vast nog wel een bijdehandte opmerking kunnen posten naar aanleiding van bovenstaande![]()
Heeft er hier nog iemand gebruik gemaakt van de thuisbezorgd-actie? Ik niet, ik was niet op het idee gekomen om alleen een toetje te bestellen en avondeten hadden we al...
Hoiquote:
ook lekkerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net een eigen gebakken ei op
jouw vriend houdt niet van twee zoenende vrouwen?quote:
nieuwtje: niet tijdelijk maar voor atlijdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
Ik een krentenbol met kaas en een BLT sandwich van het tankstation hier tegenover haha.. ik had geen brood meer in huis en ben te lui om naar de supermarkt te gaan.
Noordhoekring is tijdelijk 1-baans geworden ivm werkzaamheden, lekker rustig voor mn deur
welke kant is afgesloten? naar de Bredaseweg toe, of naar de Spoorlaan toe?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
Ik een krentenbol met kaas en een BLT sandwich van het tankstation hier tegenover haha.. ik had geen brood meer in huis en ben te lui om naar de supermarkt te gaan.
Noordhoekring is tijdelijk 1-baans geworden ivm werkzaamheden, lekker rustig voor mn deur
Pfff laat die unban nou maar zitten ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:33 schreef Snakey het volgende:
VoreG, website terug zetten na verwijdering, 48 uur.
ING Bankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Weten jullie zo een website waar je op de homepage eerst moet kiezen voor zakelijk/particulier of student/werknemer oid..? Niet de rabobank, die verwijst je meteen door, ik moet echt een site hebben die op de homepage eerst een keuze vereist.
Altijd?! Vanwege de city ring? Ik vraag me af wat ze er dan van gaan maken. 2-baans eenrichtingsverkeer ofzo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nieuwtje: niet tijdelijk maar voor atlijd
De kant naar de Bredaseweg toe is afgesloten..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:24 schreef Guard het volgende:
[..]
welke kant is afgesloten? naar de Bredaseweg toe, of naar de Spoorlaan toe?
Zelfde principe als spoorlaan jah, 2 baans 1 richting van bredase weg naar spoorlaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Altijd?! Vanwege de city ring? Ik vraag me af wat ze er dan van gaan maken. 2-baans eenrichtingsverkeer ofzo?
couscous met tonijn en beetje gesnipperde uitjes, en evt wat pinda's erdoorheen.. Voor meer smaak evt wat ketjap erdoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ga morgen koken voor mn vriendin, wie kan me helpen aan een smaakvol, simpel en niet tijdrovend recept?
Ovenschotel, kan je eerder maken en hoef je daarna alleen maar in de oven te zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ga morgen koken voor mn vriendin, wie kan me helpen aan een smaakvol, simpel en niet tijdrovend recept?
Ossehaas is iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben nogal van de ossehaas, dus ik ga ossenhaas wokken met paksoi en oestersaus en dan wat Pandan rijst erbij. Receptje van AH recepten website
KLIKKERDEKLIK
Of gevalletje "Ik wil, dan kan het wel"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, het kan ook een kwestie van "het kan niet anders, dan moet het maar" zijnEn ongewenste zwangerschappen!
Inderdaad! De kans is best grootquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Hopen dat de Super de Hoer op de Korvel gewoon een Jumbo wordt.
Smakelijk alvast!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef aardappel het volgende:
Lipton Ice Tea Lemon!
---
nog 2 uur en 3 kwartier en dan, Bier!
En dan gelijk net zo groot als die op de Broekhovense wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Zou een goede zijn!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan gelijk net zo groot als die op de Broekhovense weg
Ik vind het bullshit, maar er zullen heus wel voorstanders zijn, anders gebeurd het niet. Het nu iig een grote teringbende in Tilburg centrum. Alles ligt overhoop en tijdens de spits staat alles hopeloos vast.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef daniela_007 het volgende:
Wat vinden jullie van de plan om het centrum eenrichtingsverkeer te maken? En klopt dat dat Spoorlaan ook eenrichtingsverkeer wordt?? Dat wordt een flinke omweg als je naar het station wilt rijden.
Wat is eigenlijk het doel van het eenrichtingsverkeer rondom het centrum?
Dan zal ik daar vaker heen gaan dan naar de AH, kosten besparen.. alleen de auto kun je daar moeilijk kwijt, das dan weer een nadeel en een voordeel van de AH. Korvelseweg is zo'n kutstraat met de auto, altijd gedoe.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef SpeCulaes het volgende:
De Super bij de Korvel dus..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Pfoe.. Slager is wel beste kwaliteit, maar of het duurder is weet ik niet. Ik haal atlijd alles bij de super, omdat ik te lui ben om te ver te lopen voor m'n eten.. Ik zou een slechte Neanderthaler zijn.
Pessers is qua prijs/kwaliteit meestal de beste keusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Stuurloos het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst aan mn ossehaas komen? Supermarkt of slager (evt Pessers)?
Dan hop ik daar morgen even langs, ben toch 2 dagen vrij over ruim een uurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Pessers is qua prijs/kwaliteit meestal de beste keus
Spoorlaan is al 2 baans 1 richitng. maar omdat nog niet alles klaar is mag het verkeer nu nog over de spoorlaan in 2 richtingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef daniela_007 het volgende:
Wat vinden jullie van de plan om het centrum eenrichtingsverkeer te maken? En klopt dat dat Spoorlaan ook eenrichtingsverkeer wordt?? Dat wordt een flinke omweg als je naar het station wilt rijden.
Wat is eigenlijk het doel van het eenrichtingsverkeer rondom het centrum?
Klopt, midden door de stad.. dat schiet dus helemaal niet op..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Spoorlaan is al 2 baans 1 richitng. maar omdat nog niet alles klaar is mag het verkeer nu nog over de spoorlaan in 2 richtingen.
rest is al of zijn ze nog mee bezig om 1 richting van te maken. Is gewoon super irri. hoop eigenlijk dat totale fiasco wordt.
het meest stomme is nog het volgende:
als de brandweer op korvel moeten zijn waar ze nu binnen 5 min kunnen zijn, moeten ze nu totaal omrijden. de waanste onzin
ach jah, we zullen zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Klopt, midden door de stad.. dat schiet dus helemaal niet op..
opnieuw installeren helpt dan meestal wel! zal wel weer een windows update lopen kutten1quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen!
Gebruikt iemand hier Firefox? Mijne start ineens niet meer op.. -_-'. Zit ik weer met IE te kijken.
Wanneer Spoorlaan eenrichtingsverkeer wordt, als je vanuit Berkel-Enschot of Ringbaan Oost naar het station wil rijden moet je dan ook flink omweg rijden? Lekker voor iemand die de trein wil halen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Spoorlaan is al 2 baans 1 richitng. maar omdat nog niet alles klaar is mag het verkeer nu nog over de spoorlaan in 2 richtingen.
rest is al of zijn ze nog mee bezig om 1 richting van te maken. Is gewoon super irri. hoop eigenlijk dat totale fiasco wordt.
het meest stomme is nog het volgende:
als de brandweer op korvel moeten zijn waar ze nu binnen 5 min kunnen zijn, moeten ze nu totaal omrijden. de waanste onzin
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
opnieuw installeren helpt dan meestal wel! zal wel weer een windows update lopen kutten1
Dan ga je toch naar die bij het lieve vrouweplein?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan zal ik daar vaker heen gaan dan naar de AH, kosten besparen.. alleen de auto kun je daar moeilijk kwijt, das dan weer een nadeel en een voordeel van de AH. Korvelseweg is zo'n kutstraat met de auto, altijd gedoe.![]()
die van mij is pas gejat hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Messenga het volgende:
Ik zoek btw weer eens een fiets.
Dus, als iemand tips heeft
dacht van niet hoor ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij blijft Spoorlaan 2 banen van west naar oost en 1 van oost naar west hoor!
Straks wordt je nog ongesteld!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh tuurlijk crasht m'n externe HD waar ik mijn opdracht die morgen ingeleverd moet worden opgeslagen heb. TUURLIJK. Goeie dag vandaag.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/06/09/R468.htmquote:Voordat de Noordlaan er is zal de Spoorlaan open blijven voor autoverkeer in twee richtingen. Hierdoor blijft het station goed bereikbaar en is er minder sprake van verkeersdruk in de wijken van Oud-Noord en op de Heuvelring.
raarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kijk maar hier Spoorlaan is a zwart gekleurd b heeft een route om in PvP garage te komen!
volgens mij is dat bijgesteld omdat anders de bereikbaarheid niet te doen was! Anders zou de hele hoek van Noord-Oost Centrum niet meer normaal naar station kunnen komenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
raar
snap het ook niet meer, begin was tenminste wel sprake
wat voor een? een flitsende, snelle, moderne fiets met een coole typenaam met weet ik hoeveel versnellingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Messenga het volgende:
Ik zoek btw weer eens een fiets.
Dus, als iemand tips heeft
Laatstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef Guard het volgende:
[..]
wat voor een? een flitsende, snelle, moderne fiets met een coole typenaam met weet ik hoeveel versnellingen?
of juist een "uitgaansfiets" met zo weinig mogelijk extra's (die gaan namelijk toch alleen maar kapot)?
hier bij de brandweer heb ik hem ook gehoordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
Woow hier net in Eindhoven een dikke klap, waarschijnljik een jet door de geluidsbarriere!
Ja redelijk vet! Komen niet van Eindhoven denk ik, heb althans niets gezien (zitten naast baan ongeveer)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier bij de brandweer heb ik hem ook gehoord
was echt hard haha
ramen en buro trilde haha,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja redelijk vet! Komen niet van Eindhoven denk ik, heb althans niets gezien (zitten naast baan ongeveer)
lijkt me ook stug voor een F-16 die ergens iets gaat onderscheppen ;-)!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ramen en buro trilde haha,
maar waarvandaan komt ...
brandweer hoeft ook niet uit te rukken in elk geval,
Stimmt haha,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
lijkt me ook stug voor een F-16 die ergens iets gaat onderscheppen ;-)!
Dat klopt, maar als ik hier de hoek om ga, stukje doorkachel ben ik ook in 5 min incentrumquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stimmt haha,
maar nu snap ik dat jij binnen half uur thuis bent
ik zit hartje centrum eindhoven, jij aan de rand haha
ook om 17:00 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als ik hier de hoek om ga, stukje doorkachel ben ik ook in 5 min incentrum
1
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Wekkerstraat&daddr=51.43844,5.469131&hl=nl&geocode=FazHEAMdyNVSAA%3B&mra=mi&mrsp=1,0&sz=14&sll=51.439617,5.466042&sspn=0.031405,0.090551&ie=UTF8&z=14 Op zich wel jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook om 17:00 ?
(moet zeggen vakantie gaat goed dan is het overal doorrijden)
Moet de hoogstraat nu in omdat de mecklenburgstraat is afgesloten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
en hoe rij je centrum uit dan?
ga je neem ik aan richting de A2?
ben ik een tijdje geleden ook op zoek naar geweest, maar bij de fietsenmakers hadden ze niets in de juiste prijsrange, uiteindelijk maar via marktplaats een fietsje op de kop getikt...quote:
Helaas zijn ze daar allemaal +/- 50 euroquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef Guard het volgende:
[..]
ben ik een tijdje geleden ook op zoek naar geweest, maar bij de fietsenmakers hadden ze niets in de juiste prijsrange, uiteindelijk maar via marktplaats een fietsje op de kop getikt...
Ja als je goedkoper wil moet je ff op zoek naar een junk of zo...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Helaas zijn ze daar allemaal +/- 50 euro
als je een zwarte cube acid ziet, laat het dan ff wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Messenga het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga kijken bij La poubelle
Zou tof zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Messenga, moet je een fiets hebben? Ik kan er misschien wel een voor je regelen voor 20-30 euro ofzo
fietsendiefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Messenga, moet je een fiets hebben? Ik kan er misschien wel een voor je regelen voor 20-30 euro ofzo
zeker zwarte cube acidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Was het maar zoquote:
hehehe ik heb ook nog wel een oude fiets hier staan, maar die valt van ellende echt uit elkaar, die kan ik niet meer met goed fatsoen verkopen...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was het maar zoEr zijn ook nog mensen die hun eigen oude fiets verkopen
Lekker! Wanneer gaan we een keer op Forza knallen? Of sjoelen?quote:
Mijn forza zit nog op de postquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker! Wanneer gaan we een keer op Forza knallen? Of sjoelen?
Ah damn... ga hem onderscheppen, je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Mijn forza zit nog op de post
En sjoelen ehm
Vanavond werken, zal wel weer gekkenhuis worden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah damn... ga hem onderscheppen, je weet niet wat je mistIemand nog de stad in vanavond?
en waar werkt u?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Vanavond werken, zal wel weer gekkenhuis worden!
REN !!!!!!!!!!!!!!!quote:
ik sinds 6:30quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Al sinds 3 uur, ochtend en wakker hier
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
En terecht.. de mac sucks big time!!![]()
Word weereens tijd dat de BK in t centrum een filiaal erbij krijgt
nog gefeliciteerd met het aankomende wonderquote:
+1 Voor je zussie danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met het aankomende wonder
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jullie zijn lief gek daar in tilburg
ik ben neit gekquote:
Ik doe nog wel zo m'n bestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben neit gek
ik ben normaal.
TheKid, die is gek
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zusje gesmst
Maar ook hier: Gefeliciteerd!
Jaquote:
Wat een leuke! En ahh, die rozenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Bedankt voor de online felicitaties/smsje![]()
[ link | afbeelding ]
Van mam en pap gekregen ^^. En van vriendlief 21 rode rozen vanochtend. Toppie ^^.
quote:
Ik ben zelfs met haar naar de bioscoop geweest!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs met haar naar de bioscoop geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |