Ik weet niet of ze mooi zijn, zie ze alleen van de zijkantquote:
Mooi, I'll keep that in mind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef hetzusjevan het volgende:
En, wie Inglorious Basterds nog niet gezien heeft: gaat zien! Ja, ik heb hem net pas gezien - en ja hij is goed.
Vertel.. ik ben een en al oorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel ander beeld van je ..
kunne wij mannen ook niks aan doen dat 2 mooi (kopjes in dit geval) die aan het zoenen zijn er mooi uit zietquote:
extra note:quote:
Mwa, het kan ook een kwestie van "het kan niet anders, dan moet het maar" zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
extra note:
als alle mannen hetzelfde zijn houdt dat in dat alle vrouwen op dezelfde type man moeten vallen omdat er anders geen voortplanting is
true that hahahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, het kan ook een kwestie van "het kan niet anders, dan moet het maar" zijnEn ongewenste zwangerschappen!
Nope, kreeg op mn werk te etenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik een beetje uitgeslapen was had ik vast nog wel een bijdehandte opmerking kunnen posten naar aanleiding van bovenstaande![]()
Heeft er hier nog iemand gebruik gemaakt van de thuisbezorgd-actie? Ik niet, ik was niet op het idee gekomen om alleen een toetje te bestellen en avondeten hadden we al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |