kunne wij mannen ook niks aan doen dat 2 mooi (kopjes in dit geval) die aan het zoenen zijn er mooi uit zietquote:
extra note:quote:
Mwa, het kan ook een kwestie van "het kan niet anders, dan moet het maar" zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
extra note:
als alle mannen hetzelfde zijn houdt dat in dat alle vrouwen op dezelfde type man moeten vallen omdat er anders geen voortplanting is
true that hahahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, het kan ook een kwestie van "het kan niet anders, dan moet het maar" zijnEn ongewenste zwangerschappen!
Nope, kreeg op mn werk te etenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik een beetje uitgeslapen was had ik vast nog wel een bijdehandte opmerking kunnen posten naar aanleiding van bovenstaande![]()
Heeft er hier nog iemand gebruik gemaakt van de thuisbezorgd-actie? Ik niet, ik was niet op het idee gekomen om alleen een toetje te bestellen en avondeten hadden we al...
Hoiquote:
ook lekkerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net een eigen gebakken ei op
jouw vriend houdt niet van twee zoenende vrouwen?quote:
nieuwtje: niet tijdelijk maar voor atlijdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
Ik een krentenbol met kaas en een BLT sandwich van het tankstation hier tegenover haha.. ik had geen brood meer in huis en ben te lui om naar de supermarkt te gaan.
Noordhoekring is tijdelijk 1-baans geworden ivm werkzaamheden, lekker rustig voor mn deur
welke kant is afgesloten? naar de Bredaseweg toe, of naar de Spoorlaan toe?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
Ik een krentenbol met kaas en een BLT sandwich van het tankstation hier tegenover haha.. ik had geen brood meer in huis en ben te lui om naar de supermarkt te gaan.
Noordhoekring is tijdelijk 1-baans geworden ivm werkzaamheden, lekker rustig voor mn deur
Pfff laat die unban nou maar zitten ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:33 schreef Snakey het volgende:
VoreG, website terug zetten na verwijdering, 48 uur.
ING Bankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Weten jullie zo een website waar je op de homepage eerst moet kiezen voor zakelijk/particulier of student/werknemer oid..? Niet de rabobank, die verwijst je meteen door, ik moet echt een site hebben die op de homepage eerst een keuze vereist.
Altijd?! Vanwege de city ring? Ik vraag me af wat ze er dan van gaan maken. 2-baans eenrichtingsverkeer ofzo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nieuwtje: niet tijdelijk maar voor atlijd
De kant naar de Bredaseweg toe is afgesloten..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:24 schreef Guard het volgende:
[..]
welke kant is afgesloten? naar de Bredaseweg toe, of naar de Spoorlaan toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |