http://www.politie.nl/mid(...)ndistricttilburg.aspquote:Politie op zoek naar mogelijke kinderlokker (update 16.45 uur)
TILBURG: Een vermoedelijke kinderlokker heeft vanmiddag omstreeks 13.50 uur geprobeerd op de Ruurlostraat ter hoogte van de splitsing met de Randwijkstraat een achtjarige jongen te overmeesteren. Het slachtoffertje wist door de dader te schoppen zich te bevrijden en weg te fietsen. De politie heeft direct aan de deelnemers in de wijk Reeshof een SMS-Alert bericht verstuurd en naar de dader uitgekeken, die gevlucht zou zijn in een bestelauto. Dit onderzoek heeft echter nog geen resultaat gehad.
Het slachtoffertje verklaart dat hij door de Ruurlostraat fietste. Hij zag dat ter hoogte van de splitsing met de Randwijkstraat een getinte man voor een bestelauto stond. Die man sprak de jongen met een smoesje aan. De jongen werd door de kinderlokker vastgegrepen. Het slachtoffer schopte de man waardoor deze hem losliet. De jongen fietste snel weg een brandgang in. De dader is kennelijk met de bestelauto weggereden.
De moeder van de jongen informeerde de politie waarna een SMS-Alert bericht werd verstuurd Tekst bericht: KINDERLOKKER: Grijs busje, groene motorkap,witte. Kent.plaat, donk man, witte broek, zw jas. Omgeving Reeshof Tilburg. Betreft kinderlokker bel 0900-8844
Er is door verschillende surveillance auto's naar de omschreven bestelauto uitgekeken, deze auto is echter niet meer aangetroffen. De wijkagent heeft zich ontfermd over het slachtoffer en diens moeder. Hij heeft een aangifte opgenomen en stelt de zedenpolitie van het incident in kennis
Praag is ook mooi, maar ik heb nu eenmaal meer met London. Inclusief de afgelopen drie jaar naar een NFL game op Wembley, ben ik nu al zo'n 10 keer in London geweest, en het gaat nooit vervelen...quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:54 schreef Stuurloos het volgende:
Londen is te duur en te druk, geef mij maar Praag
Volbeatquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Guard het volgende:
lol iedereen lekker meegenieten van Volbeat
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Volbeat![]()
Ga je de 29e November toevallig ook naar 013?
* theKiD mompelt iets over Crazyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:43 schreef Guard het volgende:
Wat ik dus nu wel zie op de 013-site:
Lofzang op RK Veulpoepers BV
Sommigen hier moeten daar wel heen....
nee dank je welquote:
alleen als jij mee gaatquote:
dan ik ook nietquote:
Ik heb smaak.. jij staat om je wansmaak bekend hier..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA, best leuk hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar ooit een werkuitstapje gehad, betaalt door Coca Cola(wij zijn grootafnemer enzo). We hebben echt van alles gedaan.
Ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef Tegan het volgende:
Je kan daar toch ook paintballen? Dat hebben we toen niet gedaan.
Gaaf joh! Ik heb alleen gekeken en met name op één jongere gelet, omdat hij soms fliptequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef Tegan het volgende:
Lasergamen was tof.
Verder hebben we gekart, of zo'n stier gezeten, gevoetbald terwijl je aan de muur hangt ofzo en in zo'n fatsuit gevochten. De rest weet ik niet meer.
Kinderen die psychiatrische problemen hebben & dat is dan heel diversquote:
Ukkiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Stuurloos het volgende:
Als je daarentegen ook niet veel weegt is er niets mis met 1.62, ik ben 1.78, ook niet bijster groot voor een man.
Hebben die kinderen naast die activiteiten ook groepstherapie daar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kinderen die psychiatrische problemen hebben & dat is dan heel divers
Ja. Sommige zitten 24uur op de kliniek en andere komen naar de dagbehandeling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hebben die kinderen naast die activiteiten ook groepstherapie daar?
quote:
Ik weet niet of ze mooi zijn, zie ze alleen van de zijkantquote:
Mooi, I'll keep that in mind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef hetzusjevan het volgende:
En, wie Inglorious Basterds nog niet gezien heeft: gaat zien! Ja, ik heb hem net pas gezien - en ja hij is goed.
Vertel.. ik ben een en al oorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel ander beeld van je ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |