Gaaf joh! Ik heb alleen gekeken en met name op één jongere gelet, omdat hij soms fliptequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef Tegan het volgende:
Lasergamen was tof.
Verder hebben we gekart, of zo'n stier gezeten, gevoetbald terwijl je aan de muur hangt ofzo en in zo'n fatsuit gevochten. De rest weet ik niet meer.
Kinderen die psychiatrische problemen hebben & dat is dan heel diversquote:
Ukkiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Stuurloos het volgende:
Als je daarentegen ook niet veel weegt is er niets mis met 1.62, ik ben 1.78, ook niet bijster groot voor een man.
Hebben die kinderen naast die activiteiten ook groepstherapie daar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kinderen die psychiatrische problemen hebben & dat is dan heel divers
Ja. Sommige zitten 24uur op de kliniek en andere komen naar de dagbehandeling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hebben die kinderen naast die activiteiten ook groepstherapie daar?
quote:
Ik weet niet of ze mooi zijn, zie ze alleen van de zijkantquote:
Mooi, I'll keep that in mind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef hetzusjevan het volgende:
En, wie Inglorious Basterds nog niet gezien heeft: gaat zien! Ja, ik heb hem net pas gezien - en ja hij is goed.
Vertel.. ik ben een en al oorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel ander beeld van je ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |