waar gaat gij heen ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Guard het volgende:
wat zijn vliegvelden toch saai, gelukkig wel wifi
ik kom juist terugquote:
Fijne vlucht alvastquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
ik kom juist terugzit op heathrow te wachten op mijn vlucht, gaat over een dik uur
mag ik mee etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Fijne vlucht alvast.
Hmmm, ben lekker een weekje bij ouders, dus ik eergister zo: "Pap, maak je deze week een lekker biefstukje of varkenshaasje voor me klaar?" Dag later zag ik al een bonnetje slingeren van de slager, en today is the day. Ik ben zo verwend, ik weet het
.
Ik ook, heb nu MAC voedselquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik voel me slecht..
En terecht.. de mac sucks big time!!quote:
Daar ben ik lang niet geweest zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef theKiD het volgende:
Vanavond Kandinsky weer eens van binnen bekijken
Ga je mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik lang niet geweest zeg
Ik zie op me werk al genoeg mensen uit die contreien, dus ik pasquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Stuurloos het volgende:
Das slecht ja.. zaterdag 14 november speelt Willem II een vriendschappelijke wedstrijd tegen Sierra Leone. Aanvang 17.30 uur en gratis entree. Wie gaat mee?
Succes! je zult t nodig hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:00 schreef Guard het volgende:
en weer in NL... Nu mag de NS me naar Tilburg brengen
Quel job?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zie op me werk al genoeg mensen uit die contreien, dus ik pas
Natuurlijk doe ik dat voor oompa!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe shop jij online?
Jullie zijn superlief als jullie hier even op willen reageren! Je hoeft alleen maar aan te geven in hoeverre je er mee eens bent op een schaal van 1 tot 7, eventeel onderbouwing.
Bedankt![]()
Ik heb eens op Luton zitten wachten, wat een zuur vliegveld is dat zeg..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
ik kom juist terugzit op heathrow te wachten op mijn vlucht, gaat over een dik uur
dat is idd een loods in een weiland, niet eens in de buurt van Londonquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]Ik heb eens op Luton zitten wachten, wat een zuur vliegveld is dat zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |