Dan zal ik daar vaker heen gaan dan naar de AH, kosten besparen.. alleen de auto kun je daar moeilijk kwijt, das dan weer een nadeel en een voordeel van de AH. Korvelseweg is zo'n kutstraat met de auto, altijd gedoe.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Hopen dat de Super de Hoer op de Korvel gewoon een Jumbo wordt.
De Super bij de Korvel dus..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Pfoe.. Slager is wel beste kwaliteit, maar of het duurder is weet ik niet. Ik haal atlijd alles bij de super, omdat ik te lui ben om te ver te lopen voor m'n eten.. Ik zou een slechte Neanderthaler zijn.
Pessers is qua prijs/kwaliteit meestal de beste keusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Stuurloos het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst aan mn ossehaas komen? Supermarkt of slager (evt Pessers)?
Dan hop ik daar morgen even langs, ben toch 2 dagen vrij over ruim een uurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Pessers is qua prijs/kwaliteit meestal de beste keus
Spoorlaan is al 2 baans 1 richitng. maar omdat nog niet alles klaar is mag het verkeer nu nog over de spoorlaan in 2 richtingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef daniela_007 het volgende:
Wat vinden jullie van de plan om het centrum eenrichtingsverkeer te maken? En klopt dat dat Spoorlaan ook eenrichtingsverkeer wordt?? Dat wordt een flinke omweg als je naar het station wilt rijden.
Wat is eigenlijk het doel van het eenrichtingsverkeer rondom het centrum?
Klopt, midden door de stad.. dat schiet dus helemaal niet op..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Spoorlaan is al 2 baans 1 richitng. maar omdat nog niet alles klaar is mag het verkeer nu nog over de spoorlaan in 2 richtingen.
rest is al of zijn ze nog mee bezig om 1 richting van te maken. Is gewoon super irri. hoop eigenlijk dat totale fiasco wordt.
het meest stomme is nog het volgende:
als de brandweer op korvel moeten zijn waar ze nu binnen 5 min kunnen zijn, moeten ze nu totaal omrijden. de waanste onzin
ach jah, we zullen zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Klopt, midden door de stad.. dat schiet dus helemaal niet op..
opnieuw installeren helpt dan meestal wel! zal wel weer een windows update lopen kutten1quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen!
Gebruikt iemand hier Firefox? Mijne start ineens niet meer op.. -_-'. Zit ik weer met IE te kijken.
Wanneer Spoorlaan eenrichtingsverkeer wordt, als je vanuit Berkel-Enschot of Ringbaan Oost naar het station wil rijden moet je dan ook flink omweg rijden? Lekker voor iemand die de trein wil halen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Spoorlaan is al 2 baans 1 richitng. maar omdat nog niet alles klaar is mag het verkeer nu nog over de spoorlaan in 2 richtingen.
rest is al of zijn ze nog mee bezig om 1 richting van te maken. Is gewoon super irri. hoop eigenlijk dat totale fiasco wordt.
het meest stomme is nog het volgende:
als de brandweer op korvel moeten zijn waar ze nu binnen 5 min kunnen zijn, moeten ze nu totaal omrijden. de waanste onzin
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
opnieuw installeren helpt dan meestal wel! zal wel weer een windows update lopen kutten1
Dan ga je toch naar die bij het lieve vrouweplein?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan zal ik daar vaker heen gaan dan naar de AH, kosten besparen.. alleen de auto kun je daar moeilijk kwijt, das dan weer een nadeel en een voordeel van de AH. Korvelseweg is zo'n kutstraat met de auto, altijd gedoe.![]()
die van mij is pas gejat hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Messenga het volgende:
Ik zoek btw weer eens een fiets.
Dus, als iemand tips heeft
dacht van niet hoor ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij blijft Spoorlaan 2 banen van west naar oost en 1 van oost naar west hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |