Zelfde principe als spoorlaan jah, 2 baans 1 richting van bredase weg naar spoorlaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Altijd?! Vanwege de city ring? Ik vraag me af wat ze er dan van gaan maken. 2-baans eenrichtingsverkeer ofzo?
couscous met tonijn en beetje gesnipperde uitjes, en evt wat pinda's erdoorheen.. Voor meer smaak evt wat ketjap erdoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ga morgen koken voor mn vriendin, wie kan me helpen aan een smaakvol, simpel en niet tijdrovend recept?
Ovenschotel, kan je eerder maken en hoef je daarna alleen maar in de oven te zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ga morgen koken voor mn vriendin, wie kan me helpen aan een smaakvol, simpel en niet tijdrovend recept?
Ossehaas is iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben nogal van de ossehaas, dus ik ga ossenhaas wokken met paksoi en oestersaus en dan wat Pandan rijst erbij. Receptje van AH recepten website
KLIKKERDEKLIK
Of gevalletje "Ik wil, dan kan het wel"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, het kan ook een kwestie van "het kan niet anders, dan moet het maar" zijnEn ongewenste zwangerschappen!
Inderdaad! De kans is best grootquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Hopen dat de Super de Hoer op de Korvel gewoon een Jumbo wordt.
Smakelijk alvast!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef aardappel het volgende:
Lipton Ice Tea Lemon!
---
nog 2 uur en 3 kwartier en dan, Bier!
En dan gelijk net zo groot als die op de Broekhovense wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Hopen dat de Super de Hoer op de Korvel gewoon een Jumbo wordt.
Zou een goede zijn!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan gelijk net zo groot als die op de Broekhovense weg
Ik vind het bullshit, maar er zullen heus wel voorstanders zijn, anders gebeurd het niet. Het nu iig een grote teringbende in Tilburg centrum. Alles ligt overhoop en tijdens de spits staat alles hopeloos vast.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef daniela_007 het volgende:
Wat vinden jullie van de plan om het centrum eenrichtingsverkeer te maken? En klopt dat dat Spoorlaan ook eenrichtingsverkeer wordt?? Dat wordt een flinke omweg als je naar het station wilt rijden.
Wat is eigenlijk het doel van het eenrichtingsverkeer rondom het centrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |