TRIPLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:28 schreef tripack het volgende:
goedemorgen draakje + minimensje
morguuh crazy
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:28 schreef tripack het volgende:
goedemorgen draakje + minimensje
morguuh crazy
ik gaat kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
Dracu, doe is blikje in Tilburg werpen![]()
Je krijgt daar ook nog berichtjes
ben jij vandaag niet vrij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TRIPLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik moest je van mijnquote:
hihi lief van haar en dank!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:40 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moest je van mijnook nog feliciteren
ik vandaag vrij ?quote:
is genoteerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jullie zijn lief gek daar in tilburg
maar ik is niet gekquote:
zegt de man die zichzelf crazy-M noemtquote:
hihiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
zegt de man die zichzelf crazy-M noemt
Jah maar ik werd gedwongen door een vrouw met een naald in mn rugquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
zegt de man die zichzelf crazy-M noemt
hoi medeplichtigequote:
waar ben ik medeplichtig aanquote:
nou een heel klein beetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal
Ik hoop toch werkelijk dat jullie meer zin hebben dan ik
ben flink aan het type sletten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal
Ik hoop toch werkelijk dat jullie meer zin hebben dan ik
weet je bestquote:
vergeef mij vader voor ik heb gezondigtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben flink aan het type sletten.
[..]
weet je best
En of !!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vergeef mij vader voor ik heb gezondigt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En of !!!
Je bent godver vergeten om over de moeder van Smokez heen te gaan, en daardoor heeft dracu nu een mini mens !
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heeft dracu een mini![]()
dat zijn kutauto's hoor
ik niet neequote:
Leuk tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En of !!!
Je bent godver vergeten om over de moeder van Smokez heen te gaan, en daardoor heeft dracu nu een mini mens !
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuk toch
Ik vind het ook leuk om een broertje of zusje erbij te krijgen, maar met de 73 broertjes en zusjes die ik al heb vind ik het wel mooi geweest.
Ook dat Droxz, Sgele, WL en Beller me al jaren pesten dat ik ze 'papa' moet noemen staat me een beetje tegen
jah en als ik kijk naar WL, Droxz, Sgele ... dan heb je er niet veel soeps van gemaaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom noem je jezelf ook Crazy-M, ik ben inmiddels ook al 73 keer vader geworden
Toch vrees ik dat ik dan de jongste ben, wat opzich best raar zou zijn als ik hun vader was, nietwaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah en als ik kijk naar WL, Droxz, Sgele ... dan heb je er niet veel soeps van gemaakt
hmm jah inderdaad raar dan hahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toch vrees ik dat ik dan de jongste ben, wat opzich best raar zou zijn als ik hun vader was, nietwaar?
nee wij zijn bazen want:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Eigenlijk zijn we maar een stel amateurs.
De echte bazen zitten hier; Werkloos, wat nu #6 - we blijven zoeken!
Oja, zij maar voor 70% van het gemiddelde over de afgelopen 3 jaar... toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee wij zijn bazen want:
Wij worden volledig betaald voor niks doen
zoiets jahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, zij maar voor 70% van het gemiddelde over de afgelopen 3 jaar... toch?
haha hoezoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe me een lol en maak er nou eens 'houdt' van in je signature
ach niet zeruen johquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n grammarnazi ben waarbij spelfouten gewoon pijn doen aan m'n ogen
Welk feest?quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Crazy-M het volgende:
wat was dat gister een knal feest zeg godver
nog 2 dagen weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |