als je een zwarte cube acid ziet, laat het dan ff wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Messenga het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga kijken bij La poubelle
Zou tof zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Messenga, moet je een fiets hebben? Ik kan er misschien wel een voor je regelen voor 20-30 euro ofzo
fietsendiefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Messenga, moet je een fiets hebben? Ik kan er misschien wel een voor je regelen voor 20-30 euro ofzo
zeker zwarte cube acidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Was het maar zoquote:
hehehe ik heb ook nog wel een oude fiets hier staan, maar die valt van ellende echt uit elkaar, die kan ik niet meer met goed fatsoen verkopen...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was het maar zoEr zijn ook nog mensen die hun eigen oude fiets verkopen
Lekker! Wanneer gaan we een keer op Forza knallen? Of sjoelen?quote:
Mijn forza zit nog op de postquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker! Wanneer gaan we een keer op Forza knallen? Of sjoelen?
Ah damn... ga hem onderscheppen, je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Mijn forza zit nog op de post
En sjoelen ehm
Vanavond werken, zal wel weer gekkenhuis worden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah damn... ga hem onderscheppen, je weet niet wat je mistIemand nog de stad in vanavond?
en waar werkt u?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Vanavond werken, zal wel weer gekkenhuis worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |