Hugo of Giel? ze zijn beide baardaapjes gewordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Ik dacht dat je zou stoppen met het adoreren van die ongewassen baardaap? Maar goed, Derksen was weer op dreef zag ik.
Als je het antwoord niet weet ben je nog dommer dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Hugo of Giel? ze zijn beide baardaapjes geworden
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je het antwoord niet weet ben je nog dommer dan ik al dacht.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee gewoon een beetje cynisch zoals altijd.
Die meneer van omroep Max had weleens iets naars over Hugo gezegd, en daarom vond Hugo het nodig negatief over omroep Max en over die meneer te gaan doen.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk hoe die opa van MAX op z'n plaats werd gezet.
Mwah, vond ik niet. Vond Hugo niet eens zo sterk, beetje zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Dat vond ik ook..moest wel lachen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Idd. Hugo was een klein kind...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
Hugo moet nodig Koeman en Van Gaal 'kleuters' noemen. Gaat ie zelf zitten zeiken tegen die man van MAX omdat hij ooit een negatief stuk over hem schreefWie is hier de kleuter?
Dat gaat een keer klappen wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef Veerboot het volgende:
Hier nog even de langere versie van de ruzie tussen Kraay Jr. en Derksen
Dat dus, bovendien was het waar hij schoffeerde destijds Henny Huisman, iedereen op FOK was er laaiend enthousiast over, Sommige mensen mogen heel veel.Maar das niet altijd correct.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
Hugo moet nodig Koeman en Van Gaal 'kleuters' noemen. Gaat ie zelf zitten zeiken tegen die man van MAX omdat hij ooit een negatief stuk over hem schreefWie is hier de kleuter?
quote:Vanavond zijn te gast: Mariëtte Wolf, Robbert Dijkgraaf, Bert Visscher, Viggo Waas, Joep van Deudekom en Nico Dijkshoorn. Muziek wordt verzorgd door awkward i en Peter Heerschop is tafelheer.
Dat heeft volgens mij niemand kunnen horen behalve in de zaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef snellejelle het volgende:
Wat zei meneer Maaarten nou zojuist?
Ik hoopte het hier te kunnen lezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij niemand kunnen horen behalve in de zaal
Jammer dat Mattijs dat niet door had, die zat een beetje te lachen om de 'show' de maarten gaf, terwijl wat Maarten zei inhoudelijk interessant was.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Maar Maarten was de moeite van het kijken waard.
Dat is altijd zo..vorige keer toen hij er zat kwam er ook niet meer uit dan:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat Mattijs dat niet door had, die zat een beetje te lachen om de 'show' de maarten gaf, terwijl wat Maarten zei inhoudelijk interessant was.
Of om een pizza te bestellenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:03 schreef Paul het volgende:
Er is gewoon te weinig tijd voor van Rossem. Van Rossem heeft minstens 5 minuten nodig per onderwerp om iets te kunnen uitleggen
Precies. Van Rossem had een punt en werd nota bene afgeleid door de malle vragen van de presentator! Nodig hem dan niet uit. Van Nieuwkerk is steeds minder vaak bij de lesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jammer dat Mattijs dat niet door had, die zat een beetje te lachen om de 'show' de maarten gaf, terwijl wat Maarten zei inhoudelijk interessant was.
Zag het net voorbij komen bij P&W' zapservice..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef snellejelle het volgende:
Wat zei meneer Maaarten nou zojuist?
quote:Gasten in de uitzending van vanavond zijn: Paul Witteman. Muziek wordt verzorgd door JB Meijers en tafeldame is Yvon Jaspers.Houd de site in de gaten voor meer info over de gasten.
Yvonne Jaspersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hou ff op Tong met wat is geweest....![]()
Terug naar de toekomst:
[..]
En Pieter Lakerman komt ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hou ff op Tong met wat is geweest....![]()
Terug naar de toekomst:
[..]
quote:Gasten van de uitzending van 15 oktober zijn: Hans Kraay jr., Paul Witteman, muziek wordt verzorgd door JB Meijers en tafeldame is Yvon Jaspers.
Vreselijk toch ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pfff.... ik vind die Jaspers nu al irritant.....dat toontje...
En die mening niet te vergeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pfff.... ik vind die Jaspers nu al irritant.....dat toontje...
VI niet, voetbal in het algemeen. Over VI had ze grotendeels wel gelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:42 schreef koemleit het volgende:
al die mensen die op hun pik getrapt zijn omdat yvon jaspers negatief praat over VI.
wat ze zei ging over VI.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
VI niet, voetbal in het algemeen. Over VI had ze grotendeels wel gelijk.
Kunnen mensen hier toch wel een hekel hebben aan programma's als Boer Zoekt Vrouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat ze zei ging over VI.
en anders nogvoor hetzelfde geld heeft ze een hekel aan voetbal So Whut?
dat zeg ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kunnen mensen hier toch wel een hekel hebben aan programma's als Boer Zoekt Vrouw?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Yvon, ik had niks tegen je, maar ga niet zo negatief over voetbal praten.
ook op de pik getraptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef DrDentz het volgende:
En ik vind Boer Zoekt Vrouw een slap kloteprogramma.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Jaspers altijd met haar moralistische intro'tjes. Moge haar kinderen uitgroeien tot magere PVV stemmende fotomodellen.
Had wel iets van Tiëstoquote:
Lacrimosaquote:
Dit dus, zulke programma´s mogen ze van mij dan ook per direct van de buis halen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ze had nu overigens 100 procent gelijk. Tegen zo'n skelet zeggen dat ze minder moet snoepen en meer moet sporten ís toch ook stuitend?
Vandaar ook "quote:
Dank.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Lacrimosa
En de meeste van de jongere onder ons kennen het van Sensation![]()
Dit is geen taal voor een nette mevrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef maril het volgende:
Kutkind
100.000 ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef alexis_ het volgende:
hahahaha
Lakeman moet echt snel van het scherm verdwijnen.
Ik schrok ook wakker, wat doet die yvon weer irritant btwquote:
Die vrouw snapt er helemaal niks van, zoals ze zelf al zei.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef alexis_ het volgende:
Het gaat los!
Damn, waarom knalt Matthijs er nou weer doorheen. Dat vrouwtje kreeg hem tuk.
Ze schrok er volgens mij zelf ook van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef golfer het volgende:
Jaspers lokt hem mooi even uit de tent.
Hij werd kwaad.
Volgens mij wekt Jaspers dat wel bij meer mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef golfer het volgende:
Jaspers lokt hem mooi even uit de tent.
Hij werd kwaad.
Meer andersom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lakeman maakt Yvon aan het huilen.
Niet gaan dansen hoorquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij wekt Jaspers dat wel bij meer mensen.
Als je geen argumenten meer heb gebruik je maar emotiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze schrok er volgens mij zelf ook van.
"Wat voelde u?"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik schrok ook wakker, wat doet die yvon weer irritant btw
Ze zag er anders toch even uit alsof ze in tranen kon uitbarsten.quote:
Dat ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef erkel het volgende:
Die Lakeman is gewoon mediageil mannetje.
Yvon probeerde hem gewoon duidelijk te maken dat ie het maar al te leuk vindt al die aandacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wat voelde u?"
Man wat kan mij het schelen wat die vent voelt. Het gaat niet om hem. Ik zou misschien het zelfde reageren maar ik had gewild dat het Yvon niet was.
Niemand in het publiek en zelfs Matthijs niet wist erop te reageren, ze waren echt beduusd.
So truequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat is die Yvonne Jaspers toch een kuthoer.
een domme kuthoerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Beste post in dit topic tot dusver.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:20 schreef Mani89 het volgende:
herstel. Dit is de beste post.quote:
Yvon denkt de vrouwelijke Hugo te zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:22 schreef superjojo het volgende:
Die vraag was nog niet zo slecht, ze bracht het alleen helemaal verkeerd. Met dat aftellen
Iemand die hier overheen kan ?quote:
Precies. En goed dat het Yvonne was, toen het over voetbal ging was ze net zo ergquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wat voelde u?"
Man wat kan mij het schelen wat die vent voelt. Het gaat niet om hem. Ik zou misschien het zelfde reageren maar ik had gewild dat het Yvon niet was.
Niemand in het publiek en zelfs Matthijs niet wist erop te reageren, ze waren echt beduusd.
Klopt, al die spaarders hebben geen baat bij het faillissement .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef zquing het volgende:
ik vond 't ook wel een passende vraag. Lakeman houdt geen rekening met de mensen die geld hebben staan bij de DSB maar alleen met Scheringa(welke van mij volledig mag worden leeg geplukt). Had ook graag willen weten wat Lakeman vond van de spaanders
Ik vraag me af of de slachtoffers waar hij voor opkomt wel baat hebben bij dit faillisement.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, al die spaarders hebben geen baat bij het faillissement .
Ik ben benieuwd wat Hugo hierover had gezegd. Of Jort Kelder.
Jort Kelder wil graag dat de DSB bank omvalt zei hij laatst.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, al die spaarders hebben geen baat bij het faillissement .
Ik ben benieuwd wat Hugo hierover had gezegd. Of Jort Kelder.
Als ze dat wil weten moet ze dat gewoon vragen en niet drammerig gaan informeren naar Lakeman zijn innerlijk leven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef zquing het volgende:
ik vond 't ook wel een passende vraag. Lakeman houdt geen rekening met de mensen die geld hebben staan bij de DSB maar alleen met Scheringa(welke van mij volledig mag worden leeg geplukt). Had ook graag willen weten wat Lakeman vond van de spaanders
Verwacht je van een vrouw dat ze dat kanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als ze dat wil weten moet ze dat gewoon vragen en niet drammerig gaan informeren naar Lakeman zijn innerlijk leven.
Precies. Lakeman mocht niet eens uitpraten. Telkens die snater van Yvonne hysterisch er doorheen, proberen d'r antwoord te krijgen. Hoeze fatsoen. laat Lakeman toch uitpraten, dan kan je netjes nog eens je vraag stellen 'hoe ie zich voelt'.. Lijkt me duidelijk, hij komt op voor de grote groep die belazerd is, en uiteraard kan je het dan niet voor iedereen goed doen (de werknemers). Hij zal het heus voor hen wel rot vinden, maar ja...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef T3rr0r het volgende:
Yvonne en Matthijs hebben zich wel flink laten inpakken door de mediahype van Schieringa, als je ziet met wat voor vooringenomen mening ze dit interview zijn ingegaan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef superjojo het volgende:
[..]
Jort Kelder wil graag dat de DSB bank omvalt zei hij laatst.
Dat vond ik ook al zo bizar. Alsof het de schuld van Lakeman is dat Scheringa schijnbaar een financieel wanbeleid heeft gevoerd. Als je ook ziet hoeveel bedrijven er onder dat DSB Beheer hangen (Frisia financieringen, lenen.nl etc.) niet de meest frisse bedrijven. Moet je zo'n bedrijf dan maar door laten gaan met z'n praktijken omdat er anders teveel mensen slachtoffer van worden? Da's hetzelfde als Hitler maar z'n gang laten gaan omdat er anders teveel mensen gaan omkomen in een oorlog..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef Basilicumman het volgende:
Die Yvon Jaspers.Wat een grap. Het lijkt wel de omgekeerde wereld, wie is nou het slachtoffer Dirk Scheringa of al die mensen met problemen? Ik begrijp wel waarom die Lakeman boos werd.
Inderdaad, een beetje een idiote vergelijking.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al zo bizar. Alsof het de schuld van Lakeman is dat Scheringa schijnbaar een financieel wanbeleid heeft gevoerd. Als je ook ziet hoeveel bedrijven er onder dat DSB Beheer hangen (Frisia financieringen, lenen.nl etc.) niet de meest frisse bedrijven. Moet je zo'n bedrijf dan maar door laten gaan met z'n praktijken omdat er anders teveel mensen slachtoffer van worden? Da's hetzelfde als Hitler maar z'n gang laten gaan omdat er anders teveel mensen gaan omkomen in een oorlog..
Je gaat me niet vertellen dat DSB een gezonde bank was voordat Lakeman dit zij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef MadGuy het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Maar tussen het willen van een oplossing en het oproepen tot een bankrun zit natuurlijk een verschil. Ik vind Scheringa een eikel, maar Lakeman had de consequenties van zijn actie ook even door kunnen lichten.
Dat zal allemaal wel maar het slaat toch nergens op dat die Lakeman het allemaal gedaan heeft? Hij is het toch niet geweest die jarenlang moedwillig mensen heeft belazerd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef marcodej het volgende:
De vraag is alleen of het failliet laten gaan van DSB (waar Lakeman op aanstuurde) nou de oplossing is voor de slachtoffers van DSB. Ik denk dat hij er niets mee opschiet (eerder het tegenovergestelde). Zijn oproep was dus gewoon dom.
Lakeman wil geen oplossing voor de slachtoffers, Lakeman wil Scheringa kapot maken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef Stiggie het volgende:
Wel apart trouwens dat Dirk tijd heeft voor Pauw en Witteman.
Laatste marketingstunt.... zal het dan wel zijn
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef qonmann het volgende:
LakemanScheringa verdiende hier flink aan, hij hielp die mensen heus niet gratis.
Vandaar dat ie nu graag wat exposure op TV heeft.
Yvonnequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoop dat Yvonne dus tafeldame af is nu, dit soort ergernissen is altijd gepaard met een vloedgolf aan boze emails.![]()
Wat zeg ik, ik stuur er zelf ook maar eentje. Kuthoer.
Goed plan, weg met d'r.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoop dat Yvonne dus tafeldame af is nu, dit soort ergernissen is altijd gepaard met een vloedgolf aan boze emails.![]()
Wat zeg ik, ik stuur er zelf ook maar eentje. Kuthoer.
Dat was echt zeer ergelijk, gelukkig ging Kraaij er redelijk fel tegenin.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef NvM het volgende:
Wat was Yvon Jaspers een continue storende factor in de uitzending van vandaag. Het begon al bij de grote desinteresse over het onderwerp voetbal met Hans Kraay jr. Als iets je niet boeit, hou dan gewoon je bek dicht. Een ontzettend mooi videomoment van Maradonna en dan blaten dat je het niets vindt voorstellen? Domme kut!
hehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef superjojo het volgende:
Conclusie: uitzending vol debielen, Hans Kraaij, Yvonne, Piet Paulusma, Lakeman en Scheringa. Ja, Paul Witteman niet nee.
Voor Hans Kraaij vind ik debiel nog best positief.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef superjojo het volgende:
Conclusie: uitzending vol debielen, Hans Kraaij, Yvonne, Piet Paulusma, Lakeman en Scheringa. Ja, Paul Witteman niet nee.
Legitiem? Ga toch weg man! Ze liet duidelijk blijken dat ze geen ene donder snapt van het hele gebeuren. Dan ga je niet op zo'n aanvallende wijze vragen stellen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Falco het volgende:
Legitieme vraag van Yvon Jaspers met leuke TV als gevolg
Inderdaad, het leek wel alsof ze nog even een goede vraag moest stellen omdat ze niks gezegd had verder. Ze zat er als een muurbloempje bij voor dat ze dat vroeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Legitiem? Ga toch weg man! Ze liet duidelijk blijken dat ze geen ene donder snapt van het hele gebeuren. Dan ga je niet op zo'n aanvallende wijze vragen stellen..
Mischien dat ze de diepte van de vraag niet begreep, maar ik had graag een antwoord van Lakenman gehad, hij is toch gedeeltelijk verantwoordelijk voor zowel banenverlies als spaargeld verlies. Ik had wel willen weten hoe hij die verantwoordelijkheid draagtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Legitiem? Ga toch weg man! Ze liet duidelijk blijken dat ze geen ene donder snapt van het hele gebeuren. Dan ga je niet op zo'n aanvallende wijze vragen stellen..
Hij is/was niet verantwoordelijk voor het beleid en het handelen van de DSB Bank. Hij heeft enkel geconstateerd, en daar een advies aangehangen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Mischien dat ze de diepte van de vraag niet begreep, maar ik had graag een antwoord van Lakenman gehad, hij is toch gedeeltelijk verantwoordelijk voor zowel banenverlies als spaargeld verlies. Ik had wel willen weten hoe hij die verantwoordelijkheid draagt
Man met zijn kennis zou moeten weten wat voor gevolgen er aan zouden kunnen hangen, hij had voorzichtiger te werk moeten gaan. Je kan niet dingen gaan roepen en geen verantwoording afdragen voor de gevolgen daarvanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef NvM het volgende:
[..]
Hij is/was niet verantwoordelijk voor het beleid en het handelen van de DSB Bank. Hij heeft enkel geconstateerd, en daar een advies aangehangen.
Ik had nog nooit van de beste man gehoord. Als er niet veel meer aan de hand was bij de DSB had iedereen hem uitgelachen. Feit is dat het niet helemaal goed ging daar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Man met zijn kennis zou moeten weten wat voor gevolgen er aan zouden kunnen hangen, hij had voorzichtiger te werk moeten gaan. Je kan niet dingen gaan roepen en geen verantwoording afdragen voor de gevolgen daarvan
Hahaha, dat commentaar ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef Paul het volgende:
Hehhhehehe ik had dat filmpje gestuurd naar geenstijl wat een baas ben ik toch
http://www.dumpert.nl/med(...)_vuist_op_tafel.html
quote:POTJANDORIE YVON STOMME EMO MAAK ME NIET BOOS JA
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:24 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Hahaha, dat commentaar ook.
[..]
Ja dat is het juiste woord "Libelle-muts"! Wat een achterlijke kuthoer is het. Met die altijd gemaakte vrolijkheidquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Yvon Jaspers is zo'n Libelle-muts die denkt dat ze overal verstand van heeft. Heeft zich niet verdiept in de DSB-zaak, heeft nog nooit van Lakeman gehoord, laat hem tot vier of vijf keer toe niet uitpraten omdat ze uit alle macht zo'n Boer zoekt vrouw-vraag "Hoe voelde u zich" erdoor wil drukken. En dan schrikken als zo'n man tegen je uitvalt![]()
Zij is een blatend schaap dat ze in de wei bij zo'n boer hadden moeten achterlaten.
Hear hear!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef capricia het volgende:
nog even en we moeten medelijden met de dsb hebben...
Matthijs, als je dit leest: Yvon NIET meer uitnodigen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef DrDentz het volgende:
En ik vind Boer Zoekt Vrouw een slap kloteprogramma.
Ik heb 0,0 medelijden met al die DSB-stakkers, net zoals ik die Icesave-debielen liever niet gecompenseerd zie worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef capricia het volgende:
nog even en we moeten medelijden met de dsb hebben...
Dit was nou juist het enige dat ze goed deed....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je druk maken over een zwaar irrealistisch programma als HNTM en dan niet kijken omdat ze weer aan je vooroordelen voldoen.![]()
Zeker ..maar medelijden met de 100.000 DSB-klanten heeft hij niet, geloof er niets van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef NoCigar het volgende:
Wat een onzin. Lakeman wordt al jaren gewaardeerd als bedrijfscriticus en erg rijk zal hij er niet van worden. Zet dat eens tegenover een graaiende egomaniak als Scheringa die nu ineens het slachtoffer speelt.
Neen maar hij zei van wel in de uitzending.en dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef T3rr0r het volgende:
Door mensen zoals Lakeman komen schandalen en wanpraktijken aan het licht. Dat is iets wat voor elke consument goed is. Of hij dit dan doet uit medelijden met DSB-klanten of uit een persoonlijke vete tegenover dit soort bedrijven kan mij eigenlijk geen reet schelen.
Want? Jij kunt in z'n hoofd kijken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeker ..maar medelijden met de 100.000 DSB-klanten heeft hij niet, geloof er niets van.
Hij heeft iets tegen DSB/Scheringa/DNB eva, daarom doet ie het.
Hij heeft zich in zijn loopbaan nooit erg druk gemaakt om het leed van consumenten voor zover ik weet..zal ook in deze zaak niet.het geval zijn, hij heeft het vooral gemunt op bestuurders.quote:
Foei Lakeman! Weet hij niet dat die bestuurders het vaak zo ontzettend zwaar hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij heeft zich in zijn loopbaan nooit erg druk gemaakt om het leed van consumenten voor zover ik weet..zal ook in deze zaak niet.het geval zijn, hij heeft het vooral gemunt op bestuurders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Lakeman
http://www.sobi.nl/news/2(...)etail_template_start
quote:Vrijdag 16 oktober zijn te gast: Jetta Klijnsma, Piet-Hein Donner, Leo Blokhuis, Spike, Rinus Gerritsen, Sanne Vogel, Annemarie Prins en Malou Gorter. De muziek wordt verzorgd door 'Future Presidents' en Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
Hij heeft, denkt ie, een succesje te vieren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:33 schreef qonmann het volgende:
Piet-Hein Donner..opmerkelijk dat hij aanschuift
goed teken. heeft ze weinig fout gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:37 schreef koemleit het volgende:
Ik had deze staatssecretaris nog nooit gezien.
is de opvolgster van Abouthaleb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:37 schreef koemleit het volgende:
Ik had deze staatssecretaris nog nooit gezien.
hmm wist ik niet okéquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:40 schreef golfer het volgende:
[..]
is de opvolgster van Abouthaleb.
Klijnsma is spastisch en komt daarom niet zo vaak in beeld
sorry opaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef erkel het volgende:
Tegen Foppe behoor je U te zeggen. Ik vind dit niet klinken, bijna respectloos.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Spike, wat een keiharde rock 'n roll held.
Hoe heet die minister ook alweer de vader van een prinses. Wist niet wie de bondscoach van Nederland wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef golfer het volgende:
Donner blijft een compleet wereldvreemde man.
Snap niet waarom Beatrix zo gek op hem is.
Ik nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:50 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik accepteer deze excuses voor Foppe.
Je doet ook weinig moeite om te zorgen dat je posts leesbaar zijn of wel?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Brinkhorst.
Dat was zo mooi aan Relus ter Beek die keek gewoon naar Onder weg naar morgen.
En de laatste ligting Haagse bandjes is vreselijk
Mag ik ook ooit een keer een spelfaut maken ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je doet ook weinig moeite om te zorgen dat je posts leesbaar zijn of wel?
Ligting.
Hey!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:59 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Die Paula is een koe! Die is nog lang niet moe!!
Dat is best een eindje rijden met het openbaar vervoer. Tegen de tijd dat je daar bent is het al lang afgelopen.quote:
Golfer heeft de grapjas aangetrokken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is best een eindje rijden met het openbaar vervoer. Tegen de tijd dat je daar bent is het al lang afgelopen.
Wil je hier nog op terugkomenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef golfer het volgende:
Donner blijft een compleet wereldvreemde man.
Snap niet waarom Beatrix zo gek op hem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |