Die vrouw snapt er helemaal niks van, zoals ze zelf al zei.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef alexis_ het volgende:
Het gaat los!
Damn, waarom knalt Matthijs er nou weer doorheen. Dat vrouwtje kreeg hem tuk.
Ze schrok er volgens mij zelf ook van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef golfer het volgende:
Jaspers lokt hem mooi even uit de tent.
Hij werd kwaad.
Volgens mij wekt Jaspers dat wel bij meer mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef golfer het volgende:
Jaspers lokt hem mooi even uit de tent.
Hij werd kwaad.
Meer andersom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lakeman maakt Yvon aan het huilen.
Niet gaan dansen hoorquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij wekt Jaspers dat wel bij meer mensen.
Als je geen argumenten meer heb gebruik je maar emotiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze schrok er volgens mij zelf ook van.
"Wat voelde u?"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik schrok ook wakker, wat doet die yvon weer irritant btw
Ze zag er anders toch even uit alsof ze in tranen kon uitbarsten.quote:
Dat ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef erkel het volgende:
Die Lakeman is gewoon mediageil mannetje.
Yvon probeerde hem gewoon duidelijk te maken dat ie het maar al te leuk vindt al die aandacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wat voelde u?"
Man wat kan mij het schelen wat die vent voelt. Het gaat niet om hem. Ik zou misschien het zelfde reageren maar ik had gewild dat het Yvon niet was.
Niemand in het publiek en zelfs Matthijs niet wist erop te reageren, ze waren echt beduusd.
So truequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat is die Yvonne Jaspers toch een kuthoer.
een domme kuthoerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Beste post in dit topic tot dusver.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:20 schreef Mani89 het volgende:
herstel. Dit is de beste post.quote:
Yvon denkt de vrouwelijke Hugo te zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:22 schreef superjojo het volgende:
Die vraag was nog niet zo slecht, ze bracht het alleen helemaal verkeerd. Met dat aftellen
Iemand die hier overheen kan ?quote:
Precies. En goed dat het Yvonne was, toen het over voetbal ging was ze net zo ergquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wat voelde u?"
Man wat kan mij het schelen wat die vent voelt. Het gaat niet om hem. Ik zou misschien het zelfde reageren maar ik had gewild dat het Yvon niet was.
Niemand in het publiek en zelfs Matthijs niet wist erop te reageren, ze waren echt beduusd.
Klopt, al die spaarders hebben geen baat bij het faillissement .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef zquing het volgende:
ik vond 't ook wel een passende vraag. Lakeman houdt geen rekening met de mensen die geld hebben staan bij de DSB maar alleen met Scheringa(welke van mij volledig mag worden leeg geplukt). Had ook graag willen weten wat Lakeman vond van de spaanders
Ik vraag me af of de slachtoffers waar hij voor opkomt wel baat hebben bij dit faillisement.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, al die spaarders hebben geen baat bij het faillissement .
Ik ben benieuwd wat Hugo hierover had gezegd. Of Jort Kelder.
Jort Kelder wil graag dat de DSB bank omvalt zei hij laatst.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, al die spaarders hebben geen baat bij het faillissement .
Ik ben benieuwd wat Hugo hierover had gezegd. Of Jort Kelder.
Als ze dat wil weten moet ze dat gewoon vragen en niet drammerig gaan informeren naar Lakeman zijn innerlijk leven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef zquing het volgende:
ik vond 't ook wel een passende vraag. Lakeman houdt geen rekening met de mensen die geld hebben staan bij de DSB maar alleen met Scheringa(welke van mij volledig mag worden leeg geplukt). Had ook graag willen weten wat Lakeman vond van de spaanders
Verwacht je van een vrouw dat ze dat kanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als ze dat wil weten moet ze dat gewoon vragen en niet drammerig gaan informeren naar Lakeman zijn innerlijk leven.
Precies. Lakeman mocht niet eens uitpraten. Telkens die snater van Yvonne hysterisch er doorheen, proberen d'r antwoord te krijgen. Hoeze fatsoen. laat Lakeman toch uitpraten, dan kan je netjes nog eens je vraag stellen 'hoe ie zich voelt'.. Lijkt me duidelijk, hij komt op voor de grote groep die belazerd is, en uiteraard kan je het dan niet voor iedereen goed doen (de werknemers). Hij zal het heus voor hen wel rot vinden, maar ja...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef T3rr0r het volgende:
Yvonne en Matthijs hebben zich wel flink laten inpakken door de mediahype van Schieringa, als je ziet met wat voor vooringenomen mening ze dit interview zijn ingegaan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef superjojo het volgende:
[..]
Jort Kelder wil graag dat de DSB bank omvalt zei hij laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |