Zeker ..maar medelijden met de 100.000 DSB-klanten heeft hij niet, geloof er niets van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef NoCigar het volgende:
Wat een onzin. Lakeman wordt al jaren gewaardeerd als bedrijfscriticus en erg rijk zal hij er niet van worden. Zet dat eens tegenover een graaiende egomaniak als Scheringa die nu ineens het slachtoffer speelt.
Neen maar hij zei van wel in de uitzending.en dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef T3rr0r het volgende:
Door mensen zoals Lakeman komen schandalen en wanpraktijken aan het licht. Dat is iets wat voor elke consument goed is. Of hij dit dan doet uit medelijden met DSB-klanten of uit een persoonlijke vete tegenover dit soort bedrijven kan mij eigenlijk geen reet schelen.
Want? Jij kunt in z'n hoofd kijken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeker ..maar medelijden met de 100.000 DSB-klanten heeft hij niet, geloof er niets van.
Hij heeft iets tegen DSB/Scheringa/DNB eva, daarom doet ie het.
Hij heeft zich in zijn loopbaan nooit erg druk gemaakt om het leed van consumenten voor zover ik weet..zal ook in deze zaak niet.het geval zijn, hij heeft het vooral gemunt op bestuurders.quote:
Foei Lakeman! Weet hij niet dat die bestuurders het vaak zo ontzettend zwaar hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij heeft zich in zijn loopbaan nooit erg druk gemaakt om het leed van consumenten voor zover ik weet..zal ook in deze zaak niet.het geval zijn, hij heeft het vooral gemunt op bestuurders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Lakeman
http://www.sobi.nl/news/2(...)etail_template_start
quote:Vrijdag 16 oktober zijn te gast: Jetta Klijnsma, Piet-Hein Donner, Leo Blokhuis, Spike, Rinus Gerritsen, Sanne Vogel, Annemarie Prins en Malou Gorter. De muziek wordt verzorgd door 'Future Presidents' en Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
Hij heeft, denkt ie, een succesje te vieren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:33 schreef qonmann het volgende:
Piet-Hein Donner..opmerkelijk dat hij aanschuift
goed teken. heeft ze weinig fout gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:37 schreef koemleit het volgende:
Ik had deze staatssecretaris nog nooit gezien.
is de opvolgster van Abouthaleb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:37 schreef koemleit het volgende:
Ik had deze staatssecretaris nog nooit gezien.
hmm wist ik niet okéquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:40 schreef golfer het volgende:
[..]
is de opvolgster van Abouthaleb.
Klijnsma is spastisch en komt daarom niet zo vaak in beeld
sorry opaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef erkel het volgende:
Tegen Foppe behoor je U te zeggen. Ik vind dit niet klinken, bijna respectloos.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Spike, wat een keiharde rock 'n roll held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |