Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009quote:29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
autosport.comquote:Kamui Kobayashi will deputise for Timo Glock at Toyota in the Brazilian Grand Prix after it was revealed that Glock sustained a cracked vertebrae in his Suzuka accident.
The German missed last weekend's Japanese GP having crashed heavily at the exit of the chicane in qualifying. It was initially thought that his injuries were limited to a cut leg, which restricted his mobility enough to rule him out of the Suzuka race but was not expected to cause any further problems.
But today Toyota announced that further medical checks in Germany have revealed the injury to his back as well. This will prevent Glock from racing in Brazil, and team boss John Howett admitted that he was also in doubt for the season closing Abu Dhabi GP a fortnight later.
"Obviously everyone in the team is very disappointed and feels for Timo," said Howett. "We wish him a very speedy recovery. Based on the initial diagnosis, we fully expected Timo to return in Brazil but unfortunately a different injury has been revealed which prevents that.
"He will remain in Germany to recover and we hope he can recuperate in time for Abu Dhabi, although at this stage the situation is not clear."
Toyota reserve driver Kobayashi had deputised for Glock when an illness prevented him from running in Friday practice at Suzuka. His Interlagos appearance will mark the GP2 Asia champion's grand prix debut.
"Kamui was the natural choice to step in and he proved in Suzuka that he is capable of holding his own," said Howett.
"It is a difficult task for him but he knows the team will give him its complete support and we know he is motivated to make the most of this unexpected opportunity."
een echte japanner dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Toch kan hij wel leuke dingen laten zien hoor, zoals roekeloos rijden en super(te)laat uitremmen
Dat laatste topic moet als | 56 | bovenaan erbijquote:2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia
F1 Nieuwtjestopic #56 Alonso eindelijk naar Ferrari?
Ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Sally het volgende:
Klopt iets niet in de OP![]()
[..]
Dat laatste topic moet als | 56 | bovenaan erbij![]()
En deze racetopics kunnen toegevoegd:
2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix
2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix
Omg, van Japan was maar 1 topicVast te vroeg in de morgen
![]()
Soms heb je het niet meteen door dat jij 'm sluitquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zal het nooit meer doen, ik dacht trouwens dat degene die als laatste post het nieuwe topic opent maar dat bleek niet het geval
Lees verder op FOK!sport.quote:Max Mosley is samen met Bernie Ecclestone één van de meest besproken personen in het Formule 1-circus. Vooral de laatste jaren moest Mosley nogal wat brandjes zien te blussen als president van de internationale autosportbond FIA, zowel zakelijk als privé. Eind oktober 2009 zal Mosley aftreden als president na een termijn van zestien jaar.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind
No shit Sherlock, dat roep ik al jaren. Je bent er dan toch, rij nog lekker een paar rondjes. Ik vraag me serieus al jaren af waarom ze dat in godsnaam niet doenquote:Bernie Ecclestone wil testdagen op maandag
Als het aan Bernie Ecclestone ligt keert het testen tijdens het seizoen weer terug. Sinds dit jaar is het in de Formule 1 verboden om gedurende het seizoen te testen met de bolides vanwege de hoge kosten. Ecclestone weet wel een manier om te testen zonder al te veel kosten.
Veel teams zijn tegen de volledige ban op testen in het seizoen. Mocht je als team namelijk een slechte auto hebben gebouwd, is het bijna onmogelijk om deze zonder tests gedurende het seizoen te verbeteren. Volgens Bernie Ecclestone is er wel een manier om te testen zonder al te hoge kosten: testen op de maandag na de Grand Prix'.
"Ik weet zeker dat er in de toekomst een regel komt dat er na de Grand Prix-weekenden op maandag getest mag worden," vertelde Ecclestone. "De auto's en de mensen zijn namelijk al op het circuit, waardoor je geen extra kosten maakt. Ook krijgen jonge coureurs nog een kans om aan de auto's te wennen."
Er staat tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:30 schreef vosss het volgende:
Nou en bedankt, ik ga hier gewoon met de billen bloot en jij lacht me keihard in mn gezicht uit!
IK WIL MN KUSJE TERUG GODNONDEJU!!!!!
?quote:
Ik heb het je nog nooit horen (zien) zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef vosss het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dat roep ik al jaren. Je bent er dan toch, rij nog lekker een paar rondjes. Ik vraag me serieus al jaren af waarom ze dat in godsnaam niet doen
Alweer 1? Net als die medailles? *zucht*quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:52 schreef vosss het volgende:
Ik heb het hier denk ik ook niet geroepen, maar tegen mijn offline vrienden meerdere malen
En wat betreft die kilometers, ik heb geen idee, volgens mij is het nog niet meer dan een proefballonetje
En jij een goede dag gewenst dan morgenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:52 schreef vosss het volgende:
Anyway, ik ga slapen, morgen weer een drukke dag.
Sweet dreams Sally
Ja Luciano Burti bevestigt dat ook op z'n twitter, ook dat ze met Cosworth motoren gaan rijdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
M'n vriendin leest net op een Braziliaanse nieuwssite dat Barrichello getekend heeft bij Williams. Op de site van Williams is hier nog niks over te vinden overigens
Wordt alweer ontkend door Barrichelloquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja Luciano Burti bevestigt dat ook op z'n twitter, ook dat ze met Cosworth motoren gaan rijden
http://twitter.com/LucianoBurti
Is dit ineens een slowchat ofzo!?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:45 schreef vosss het volgende:
Ow okay, dan is het goed Sally![]()
Ik had er overheen gelezen. Denk ik![]()
quote:12 oktober 2009
Volgens de Braziliaanse krant El Globo is de deal tussen Rubens Barrichello en het team van Williams rond. Dat zou inhouden dat de Braziliaan het team van Brawn gaat verlaten, of hij nou de titel wint of niet.
De geruchten gaan al een tijdje, maar volgens oud-coureur Luciano Burti is de overeenkomst nu rond. Rubens Barrichello heeft getekend bij Williams. De kans is groot dat Brawn en Williams van coureur zullen ruilen, want Nico Rosberg lijkt de plaats van Barrichello in te nemen bij Brawn, dat op het punt staat om het constructeurskampioenschap binnen te halen.
De teamgenoot van Barrichello zal hoogstwaarschijnlijk GP2-kampioen Nico Hülkenberg worden. De Duitser is al een tijdje testrijder van het Britse team en lijkt helemaal klaar voor zijn Formule 1-debuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neu, volgens mij een verkapte tvp van vosss![]()
Nee! Het bericht is alweer ontkend door een woordvoerder van Barrichello. Barrichello zou naast Williams en Brawn nog met andere teams in gesprek zijn. Dus er is nog niets definitiefs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef Sally het volgende:
Toch waar?
'Barrichello heeft getekend bij Williams'
[..]
Het is wel zo dat Burti Barichello zelf heeft geïnterviewd en met dit nieuws komt, het zal dan nog niet officieel zijn maar wel voor 99,9% zekerquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee! Het bericht is alweer ontkend door een woordvoerder van Barrichello. Barrichello zou naast Williams en Brawn nog met andere teams in gesprek zijn. Dus er is nog niets definitiefs.
Zie ook mijn reactie enkele posts hierboven![]()
Ja dat had ik gelezen, en daarom zei ik ook 'Toch waar?'quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee! Het bericht is alweer ontkend door een woordvoerder van Barrichello. Barrichello zou naast Williams en Brawn nog met andere teams in gesprek zijn. Dus er is nog niets definitiefs.
Zie ook mijn reactie enkele posts hierboven![]()
Hij zegt dat ie geen enkel probleem heeft gehad en dat het is alsof hij nooit een ongeluk gehad heeft en dat hij hartstikke fit is en zo 2 GPs zou kunnen rijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Massa heeft vanmorgen getest met 2007 Ferrari.. Geen tijden of aantal rondes bekend, ben benieuwd hoe het gegaan is.
Die zou hem voor z'n ongeluk ook de oren wassenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie geen enkel probleem heeft gehad en dat het is alsof hij nooit een ongeluk gehad heeft en dat hij hartstikke fit is en zo 2 GPs zou kunnen rijden.
Beetje een grote bek als je het mij vraagt en ik moet nog zien wat er van zn racepace over is gebleven.
Ik denk dat Slonso hem finaal de oren wast komend jaar
De kans is wel vrij groot dat Barri naar Williams gaat, dus waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen, en daarom zei ik ook 'Toch waar?'
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
Regen en onweer voorspeld voor aankomend race weekend.
Maar verstappen rijdt toch helemaal niet mee?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:14 schreef Atreidez het volgende:
En weten allemaal wie er goed uit de voeten komt als de baan nat is
Nog een goede reden om op sporza af te stemmenquote:Olav Mol reist niet af naar Braziliaanse Grand Prix
13 oktober 2009
Olav Mol zal niet naar Interlagos afreizen om verslag te doen van de Braziliaanse Grand Prix. Dit heeft de RTL-commentator op zijn weblog laten weten. Mol heeft besloten thuis te blijven wegens de verslechterende gezondheid van zijn vrouw.
In plaats van Mol zal Allard Kalff naar Brazilië gaan om de verslaggeving ter plaatse te doen. Mol schreef op zijn weblog: "Allard gaat naar Sao Paulo om de rijders te ondervragen en de voorbeschouwing gestalte te geven. Dat komt zeker goed. Verder kan ik julie beloven dat wij er alles aan gaan doen om een fraaie uitzending te maken van de race die misschien wel de beslissing gaat brengen in het WK van 2009."
Ik blijf lekker BBC kijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)iliaanse-grand-prix/
[..]
Nog een goede reden om op sporza af te stemmen
Die Belgen zijn helemaal klote als het op sportwedstrijden aankomt. Voetbal of F1 hebben ze beiden gewoon minder door. En commentaar bij algemene samenvattingen (bijv. CL-wedstrijden) baseren ze vaak op Nederlands commentaar (te horen aan opmerkingen die één op één overgenomen worden). Bij de F1 maken ze veel fouten. De BBC zend het toch ook uit? Gewoon op BBC1 afstemmen dus. Om de een of andere reden is de kwalificatie van Brazilië op BBC2 te zien, maar verder is alles van het hele seizoen op BBC1 te zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)iliaanse-grand-prix/
[..]
Nog een goede reden om op sporza af te stemmen
Die belgische nitwits, anders zou ik naar een scherm met sneeuw moeten kijken aangezien ik geen bbc kan ontvangen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die Belgen zijn helemaal klote als het op sportwedstrijden aankomt. Voetbal of F1 hebben ze beiden gewoon minder door. En commentaar bij algemene samenvattingen (bijv. CL-wedstrijden) baseren ze vaak op Nederlands commentaar (te horen aan opmerkingen die één op één overgenomen worden). Bij de F1 maken ze veel fouten. De BBC zend het toch ook uit? Gewoon op BBC1 afstemmen dus. Om de een of andere reden is de kwalificatie van Brazilië op BBC2 te zien, maar verder is alles van het hele seizoen op BBC1 te zien.
Wat wil je nu, die Belgische niwits, of Martin Brundle, Eddie Jordan, David Coulthard (plus Jake Humphrey (presentator), Jonathan Legard (co-commentator), Ted Kravitz & Lee McKenzie (pitreporters).
De BBC pakt groots uit voor de F1, komt ie aan met Sporza...
Tsja, da's wel een goede reden....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Die belgische nitwits, anders zou ik naar een scherm met sneeuw moeten kijken aangezien ik geen bbc kan ontvangen.
Humphrey is geen pitreporter maar puur presentator. Ik zie hem verder ook geen denigrerende zichzelf overschattende opmerkingen maken alsof hij de ultieme racegoeroe is. Derhalve vind ik hem niet vergelijkbaar met Kalff. Heel andere functie. RTLGP heeft niet eens ècht een presentator. Niet dat ik Humphrey zo'n ongelofelijk waardevolle asset vind hoor. Daarom zette ik hem ook tussen haakjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:45 schreef Atreidez het volgende:
Nouja, die Jake Humphrey is in principe gewoon de Engelse Allard Kalf, maar toch net een stukje beter.. Qua race commentaar is er geen andere keuze dan Brundle en Legard, de belgen zijn wat dat betreft echt niet beter als Kalff..
ik vind Humphrey een prima presentator. Leidt het gesprek prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Humphrey is geen pitreporter maar puur presentator. Ik zie hem verder ook geen denigrerende zichzelf overschattende opmerkingen maken alsof hij de ultieme racegoeroe is. Derhalve vind ik hem niet vergelijkbaar met Kalff. Heel andere functie. RTLGP heeft niet eens ècht een presentator. Niet dat ik Humphrey zo'n ongelofelijk waardevolle asset vind hoor. Daarom zette ik hem ook tussen haakjes.
Yup, is gewoon een goede presentator. Nog geen enkel moment aan hem gestoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:54 schreef vosss het volgende:
Ik vind Humphrey ook best okay. Hij lult het prima aan elkaar en als David en Eddie weer eens oneens zijn met elkaar weet ie het ook altijd mooi over te lullen naar het volgende onderwerp zonder uren te blijven hangen op 1 item.
Doet ie goed
Met Allard mis je de complete wedstrijd maar ben je na de wedstrijd compleet op de hoogte van alle boulevard-achtige weetjes omtrent de moeders van rijders, neven van teambazen, dat soort zaken. Maar wie er dan gewonnen heeft is nog niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)iliaanse-grand-prix/
[..]
Nog een goede reden om op sporza af te stemmen
quote:Ari: Todt backers trying to block a 'mini-revolution'
Wednesday 14th October 2009
FIA presidential candidate Ari Vatanen has admitted the support for rival Jean Todt from Formula One's current power-brokers has come as no surprise as they are trying to block a "mini revolution".
The Finn, who goes head to head with Todt in an election in Paris a week on Friday, believes he has attracted support from more than half of the voting members who will decide on the future chief of motorsport's world governing body.
However, F1's commercial rights-holder Bernie Ecclestone and current FIA President Max Mosley have come out in support of Frenchman Todt, with Mosley having stated in a recent letter to Vatanen's nominated vice-president (sport) for the Middle East, HRH Prince Feisal al Hussein of Jordan, that the 1981 World Rally Champion will "lose badly".
Vatanen told www.thesportbriefing.com that the letter from Mosley illustrated exactly why there needs to be a change at the FIA.
"It was an incredible letter and I was very saddened by it," said Vatanen.
"It's a sad result of a culture where personal politics and power games rule the day.
"We have a totally different approach and are proposing the opposite culture to that.
"The FIA cannot be known as a place for battles. It must be a place where common ground can be found. We need to be accountable for our actions and encourage democracy.
"I couldn't expect anything else from them (Ecclestone and Mosley). They are a continuation of the old power and they don't want the family silver to be served by people who wish to apply modern governance.
"I'm not the owner of the modern governance and it's not static. It's an ongoing evolution.
"At the moment the minority, rather than the majority, is favoured. That's why the FIA is out of breath. We can become dynamic and there is so much potential to be unleashed.
"This whole campaign has lifted my spirits. For a start, it looks promising (for the result of the election). Secondly, regardless of the outcome, I feel so good about the campaign because I know we are proposing a mini-revolution."
Following the news on Monday that Donington Park boss Simon Gillett had been given a final two-week ultimatum by Ecclestone to resolve his financial issues or risk losing the British Grand Prix, Vatanen said: "My gut feeling is that Donington is not feasible any more."
He added: "I'm not against Donington at all, but Silverstone doesn't just represent the highest bidder mentality and we need a balanced approach to developing the sport.
"We should go to certain new parts of the world, but this cannot be done at the expense of the traditional circuits. With the highest bidder approach, it doesn't take into account how much the local market can invest into the race.
"Obviously the FIA must have a bigger role in the F1 calendar, so it doesn't get distorted."
verschrikkelijk kinderachtig hoe Ecclestone en Mosley zich uitlaten over Vatanen.quote:
Ik denk dat hij geen kans maakt puur omdat de macht van Ecclestone en Mosley te groot is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef bodylotion het volgende:
[..]
verschrikkelijk kinderachtig hoe Ecclestone en Mosley zich uitlaten over Vatanen.
ik hoop echt dat hij de verkiezing wint, maar ik vrees het ergste
Dat dachten ze vroeger van Balestre ook. Die leek ook te gaan winnen. Maar toen de verkiezingen er eenmaal waren bleek Mosley de meeste stemmen te hebben gekregen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen kans maakt puur omdat de macht van Ecclestone en Mosley te groot is.
tevens bieden ze alternatief commentaar aan met David Croft, Anthony Davidson en Holly Samos. Vooral Davidson doet het goed vind ik, heeft toch recente ervaring met het rijden. Verder krijgen ze vlak voor de GP wel iedereen te spreken. Enige nadeel is Jordan, die vaak niet alles op een rijtje heeft. begint met wat te zeggen en dan moet ie daar een onderbouwing voor bedenken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat wil je nu, die Belgische niwits, of Martin Brundle, Eddie Jordan, David Coulthard (plus Jake Humphrey (presentator), Jonathan Legard (co-commentator), Ted Kravitz & Lee McKenzie (pitreporters).
Ik zou ook graag BBC willen kijken, maar ik kijk altijd Formule 1 samen met mijn vader en aangezien die niet bijzonder goed is in het luisteren naar Engels kijken wij altijd RTL. Ik vond Mol eigenlijk ook altijd best goed in commentaar, natuurlijk maakt hij wel eens foutjes. Hij heeft wel een rustige stem en brengt naar mijn mening alles best professioneel. Beetje jammer dat we nu Kalf hebben. Ik heb die gast nog nooit echt goed in het commentaar geven tijdens een race gevonden. Als het niet live is kan hij het wel, maar live maakt hij altijd grove fouten. Van mij hadden ze wel die man van RTL Rally Report er in mogen stoppen. Die vent vond ik stukken beter. Misschien in combinatie met Winkelman of hoe die ook alweer heet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:48 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
tevens bieden ze alternatief commentaar aan met David Croft, Anthony Davidson en Holly Samos. Vooral Davidson doet het goed vind ik, heeft toch recente ervaring met het rijden. Verder krijgen ze vlak voor de GP wel iedereen te spreken. Enige nadeel is Jordan, die vaak niet alles op een rijtje heeft. begint met wat te zeggen en dan moet ie daar een onderbouwing voor bedenken.
seeing is believingquote:Outgoing FIA president Max Mosley has said he will only get involved in matters involving the governing body in the future if he is specifically asked to do so by member clubs or his successor.
In a letter sent to FIA members on Wednesday, a copy of which has been seen by AUTOSPORT, Mosley said now was the time for him to move away as much as possible from involvement in the organisation - rather than trying to keep a watching brief over what happens.
"I wish my successor and his entire team the very best for the future," he wrote in the letter. "I hope in a modest way through membership of the Senate and the Foundation to continue to stay in touch with the clubs and with the new leadership of the FIA.
"But I will only offer advice if specifically asked to do so. The time has now come for me to step back and enjoy a much quieter life."
Although both FIA presidential candidates Ari Vatanen and Jean Todt have vowed to bring change to the governing body if they are elected, Mosley also made it clear in the letter than he felt his reign had been overwhelmingly successful – especially in dealing with safety and some of F1's recent controversies.
"Early in my Presidency in 1994 we lost Ayrton Senna and Roland Ratzenberger. Their deaths led to a fundamental re-evaluation of safety at all levels of motorsport. We established a research group charged with constant innovation and renewal of safety requirements.
"The result has been improved head and neck protection, the HANS system, better harnesses, crash helmets, wheel tethers, survival cell systems and many other innovations, all of which have contributed to a huge improvement in safety.
"The benefits can be seen every weekend in race meetings and rallies all over the world. Without this progress, the heavy crashes during the recent Formula One event at Suzuka might easily have led to another tragic weekend like Imola in 1994."
Mosley also believed he was right to have acted decisively when it came to sorting out the issues relating to the 2007 spy case and the most recent drama surrounding Renault causing a deliberate crash at the 2008 Singapore Grand Prix.
"In the last year or two, the degree of controversy about the FIA and my role as President reached new heights. In particular, we had to deal with the theft by a top Formula One team of the entire intellectual property of their main rival.
"More recently we had an extraordinary plot to crash a car deliberately during a race. Again, there was controversy but this time the car manufacturer concerned took action and the truth was quickly established. It is always difficult, but these problems have to be tackled decisively if Formula One is to remain credible."
And although Mosley has openly said he wants Todt to win the election, he told the FIA clubs that he was sure they would choose the right candidate in the October 23 vote.
"I am confident that the FIA will recognise how complex and difficult is the task confronting my successor and his team. The election is a transparent and democratic contest and I know you will choose wisely."
En dat is waarom Todt er moet komen als marionet zodat de hij gewoon aan de macht kan blijven.quote:Outgoing FIA president Max Mosley has said he will only get involved in matters involving the governing body in the future if he is specifically asked to do so by member clubs or his successor.
nadeel van BBC is dat het volume van het commentaar zo laag staatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik zou ook graag BBC willen kijken, maar ik kijk altijd Formule 1 samen met mijn vader en aangezien die niet bijzonder goed is in het luisteren naar Engels kijken wij altijd RTL. Ik vond Mol eigenlijk ook altijd best goed in commentaar, natuurlijk maakt hij wel eens foutjes. Hij heeft wel een rustige stem en brengt naar mijn mening alles best professioneel. Beetje jammer dat we nu Kalf hebben. Ik heb die gast nog nooit echt goed in het commentaar geven tijdens een race gevonden. Als het niet live is kan hij het wel, maar live maakt hij altijd grove fouten. Van mij hadden ze wel die man van RTL Rally Report er in mogen stoppen. Die vent vond ik stukken beter. Misschien in combinatie met Winkelman of hoe die ook alweer heet.
Iedereen die Todt steunt vergeet het vergelijk met Ari aan te gaan. Alle punten die Schumi als sterke punten van Todt opnoemt heeft Ari gewoonweg meer vanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:55 schreef Atreidez het volgende:
Schumi doet ook gezellig mee met de Todt lobby
http://f1.gpupdate.net/en(...)-for-fia-presidency/
de JPS stickers ontbreken nogquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:06 schreef LeXX het volgende:
Het windtunnelmodel van Team Lotus:
[ afbeelding ]
quote:Switching to Cosworth power for 2010 is an option for Red Bull Racing, the energy drink's motor racing advisor Helmut Marko has admitted.
Germany's Auto Motor und Sport reports that the team, whose move to its preferred engine supplier Mercedes has been vetoed by McLaren, is not considering staying with Renault next season.
The publication said Red Bull officials are in contact with Cosworth, who also look likely to supply Williams next season.
Cosworth is an increasingly attractive partner for teams, given that the independent British outfit is the only F1 engine supplier currently allowed to be working extensively on its 2010 design.
The outfit is retuning its 2006 V8 unit for the new 8 engines per season regulations as well as the mandatory 18,000rpm rev limit, while the manufacturer teams are in the midst of the development freeze.
"Cosworth is an alternative that we are looking at," Marko said at Suzuka two weeks ago. It is believed Red Bull's design about its 2010 engine supplier is imminent.
best smal - voor een Tilke baan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
Eerste beelden van een F1 (tweezitter) op het Yas Marina circuit in Abu Dhabi.
Ja teveel "stop and go"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
best smal - voor een Tilke baan.
je hebt alleen wel een TomTom nodig om daar een rondje te maken
En weer kilometers en kilometers asfalt uitloopstroken, de rijders kunnen er dus gerust een foutencircus van maken, er is geen gras, grindbak of muur die je ineens in de weg zal staan.quote:
Daar moet je niet ineens de muur raken, anders blokkeer je de uitgang van de pitsstraat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
de uitgang van de pitstraat is wel erg fraai trouwens
quote:A meeting with Max Mosley ended after three minutes this week when FIA presidential candidate Ari Vatanen was shown the door, according to the Guardian newspaper.
The Finn is set to take on Mosley's preferred successor Jean Todt in next Friday's election.
Vatanen's campaign has been characterised by his push for sweeping change, criticising the current regime and hinting that pressure is being applied for votes against him.
It is reported that the former European parliamentarian and 1981 world rally champion tried to raise the issue of electoral transparency with Mosley, but the 69-year-old Briton showed him the door exclaiming: "I am not arguing with you."
Vatanen is reported to have told his colleagues that he wanted to discuss claims the 2010 FIA voters will receive their ballot papers in named envelopes, rather than distributed randomly.
Todt ended his campaign with a push this week, backed by an 'open letter' signed by Michael Schumacher and posted on his official website.
The seven time world champion said he is "deeply convinced" his former Ferrari boss Todt should be FIA president, adding he was "astonished and disappointed" by some of the Frenchman's opposition.
Wat een lange pitexitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
Eerste beelden van een F1 (tweezitter) op het Yas Marina circuit in Abu Dhabi.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:06 schreef LeXX het volgende:
Het windtunnelmodel van Team Lotus:
[ afbeelding ]
En Barrichello heeft nu bevestigd dat er "gesprekken" met Williams zijn...
Onderschat de interpretatie van de regels nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Zo ziet een achterhoede auto er dus uit. Een heel verschil met bijvoorbeeld de jaren 90. Toen kon je ook daadwerkelijk aan de achterhoede auto's zien dat ze niet vooruit te branden waren. Uit nostalgisch oogpunt zou JPS moeten sponseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |