Helaasch, geen gratis puntjes voor ons.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:16 schreef Knuffleheinz het volgende:
Dus als man kan je het wel schudden..
Ze kunnen inderdaad het aantal opleidings plaatsen beter met 75% uitbreiden als straks alle vrouwen deeltijd gaan werken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef dotKoen het volgende:
Ach, binnenkort komt er toch positieve discriminatie ten gunste van mannen als al die vrouwen zich realiseren dat de zorg met slechts 20% mannen niet functioneert
Nieuw account aanmaken met zo'n 10 minute mail.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:11 schreef Pluizel het volgende:
teeveepee.
Oh en ik heb een beetje een suf probleem: ik kan niet meer op coassistent.nl.
Ik heb me al opnieuw proberen te registreren, maar ik krijg de activatiemail steeds niet dus dan kan ik niks. en ik had ooit al een account op geneeskundestudent.nl maar nu zegt ie ook dat die niet meer bestaat (maar ik kan me ook niet opnieuw registreren met dat e-mail adres). De nieuwsbrieven krijg ik wel.
Ik heb al geprobeerd contact op te nemen met de site, maar ze zijn compleet non-responsive.
Iemand een idee?
Ja, je krijgt gewoon geen activatiemail, maar je kunt wel inloggen, probeer maar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:11 schreef Pluizel het volgende:
teeveepee.
Oh en ik heb een beetje een suf probleem: ik kan niet meer op coassistent.nl.
Ik heb me al opnieuw proberen te registreren, maar ik krijg de activatiemail steeds niet dus dan kan ik niks. en ik had ooit al een account op geneeskundestudent.nl maar nu zegt ie ook dat die niet meer bestaat (maar ik kan me ook niet opnieuw registreren met dat e-mail adres). De nieuwsbrieven krijg ik wel.
Ik heb al geprobeerd contact op te nemen met de site, maar ze zijn compleet non-responsive.
Iemand een idee?
Waarom nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:37 schreef Honeymooner het volgende:
Haha nee hoor, maar borstonderzoek zit gewoon ergens verplicht in een practicum, dus iedereen krijgt daar punten voor.
Mijn huisarts co-schap zit erop trouwens, eindelijk! Huisarts en ik hebben besloten dat ik echt geen huisarts moet worden..
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:40 schreef iofn het volgende:
Alleen al het feit dat er gynaecologie om de hoek komt kijken bij huisartsgeneeskunde is voor mij al een reden om het te schrappen als mogelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |