quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:32 schreef intoxicated het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideeën voor een totaal misplaatste 1 april-grap in de kliniek?
quote:BRUSSEL - Een ziekenhuis in Brussel heeft bij darmonderzoek per ongeluk geen water gebruikt maar een bijtend ontsmettingsmiddel. Vier patiënten hebben ernstige brandwonden opgelopen aan hun darmen.
Meneer na bloedonderzoek is gebleken dat u HIV heeft.......1 april!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:32 schreef intoxicated het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideeën voor een totaal misplaatste 1 april-grap in de kliniek?
Verstandigquote:Op woensdag 1 april 2009 18:48 schreef intoxicated het volgende:
Uiteindelijk maar geen grapjes gemaakt
Trauma chirurg zou denk meer passen gok ik zo zonder je te kennenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:36 schreef dotKoen het volgende:
Ik denk dat ik maar orthopedisch chirurg moet worden ... Had zonder het voor te bereiden een computerpracticum fracturen goed gemaakt. En ik vind het nog leuk ook, had ik niet verwacht.
Gezellig ...quote:Gisterenmiddag is een 43-jarige man in Nijmegen aangehouden nadat hij een arts in elkaar heeft geslagen. Dit gebeurde tijdens het spreekuur in het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis (CWZ). De man sloeg de dokter enkele keren in zijn gezicht nadat hij boos werd vanwege een uitspraak van de dokter.
De verdachte werd vervolgens aangehouden en op het politiebureau verhoord. CWZ heeft de Nijmegenaar vijf jaar toegang tot het ziekenhuis ontzegd.
Man mishandelt arts
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Trauma chirurg zou denk meer passen gok ik zo zonder je te kennen
''En hoe voel je je daarbij?''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |