Heb het altijd met Farmacologie van Sitsen et all gedaan. Gewoon nederlands en leest prettigquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:46 schreef Nuna het volgende:
Bleghh... Hebben jullie ook het boek Pharmacology van Rang? Wat een kutboek is dat zeg.
Jij niet jaloers hoeven zijn. Als jij geld hebben dan kan je deze erbij kopen. Jij dan ook goed kunnen genieten van deze geweldige informatieve bestsellerquote:
Ja ander systeem. Sowieso qua co-schappen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:00 schreef Ace1 het volgende:
Vraagje
In Scrubs hoorde ik trouwens laatst dat de interns daar 4 jaar geneeskunde hadden gestudeerd.. is het systeem daar veel anders (korter?)
Weeee makkie, de vraag is echter niet of het een makkie was maar of ik bij de 70 besten zit natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef DDM het volgende:
[..]
Komt goed met jeMaar vertel hoe is het afgelopen met het schildkliertentamen?
Ja heel anders, daar is med school een graduate-opleiding, dus je kan er pas aan beginnen als je al een bachelor's degree hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:00 schreef Ace1 het volgende:
Vraagje
In Scrubs hoorde ik trouwens laatst dat de interns daar 4 jaar geneeskunde hadden gestudeerd.. is het systeem daar veel anders (korter?)
Naja je moet ook wel een vrij grote randdebiel zijn wil je de schilklierwerking en hoe de interactie werkt niet snappen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:11 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Weeee makkie, de vraag is echter niet of het een makkie was maar of ik bij de 70 besten zit natuurlijk.
Hoe is het afgelopen met die doxycycline overdosis een paar dagen terug?quote:
Pffff, een witte jas en een pipetman is het enige wat teltquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef DDM het volgende:
Haha die TT
Oh ja: en voordat er zich meer mensen melden die witte jassen dragen:
Een witte jas en een stethoscoop onderscheiden ons van de massa.
Hmm, betekend dat ik er volgend jaar weer een hoop terug ga zienquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef Nuna het volgende:
Dit jaar al bijna 7000 aanmeldingen voor Geneeskunde
Ik denk dat je zo echt populair wordt bij de chicksquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Pffff, een witte jas en een pipetman is het enige wat telt
[..]
Ja dat realiseer ik me ook. Zie ook daarom mijn eerste post in dit topicquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef Ace1 het volgende:
Die gast van de smaakpolitie had ook een witte jas!
Haha, als je maar weet hoe je hem moet gebruiken, thats all that mattersquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef DDM het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo echt populair wordt bij de chicksMet een pipet in je hand
![]()
![]()
Vergeet je pipet niet mee te nemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:10 schreef Spyronius het volgende:
Waarschijnlijk studenten assistent bij anatomie voor komend jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |