Beter lood aan een draadje dan (te veel) lood in je lichaamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:36 schreef Singa het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er lood aan dit draadje wordt gehangen.
Hier doet ook iedereen het hoor. Alleen soms komt dat figuur dus letterlijk 15 minuten lang vooraan in de zaal staan om mensen terug te sturenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:33 schreef Singa het volgende:
Mag je bij jullie geen eens koffie drinken? Ik doe vaak een complete lunch in de collegezaal en niemand die daar een probleem van maakt.
*fan is van deze reeksquote:
Hahaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:25 schreef Spyronius het volgende:
tvp. Kwam er laatst nog een tegen, naja was nog geen arts, was een co-assistent, maar toen kwam de prof hem even op het matje roepen
sowieso vind ik het dubieus dat je een co slecht nieuwsgesprekken laat voeren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:39 schreef Spyronius het volgende:
Ik weet niet precies de details, maar als ik het goed begreep, ging zijn slecht nieuws gesprek niet zoals het ging, maar iig open een bloot zij de prof dit: 'Jij mee komen, zo vertel je dat niet aan een zwaar zieke patient'.
Ja dat mag helemaal niet. Het enige slechte nieuws wat je mag brengen is dat het infuus mislukt is en dat het opnieuw moetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
sowieso vind ik het dubieus dat je een co slecht nieuwsgesprekken laat voeren.
Dan was het dat iig niet, maar goed ik was ook niet in de kamer toen er iets mis ging wat die prof over z'n toeren liet gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:22 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja dat mag helemaal niet. Het enige slechte nieuws wat je mag brengen is dat het infuus mislukt is en dat het opnieuw moet![]()
Mijn reden om niet te gaan idd. 20 euro om geprepareerde controversieel verkregen lijken te zien die ook in het ana-museum staan,quote:Op zondag 14 januari 2007 09:47 schreef Spyronius het volgende:
Maar anyway dat bodies was zeer interessant, helaas niet echt leerzaam, wist alles wel zo'n beetje![]()
Je moet het zo zien, als je straks met pensioen gaat kan je tenminste in je villa op een leven terug kijken wat een betekenis had, in tegenstelling tot iemand die elke dag van 9 tot 6 achter z'n buro'tje zit.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Hmmm, even een vraagje tussendoor he, misschien voor de ouderejaars... Hebben jullie af en toe ook een moment dat je denkt, fuck, ik ben het gewoon zat, waarom ga ik in godsnaam nog 10 jaar studeren, 60 uur in de week werken, waarom.
Mwa. Ik vind niet dat het hele levens redden verhaal onzin is enzo, maar in the end ben ik geen arts geworden omdat ik vroeger graag een superheldin wou zijn. Ik vind het gewoon allemaal rete-interessant. Bovendien vraag ik me heel ongeėmancipeerd wel eens af wiens liever zinvoller was, dat van de moeder met 3 kinderen of dat van de neurochirurge? Ik denk niet dat je daar op zo'n manier iets over kunt zeggen. Je villa zal groter zijn als het huurhuis van de schilder, maar of je leven zinvoller was omdat 90% van je tijd in het ziekenhuis is gaan zitten wil ik niet per definitie stellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:14 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, als je straks met pensioen gaat kan je tenminste in je villa op een leven terug kijken wat een betekenis had, in tegenstelling tot iemand die elke dag van 9 tot 6 achter z'n buro'tje zit.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef fee-tje het volgende:
Nja, op zich kom ik daar wel weer overheen. Khad ook een dipje toen ik van de middelbare kwam en toen ben ik eerst een jaar gaan werken en gaan trouwen en dat soort meuk, en toen was ik eik wel heel blij en gelukkig toen ik eindelijk ging studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |