quote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Opzich vreemd, want wiskunde B1 zit nu bij NG/NT en dan hoor je dat toch echt te kunnen. Vreemd dat dan zoveel studenten het niet kunnen.
Jammer genoeg zal dit alleen maar verslechteren, want vanaf volgend jaar heb je N&G zonder wiskunde B, die zal niet meer verplicht gesteld worden. Natuurkunde idem, vind het maar een beetje vaag NATUUR en gezondheid zonder natuurkunde ?
Achja ik zit nog niet bij die nieuwe 2e fase, decentrale selectie uva over 3/4 weken.
Ik vind dat iedereen wiskunde B gehad moet hebben eigenlijk. Maar dat niveau mag je toch zeker wel van een arts verwachten anders krijg je straks al die fluimen die nu bij rechten zitten bij geneeskunde.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:08 schreef starla het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom geneeskundestudenten wiskunde B zouden moeten hebben gehad.
Van een arts verwachten dat ie integreert zekerquote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef Repeat het volgende:
Maar dat niveau mag je toch zeker wel van een arts verwachten anders krijg je straks al die fluimen die nu bij rechten zitten bij geneeskunde.
Inderdaad, dat beetje statistiek dat je nodig hebt kun je zonder wiskunde ook wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef starla het volgende:
[..]
Van een arts verwachten dat ie integreert zekerWiskunde B is gewoon niet nodig voor geneeskunde.
Die mensen heb je altijd. Maar het andere eind van het spectrum vond ik ook irritant tijdens de tutorgroepen; die mensen die anderen ook geen kans gunnen, en altijd als eerste iets moeten roepen. Vaak is het iets onzinngs ook. Zelf houd ik van nadenken voordat ik iets zeg, dus ik val wel aardig in het midden van het spectrum.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef Nuna het volgende:
En weetje wat ik altijd zo irritant vind, mensen die in een werkgroep helemaal geen woord zeggenIk ben benieuwd hoe zij zich zullen gedragen tijdens de co-schappen, een beetje initiatief tonen is niet verkeerd lijkt me..
Oh maar dat heb ik ook hoor, hoef ook niet zo nodig op de voorgrond. Maar echt totaal niets zeggen? We hebben nu zo'n 4 werkgroepen gehad en zelfs een hoi of hallo heb ik niet gehoordquote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef starla het volgende:
[..]
Die mensen heb je altijd. Maar het andere eind van het spectrum vond ik ook irritant tijdens de tutorgroepen; die mensen die anderen ook geen kans gunnen, en altijd als eerste iets moeten roepen. Vaak is het iets onzinngs ook. Zelf houd ik van nadenken voordat ik iets zeg, dus ik val wel aardig in het midden van het spectrum.
Dat zeg ik toch ook niet. Ik vind alleen dat je dat niveau toch wel moet aankunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef starla het volgende:
[..]
Van een arts verwachten dat ie integreert zekerWiskunde B is gewoon niet nodig voor geneeskunde.
Zo iemand had ik vorig blok ook, een meisje en die zei bij driekwart van de tutorgroepen letterlijk niet 1 woord.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:17 schreef Nuna het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook hoor, hoef ook niet zo nodig op de voorgrond. Maar echt totaal niets zeggen? We hebben nu zo'n 4 werkgroepen gehad en zelfs een hoi of hallo heb ik niet gehoord.
Ja, dat is toch wel een verschrikkelijk verhaal. Wat ik nog steeds niet snap is waarom je dan veel ernstigere diagnoses stelt. Dat je slordig werkt, of niet komt opdagen of iets dergelijks, kan ik allemaal voorstellen. Dat er een medicijn is die ervoor zorgt dat men onterechte infauste diagnoses stelt, kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef starla het volgende:
[..]
Zo één misschien:
http://www.medicalfacts.n(...)aafd-aan-medicijnen/![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:20 schreef Spyronius het volgende:
Nog 2 weken en dan weet ik of ik weer een stapje dichterbij ben gekomen om alsnog arts te worden
Als ik een V haal heb ik de punten al binnen voor dit jaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Nuna het volgende:
Morgen weer VGT. Kijken of ik weer de zesdejaars norm haal
Ik dacht dat je juist de laatste altijd moest maken, in verband met het feit dat je die dan kunt skippen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Als ik een V haal heb ik de punten al binnen voor dit jaar![]()
Dan kan ik de volgende wel overslaan, kan dat eigenlijk?
Bij ons kan dat niet, je krijgt voor alle 4 studiepunten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Als ik een V haal heb ik de punten al binnen voor dit jaar![]()
Dan kan ik de volgende wel overslaan, kan dat eigenlijk?
In groningen kreeg je altijd maar 3 studiepunten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bij ons kan dat niet, je krijgt voor alle 4 studiepunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |