Oh god weer zo eentje die Circ 3 een eitje vondquote:Op woensdag 10 december 2008 00:53 schreef Bellah het volgende:
Hoi! Ik meld me ook maar weer 'ns... Inmiddels het derde blok van 't jaar met hoogstwaarschijnlijk voldoende afgeslotenYeah! Onbezorgde kerstvakantie!
Je woont in Dukenburg?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef Nuna het volgende:
Pff, heb zowat nog langer gedaan over het fietsen naar de VGT toe dan over de toets zelf. Ik snap niet dat mensen daar echt 4 uur kunnen zitten hoor?
Nee, jullie tweedejaars mogen lekker in het Gymnasion. Wij moesten helemaal naar de Jan Massinkquote:Op woensdag 10 december 2008 12:03 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Je woont in Dukenburg?.
Nee, ik zie ook niet hoe je er 4 uur over kunt doen. Ging wel goed, niet erg bijzonder lastige of makkelijke vragen.
Ik zie het systeem in die zalen niet echt. In september moeten wij ook naar de Massinkhal, maar nu weer in het Gymnasion?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, jullie tweedejaars mogen lekker in het Gymnasion. Wij moesten helemaal naar de Jan Massink
niet mauwen, ik moest helemaal naar de stadjershal in corpus den hoorn, en dat zuigt enorm zo 's ochtends vroeg want het was er ijskoud.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:58 schreef MaxC het volgende:
Voortgangstoets
Zoveel mogelijk invullen --> altijd halen
Moet helemaal naar het martiniplaza in Groningen, is andere kant van de stad
In de Massinkhal in Nijmegen was het ook koud, hoorde ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef Pluizel het volgende:
[..]
niet mauwen, ik moest helemaal naar de stadjershal in corpus den hoorn, en dat zuigt enorm zo 's ochtends vroeg want het was er ijskoud.
Hoe verplaats jij je dan, Repeat?quote:
Ik weet niet hoe Leiden er om 08:30 uit ziet, maar fietsend ben ik een stuk sneller van mijn huis naar de uni dan per auto tijdens de spitsquote:
Aha. Ik loop nooit, vind het altijd veel te langzaam gaan ...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef Repeat het volgende:
Heb geen fiets, Ik loop, maar die voortgangstoetslocatie is te ver. Zeker zo vroeg en met dit weer.
Heuj, je trekt veel te snel conclusies. Ik heb me kapot geleerd op die kutnierenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:10 schreef leejow het volgende:
[..]
Oh god weer zo eentje die Circ 3 een eitje vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |