Simpsons did it!quote:Op zondag 27 september 2009 23:22 schreef fusionfake het volgende:
stiekem briljante TT
Ik doe geen rechten noch geneeskunde hoor! Ik ben gelukkig wel gezegend met breinstein!quote:
de TT kon net zo goed "Putjesschepper #43, omdat alleen vuilniszakken verwisselen te makkelijk was"quote:Op zondag 27 september 2009 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geneeskunde, omdat rechten te gemakkelijk was? Nee, voor geneeskunde moet je hoogbegaafd zijn!![]()
Mooie TT hoor!
Over hoogbegaafd gesproken, volgend blok hebben we een vaste werkgroepbegeleider. Die heb ik natuurlijk even gegoogeldquote:Op zondag 27 september 2009 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geneeskunde, omdat rechten te gemakkelijk was? Nee, voor geneeskunde moet je hoogbegaafd zijn!![]()
Mooie TT hoor!
Jawel hoor, volgend mij zat jij hier toen nog niet. 2006 ofzo, waren altijd leuke discussiesquote:Op zondag 27 september 2009 23:25 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij hadden we het er een keer over maar niemand deed het uiteindelijk
Waarom opende jij overigens niet gewoon het topic?quote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jawel hoor, volgend mij zat jij hier toen nog niet. 2006 ofzo, waren altijd leuke discussies
Ik lig nip tuck te kijkenquote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Waarom opende jij overigens niet gewoon het topic?
Kijk een chirurg die kan tenminste nog wat! Maar een standaard pillenduwer arts zit doorgaans op niveau'tje lobotomie-patient!quote:Op zondag 27 september 2009 23:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Over hoogbegaafd gesproken, volgend blok hebben we een vaste werkgroepbegeleider. Die heb ik natuurlijk even gegoogeld, blijkt dat die beste man (chirurg) 2 maal bij Ivo Niehe is geweest omdat-ie hoogbegaafd is. Eerst toen hij op de middelbare school zat en 15 jaar later in een 'hoe is het nu met ...'-aflevering. Ben benieuwd ...
Oh, dat ben ik volledig met je eens hoor. Er lopen zoveel debielen hier op de faculteit, hoop die nooit aan mijn bed te krijgen. Laat die maar verzekeringsarts wordenquote:Op zondag 27 september 2009 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk een chirurg die kan tenminste nog wat! Maar een standaard pillenduwer arts zit doorgaans op niveau'tje lobotomie-patient!
Dat die eigenlijk nog arts zijn! Prima HBO-studie lijkt me dat!quote:Op zondag 27 september 2009 23:35 schreef dotKoen het volgende:
Laat die maar verzekeringsarts worden.
Oh wacht, ik zie nu pas (inderdaad, ook IQ=Hbquote:Op zondag 27 september 2009 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk een chirurg die kan tenminste nog wat! Maar een standaard pillenduwer arts zit doorgaans op niveau'tje lobotomie-patient!
Nee, ik zeg alleen dat een chirurg nog wat kan in de zin van bepaalde vaardigheden bezit en dat een standaard pillenduwer alleen een recept kan uitschrijven. Een tegelzetter heeft ook bepaalde vaardigheden die een secretaresse niet heeft, maar dat zegt niets over of de ene een hogere i.q. dan de andere. Maar ja ik neem dat je geneeskunde doet dus logica een beetje lastig voor je is?quote:Op zondag 27 september 2009 23:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie nu pas (inderdaad, ook IQ=Hb) dat je chirurgen hoger waardeert dan 'standaard pillenduwers'. Dat is pertinent onjuist
quote:Op zondag 27 september 2009 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat een chirurg nog wat kan in de zin van bepaalde vaardigheden bezit en dat een standaard pillenduwer alleen een recept kan uitschrijven. Een tegelzetter heeft ook bepaalde vaardigheden die een secretaresse niet heeft, maar dat zegt niets over of de ene een hogere i.q. dan de andere. Maar ja ik neem dat je geneeskunde doet dus logica een beetje lastig voor je is?
Ik vind dat sowieso een niet door te komen blad! Maar ja, het is gratis ende voor niets hequote:Op zondag 27 september 2009 23:47 schreef dotKoen het volgende:
Oh, jullie zijn vast wel lid van de VVAA he? Sla dan eens voor de grap de Arts en Auto van vorige week open op pagina 10. Ik schaam me kapot dat we dergelijke onzin in ons UMC huisvesten,
Maar je vindt dus blijkbaar handvaardigheden 'beter' dan andere vaardigheden? Want internisten, neurologen en psychiaters hebben ook een hoop vaardigheden, echter zullen dat niet allemaal handvaardigheden zijn. Dus een internist kan ook zeker meer dan recepten uitschrijven.quote:Op zondag 27 september 2009 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat een chirurg nog wat kan in de zin van bepaalde vaardigheden bezit en dat een standaard pillenduwer alleen een recept kan uitschrijven. Een tegelzetter heeft ook bepaalde vaardigheden die een secretaresse niet heeft, maar dat zegt niets over of de ene een hogere i.q. dan de andere. Maar ja ik neem dat je geneeskunde doet dus logica een beetje lastig voor je is?
*cue alle vooroordelen over labwerk hier*quote:Op zondag 27 september 2009 23:50 schreef Cerbie het volgende:
BMW: omdat geneeskunde te makkelijk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |