quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:01 schreef MindVision het volgende:
Heeft iemand een idee van waar ik de Litmann Classic kan aanschaffen in all black? Dus niet alleen de slang zwart, maar de gehele stethoscoop..?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Even aan Pluizel vragen? Die heeft tijdens vorig topic een exotische Littman gekocht.
Ik heb er toch nog een verzonnen voor dit topic, hoop dat een modje zo vriendelijk is de TT aan te passen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef MindVision het volgende:
Geneeskunde #41: Omdat rechten te makkelijk was
Lijkt me een mooie voor de volgende
Zou je mij bij het VUmc kunnen zetten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb er toch nog een verzonnen voor dit topic, hoop dat een modje zo vriendelijk is de TT aan te passen.
Destijds zelfs 19 ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:11 schreef dotKoen het volgende:
[..]
En je hebt echt een BMI <25, MaxC?
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef Laertes het volgende:
[..]
Zou je mij bij het VUmc kunnen zetten?
BMI = 21quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef iofn het volgende:
[..]
Vandaag werd ook wel weer duidelijk je psychiaters niet naar CT-cerebrums moet laten kijken:
"Oh jezus, ik zag echt twee grote witte afwijkingen vlakbij ventrikels Volgens mij is dat echt niet normaal."
"Dat zijn de plexus choroideus"
"De wat?"
Om nog maar te zwijgen over de psych die het merkwaardig vond dat op de meest craniale zo weinig hersenweefsel te zien was.
Het waren wel psychiaters. En bij dat tweede dacht ik dat hij een grapje maakte maar hij bleef echt doodserieus, ook toen hij gecorrigeerd werd door de ander.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef Seam het volgende:
[..]Dat is wel erg triest zeg, weet je zeker dat het de psychiaters waren en verplegers
![]()
?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef iofn het volgende:
Vandaag werd ook wel weer duidelijk je psychiaters niet naar CT-cerebrums moet laten kijken:
"Oh jezus, ik zag echt twee grote witte afwijkingen vlakbij ventrikels Volgens mij is dat echt niet normaal."
"Dat zijn de plexus choroideus"
"De wat?"
Om nog maar te zwijgen over de psych die het merkwaardig vond dat op de meest craniale coupe zo weinig hersenweefsel te zien was.
wat een onzin, want mijn stethoscoop kwam dus wel mooi uit engeland. ze zullen hem daar wel gegraveerd hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef MindVision het volgende:
Thnx pluizel..
http://www.medisave.co.uk(...)-edition-p-8019.html
Die (: Had deze site al een e-mail gestuurd maar vanuit de Engelse site kan je in NL niets bestellen. Op de NL site hebben ze hem niet op voorraad.. The search continues!
En nu net klaar!quote:
Opname op de stroke en GCS à 1 uur. Na 12 uur LP voor bili. Als pt neurologisch verslechtert angio'enquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef starla het volgende:
Ultrakorte casus:
Patient komt op de SEH met verdenking SAB. VG/ AF
Wat is het eerste wat je doet na CT die geen uitsluitsel geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |