Ben benieuwd, ik ga namelijk wel naar de Zomerfeestenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef dotKoen het volgende: [..] Ach, wij hebben maar 5 isolatie IC-bedden (op H35), dus veel zullen we hier niet krijgen. Vond het wel grappig dat prof. Galama heel hard roept dat de Vierdaagse moet worden afgelast. In de wandelgangen hoor ik dat Galama en het UMC St Radboud niet blij zijn met dat stuk, hij schijnt 'verkeerd geciteerd' te zijn. [..] Overigens wist ik ook niet dat Galama een topviroloog was
.
Lees de onderste 2 regels van de OP eensquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:38 schreef Seam het volgende:
Goeie TT
Nu sta ik trouwens weer niet in de OP
Als er echt veel zieken komen, dan kijken ze echt niet op een isolatiebed meer of minder hoor. Maarja, waarschijnlijk zal het idd toch wel mild verlopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ach, wij hebben maar 5 isolatie IC-bedden (op H35), dus veel zullen we hier niet krijgen.
Nou, ik werk op de afdeling ongeveer naast Staf Calamiteiten, dus hoor het vast op tijd als het leger Nijmegen gaat afsluitenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik ga namelijk wel naar de Zomerfeesten
Ik vergeet het iedere keer weer, nu maar wel eens doen danquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:39 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Lees de onderste 2 regels van de OP eens
Nou ja, al die mensen die gewone griep hebben moeten natuurlijk gewoon thuisblijven en absoluut niet in de buurt van onze SEH komen. Als zo'n iemand nu pulmonale complicaties krijgt, dan hebben ze wellicht wel een IC-bed nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:41 schreef June. het volgende:
[..]
Als er echt veel zieken komen, dan kijken ze echt niet op een isolatiebed meer of minder hoor. Maarja, waarschijnlijk zal het idd toch wel mild verlopen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:43 schreef June. het volgende:
Trouwens, dit is wel weer een echte intoxicated TT.
Je hebt ook nog de PICU he.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:45 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou ja, al die mensen die gewone griep hebben moeten natuurlijk gewoon thuisblijven en absoluut niet in de buurt van onze SEH komen. Als zo'n iemand nu pulmonale complicaties krijgt, dan hebben ze wellicht wel een IC-bed nodig.
En we hebben nog een verdieping (een paar zelfs?) leeg in het C-gebouw, daar kunnen we ze ook verplegen. Maar geen IC dus.
En mooie TT trouwens!
Ja, maar die hebben toch geen isolatiekamers? En wellicht wordt E00 (hematologie) wel gebruikt als er meer isolatie nodig is.quote:
Haha natuurlijk hebben ze die wel! Volgens mij hebben ze er twee. En ze kunnen zelfs de de afdeling in tweeën splitsen dacht ik, in geval van MRSA.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben toch geen isolatiekamers? En wellicht wordt E00 (hematologie) wel gebruikt als er meer isolatie nodig is.
Donequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef Seam het volgende:
Kan misschien de vernieuwde versie van de OP worden gepostDan sta ik er als het goed is ook bij
Whehehe... Ook al bijna aan die toets toe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |