quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:05 schreef MaxC het volgende:
Maar je moet natuurlijk niet vergeten dat steeds meer plekken Decentraal worden vergeven(bv. dit jaar Groningen 50 % = 200 plekken) en daardoor de inlotingskansen minder worden maar de kans dat je mag studeren gelijk blijft
Klopt, alleen klasse E wordt omschreven "tot 6,50", ik weet niet eens of je wel een 5,5 kan staan én kan slagenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef starla het volgende:
[..]
5.5 - 6.5 E
6.5 - 7.0 D
7.0 - 7.5 C
7.5 - 8.0 B
> 8.0 A
?
Klopt natuurlijk, maar het aantal aanmeldingen is dit jaar ook weer fors hoger, het is een combinatie van factoren waardoor er dit jaar weinig kans is ingeloot te worden.quote:
Daar heb ik niks op tegen. Heb liever dat het volledig decentraal wordt ( wel een landelijk systeem ) dan dat je nog plaatsen moet weg geven via een loting.quote:
Ja, een verse UMC St Radboud-collega, welkom!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef Nad-ja het volgende:
De RU. Maar ik heb mijn boeken héél snel gekregen vond ik (gisteren besteld, vandaag binnen).
Op de site van de studievereniging staat een boekenlijst. Misschien bij jou ook?
Dankje! Hoeveelste jaars ben jij?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:55 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, een verse UMC St Radboud-collega, welkom!
Over de jas: ik heb hem even gepast bij de MFVN-kamer toen ik hem kocht. Je hebt nog even de tijd daarvoor hoor, snijzaal begint pas in oktober.
Best groot, zit ook totaal geen model in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerstejaars boeken ontvangen. Mooi!![]()
Hiervoor heb ik al twee jaar gestudeerd, maar nooit heb ik zulke mooie boeken gehad.
Ik moet nu trouwens een witte jas bestellen. Vallen ze groot/klein/normaal? Ik twijfel een beetje over de maat namelijk.
Ik begin in september aan het derde jaar.quote:
Sorry, dat weet ik niet. Ben zelf wat later ingestroomd, dus heb het allemaal iets anders meegemaakt. Je kunt maandag even de MFVN bellen of langsgaan hoe het precies zit. Je kunt ze ook mailen op mfvn AT mfvn PUNT umcn PUNT nl.quote:Als ik me wil aanmelden als lid van de MFVN wordt er gevraagd of ik een witte jas wil bestellen. Dit moet ik dan gewoon aanvinken en mocht die jas dan niet (goed) passen, dan kan ik hem ruilen?
Scherp!!quote:
Onderaan bij de OP staat een link! Klik!!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:45 schreef Juzme het volgende:
Klopt, aan de RUG!
Hoe zet ik mijzelf bij de OP?
3de is op je co-schappen na het leukste jaar, althans in Groningen. Toen begonnen we pas met lichamelijk onderzoekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik begin in september aan het derde jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |