Is kinderopvang niet gratis tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef _evenstar_ het volgende:, maar volgens mij is zo;n baantje vooral goed verdiendend door de foooien
![]()
En misschien is er al wel de opvang kosten afgetrokken
uh nee niet geheel,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Is kinderopvang niet gratis tegenwoordig?
Heb er geen verstand vanquote:
je zou der vast geven of nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:54 schreef THEFXR het volgende:
Vond het een goede realistische aflevering, leuke knap vrouwtje ook, met stoute ogen.
Vorige week kon ik gelijk op de donderdag avond terug kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef Maraca het volgende:
Duurt nog even .. zaterdag staat het erg pas op
Dacht ik al, want zij kwam mij bekend voorquote:
Nee, hij vindt het nog steeds moeilijk omdat hij bang is dat zijn vrouw dan iemand anders zal ontmoeten en bij hem weg zal gaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef Karina het volgende:
Die man keek eigenlijk helemaal niet zo blij over die baan.
Ik was wel wat ontroerd van die scene dat Brigitte angst kreeg in het water, en het toch doorbrak, met haar man erbij. Dat hele uitje voelde alsof er iets essentieels tussen hun ontstond, wat er vroeger wel was, maar wat ze door de stress kwijtgeraakt zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Karina het volgende:
Ach ja, zo'n uitje lost alles opeens op.
Ze werden gespaard door de programmamakers, die hierop niet ingingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hoe betaal je nou meer dan 180 euro per maand voor tv/internet/telefoon.... snap het nog steeds niet....![]()
Zou je dat echt willen. Zo iemand nog eens extra de grond in trappen door haar te zeggen dat ze een laf, lui kreng is?quote:en schop dat wijf eens flink, misschien dat ze dan van haar luie reet komt
Op jaarbasis iets van 300 procent rente.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef kissaa het volgende:
Tjongejonge, honderd euro lenen zonder rente maar wel 25 euro administratiekosten ...
Helaas, het seizoen is blijkbaar alweer voorbij.quote:
Dat gezin van volgende week was ook al in S1. Is het soms weer kommer en kwel daar dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:28 schreef kissaa het volgende:
[..]
Volgende week een nieuwe aflevering.
Ja dat hoop ik ook..maar volgende week HH van'' Een dubbeltje op zijn kant'' Dus geen terug blik hoe de mensen nu is vergaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:37 schreef DarkElf het volgende:
hoop wel dat ze op een gegeven moment met een 'hoe gaat het met.....' item komen.
Als je vanuit de programmamaker redeneert lijkt me dat ook een goedkoop te maken programma.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:37 schreef DarkElf het volgende:
hoop wel dat ze op een gegeven moment met een 'hoe gaat het met.....' item komen.
Maar toen John vroeg of er reden voor was, was het antwoord 'niet meer'. Dat betekent dus dat ze in het verleden minder braaf is geweest (wellicht in d'r vorige huwelijk?).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:03 schreef Ole het volgende:
In dit geval was de man toch ook heel erg, bang dat zijn vrouw vreemdgaat als ze in de horeca gaat werken![]()
Ik zou niet tegen zo'n extreem jaloerse man kunnen hoor. Ben benieuwd of dit huwelijk uberhaupt standhoudt.
Nou, het leek erop dat zij er niet mee zat, zeg maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:59 schreef Ole het volgende:
In haar vorige huwelijk is ze er misschien wel met Droopy vandoor gegaan
Maar dan nog, get over it en laat haar werken!
iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef fratsman het volgende:
10 uurtjes per week werken, maar wel 600 euro kinderopvang?
Ja, wat ze 10 uur per week doet, en 500 euro per maand mee verliest.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef fratsman het volgende:
Dat mens veroorzaakt de shit in deze aflevering. Die kerel gaat met de billen bloot bij z' n baas, en zij zit te zeiken om "haar fijne baantje wat ze niet kwijt wil."
Zo'n garage zit niet te wachten op een 12 jaar oud model Laguna. Maar als ze dan wil besparen laat ze een Altootje of iets anders kleins nemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef Bourrelier het volgende:
Die garage.... ik dacht dat ze een goede prijs zouden geven voor dat ding.. gaan ze onderhoud etc weggeven.. bij dat onderhoud heb ik ook mijn vraagtekens, wat kan er allemaal gebeuren in een half jaar.
Dat was geen bijbaantje, dat was een hobby. En een behoorlijke dure hobby ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Ad_rem het volgende:
Ten koste van alles = opgeven van een bijbaantje van 10 uur per week
![]()
Je vergeet gemakshalve wel het feit dat zequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik had verwacht dat die garage de Laguna zou inruilen voor een 2e hands Twingo of Clio. Dan zijn de maandlasten gewoon meteen veel lager en geld voor een vakantie hebben ze voorlopig toch niet dus daarvoor hoeven ze ook geen grote auto te hebben. 2 Volwassenen en 2 kleine kinderen+kinderwagen en zooi past prima een een Twingo. Wegenbelasting a ¤12 per maand, goedkopere verzekering en flink minder brandstof verbruik en op de koop toe heeft een kleine auto doorgaans ook nog lagere onderhoudskosten.
Daarmee zou John een lange-termijn oplossing voor de autokosten te pakken hebben.
Nu is het een half jaar wat minder kosten, en daarna weer de volle mep betalen. Niet dat het niet gul is van het garagebedrijf, alle lof voor hen dat ze dit zomaar doen terwijl ze nergens toe verplicht zijn. Maar het gebaar sluit niet helemaal aan op het doel, daarin had John wellicht wat meer kunnen sturen.
Overigens. Zo overdreven was de schuld van ¤11.000 niet eens. Ging nog ¤1000 vanaf voor het verkopen van de rommel op zolder en nog het vakantiegeld van Michel. Netto ook minstens ¤1000.
Wat er dan overblijft, is iets minder dan de (grotendeels studie)schuld die ik in m'n eentje moet ophoesten met een starters-salaris. En dan ben ik ook in hooguit 3 jaar schadevrij (bij positieve salarisontwikkeling sneller) EN kan ik ondertussen redelijk prettig leven. Deze maand weer ¤300 afgelost. En elke maand betaal ik weer 2 euro minder rente (= 2 euro meer aflossen!) Ik doe het wel zonder John en Marieke
Daar zat ze om haar boek te promoten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:32 schreef pberends het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=10233557
Annemarie van Gaal afgelopen week bij Pauw & Witteman te gast.
Debbie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou ben ik benieuwd welk gezin dan niet meer op de goede weg zit.Ze moeten echt met een follow-up komen!
Wat lulde ze nou, dat ze vroeger hoer was geweest om geld te verdienen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zat ze om haar boek te promoten.
Ze zei over een Dubbeltje op z`n kant dat 15 van de 16 gezinnen nog steeds op de goede weg zijn.
Ze schreef seksverhalen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat lulde ze nou, dat ze vroeger hoer was geweest om geld te verdienen?
Of het 16e, niet uitgezonden gezin.quote:
Ohhhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze schreef seksverhalen.
Maar in dit internettijdperk levert zoiets natuurlijk niet zoveel meer op, vandaar dat ze zoiets in de uitzendingen nooit adviseert.
Oh ja! Hebben ze de grootste faalhazen voor ons achtergehouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
Of het 16e, niet uitgezonden gezin.
Want seizoen 2 bestond uit 7 nieuwe afleveringen, en 1 herhaling.
Ik zie t nu ook idd, herken die harenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Ole het volgende:
Ik zag het voorstukje. Volgens mij een herhaling
Zo te zien op de site van seizoen 1
klopt is een herhaling..toen ik dat stukje zag ...toen zei ik al hoef ik niet terug te kijken op rtlgemist.nl.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Ole het volgende:
Ik zag het voorstukje. Volgens mij een herhaling
Zo te zien op de site van seizoen 1
Ik vind allebei de programma`s even goed, op hun eigen manier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Ole het volgende:
alleen daarom kan het andere programma er niet aan tippen!
Ik vind een dubbeltje op zijn kant leuker, daarbij vind ik die rare beelden van Maximum bereikt zo irritant, wanneer gesprekken met die psycholoog uitgezonden worden, dat er zeg maar 3 beelden tegelijk te zien zijn, met zo'n irritante rode streep ertussenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind allebei de programma`s even goed, op hun eigen manier.
Maar als ik echt zou moeten kiezen, zou ik ook voor Een Dubbeltje op zijn Kant kiezen, omdat ik stiekem toch ook wel geniet van de net wat hogere amusementswaarde die het heeft.
yup!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
Huurden ze nou een platte TV voor 2500 euro per jaar???
Dit was de eerste keer dat ik keek, ik hoop toch echt dat de andere afleveringen beter zijn,,quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Kworb het volgende:
Wat is dit voor achterlijke aflevering?
Meesterlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Dikke kick (was dit het laatste topic?), maar vanavond weer nieuwe.
eerst 'help mijn kind is te dik' en dan dit programma, RTL heeft duidelijk een sensatieavond in elkaar gezet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Dikke kick (was dit het laatste topic?), maar vanavond weer nieuwe.
Het is net SBS6quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eerst 'help mijn kind is te dik' en dan dit programma, RTL heeft duidelijk een sensatieavond in elkaar gezet.
Ik ken deze niet en volgens mij zeiden ze net dat dit nieuwe afleveringen waren, bij mij in de gids staat ook dat het nieuw is. Maar misschien heb ik deze net gemist.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Klinkt hard maar zit wel waarheid in. Financieel voordeliger.
Als je samen bent worden je inkomens bij elkaar opgeteld en je hebt dan vrijwel geen kans op hulp van de overheid . Stel ze verkopen het huis, gaan allebei in een huurwoning zitten, dan wordt zij alleenstaand ouder (wat neerkomt op ongeveer 1200-1300 euro per maand) en daarmee gaan heel veel potjes extra open terwijl hij gewoon een vol salaris heeft.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef cora4034 het volgende:
Nee het is echt een herhaling . Van augustus 2009.
Zwartrijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Je hebt natuurlijk niet ECHT 2000 euro extra, want je gaat dan met het OV en dat is niet gratis...
Ja dat is wel heel erg domquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
sukkels (RTL)
En op afbetaling kopen
Teveel uitgeven is snel gedaan hoor. En geloof me kids kunnen GELD kosten. Vooral 3 kids. Mja ze wordt zelf voor de derde keer zwanger. En zij hebben een koopwoning en ook nog veel gekocht op afbetaling. Dat is op een gegeven moment rente op rente.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Riann het volgende:
Ik snap dat soort mensen niet. Ik moet ook rondkomen van een WAJONG uitkering. ik woon in een mooi appartementje en zelfs ik hou nog elke maand iets of wat geld over om wat te sparen. En ik heb nou niet echt het idee dat ik echt op moet letten met boodschappen doen enzo.
Daarom is dat zo dom. Ik heb een huurappartementje en ik krijg ook nog huursubsidie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Teveel uitgeven is snel gedaan hoor. En geloof me kids kunnen GELD kosten. Vooral 3 kids. Mja ze wordt zelf voor de derde keer zwanger. En zij hebben een koopwoning en ook nog veel gekocht op afbetaling. Dat is op een gegeven moment rente op rente.
Dat is ook zo dom. Ik snap dat soort mensen echt niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Plus dat ze al begonnen met schulden, dan stop je het ene gat met het andere. Maar nog een kind nemen, als je nu al niet kunt rondkomen, dat snap ik ook niet.
Ja ik ook hoor. Doe nu alles volledig van mn studiefinanciering en het is wel eindjes aan elkaar knopen maar het lukt gewoon, met kind. Heb een auto, een eensgezinswoning (wel huur) en kan zelfs nog wat sparen voor de kleine. Heb ook een tijdje in de bijstand gezeten maar dat was wel bizar hoor, heb je gewoon 1300 euro in de maand + heel veel kwijtscheldingen. Ben zelf weer gaan studeren maar heb me daarmee financieel wel vet in de vingers gesneden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Riann het volgende:
[..]
Daarom is dat zo dom. Ik heb een huurappartementje en ik krijg ook nog huursubsidie.
Heb ik even gemist, wat bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Wat zouden die overige toeslagen zijn vraag ik me af?
Stond bij de inkomsten, overige toeslagen, was volgens mij iets van 1600 euro.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heb ik even gemist, wat bedoel je?
Zonder benzine, dan kan het we kloppen, dan kunnen ze inderdaad met het OV goedkoper uit zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Metro2005 het volgende:
Die illana is wel een lekker ding![]()
@ Karina, van die auto zullen ze denk ik alleen de vaste lasten gerekend hebben. Euro of 1000 aan vaste lasten en 1000 aan afschrijving oid. en inderdaad, die toeslagen zijn wel erg hoog zeg. Zou dat alleen kinderbijslag zijn
Ze zijn wel met 5, twee volwassenen en 3 kinderen. Ik ben alleen en zit op ca. 45 euro per week (maar voor 1 persoon koken is wel onvoordeliger). Maar ik ben niet echt zuinig met boodschappen doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Jolene22 het volgende:
100 euro boodschappen per week? Dat moet echt wel goedkoper kunnen.
Ja en zat te denken maar als ze ook luiers enzo meerekenen als boodschappen haal je dat al snel ja. Maar beide fulltime werken doe ff normaal zeg. Drie kleine kinderen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn wel met 5, twee volwassenen en 3 kinderen. Ik ben alleen en zit op ca. 45 euro per week (maar voor 1 persoon koken is wel onvoordeliger).
Kinderbijslagquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom neem je 3 kinderen als je een schuld hebt, ik kan dat niet snappen
Motor kan ook wel weg is ook een luxe artikelquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
NU zag ik opeens dat ik het wel heb gezien (door die motor die voor de deur stond).
Als hij van hem was wel ja, auto EN motor wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Motor kan ook wel weg is ook een luxe artikel
quote:
Met 3 kids? Ben het met die droger wel eens hoor dat is echt niet te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
DVD en TV bij het kind mogen niet wegEn een droger heb je ook niet nodig, ik hang ook alles gewoon op rekjes te drogen.
Ja, waarom moet dat kind boven, alleen, in haar kamertje oefenen. Wat je zegt, toch leuk als ze dat beneden doet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Jolene22 het volgende:
Ik snap dat niet. Zo'n klein meisje. Is toch leuk als die in de woonkamer musical oefentlekker gezellig ook nog.
Oh ja alle kinderkleren, was ik even vergeten inderdaad, maar ze hebben wel een tuin, in de zomer kun je wel alles buiten hangen, ruikt het lekker fris ook en dan alleen de droger in de winter gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Met 3 kids? Ben het met die droger wel eens hoor dat is echt niet te doen.
Ja dat wel. Ik heb bijvoorbeeld en een rek en een droger. Heb een washok. Deuren dicht, droger aan (geeft volop warmte af) en daarboven ook nog was drogen. Spaar ook alles op tot in het weekend, goedkope stroom. Scheelt je ook in de winter een droogbeurt. Met een beetje creatief denken kom je ook een eind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja alle kinderkleren, was ik even vergeten inderdaad, maar ze hebben wel een tuin, in de zomer kun je wel alles buiten hangen, ruikt het lekker fris ook en dan alleen de droger in de winter gebruiken.
Ik heb met mijn wajong gewoon een droger en een vaatwasserquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
DVD en TV bij het kind mogen niet wegEn een droger heb je ook niet nodig, ik hang ook alles gewoon op rekjes te drogen.
Het zijn allemaal luxe dingen waar ze aan gewend zijn, ze zien niet dat ze zonder misschien nog wel een waardevoller leven kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen eens ruimte voor een droger en mijn wasmachine staat in de keukenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb met mijn wajong gewoon een droger en een vaatwasser
Eens maar vind ook wel dat instanties hier een verantwoordelijkheid hebben. Als bedrijf ben je ook gewoon fucking stupid als je nog geld leent als men als gezin nog + 20 000 euro hebt openstaan. Moet je ook niet zeiken als het niet afbetaald wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het zijn allemaal luxe dingen waar ze aan gewend zijn, ze zien niet dat ze zonder misschien nog wel een waardevoller leven kunnen hebben.
En waar ik me ook elke keer weer over verbaas is dat mensen zo makkelijk doen over schulden, ik snap dat niet. Je kan zó makkelijk alles kwijtraken, zonder enige moeite, zo zie je maar weer. Stel je voor dat je je schulden zou aflossen...
Ik ben het met je eens dat die instantie (bank of wat het was) een verantwoording hebben, maar je moet zelf ook wel een beetje nadenken. Volgens mij wisten ze best dat het wel een beetje vreemde gang van zaken was, leningen verdoezelen voor de hypotheekgever.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Eens maar vind ook wel dat instanties hier een verantwoordelijkheid hebben. Als bedrijf ben je ook gewoon fucking stupid als je nog geld leent als men als gezin nog + 20 000 euro hebt openstaan. Moet je ook niet zeiken als het niet afbetaald wordt.
Tuurlijk. Dat helpt ook totaal niet. Maar je bent als volwassene wel zelf verantwoordelijk voor de leningen die je afsluit vind ik, je hebt nou eenmaal dat soort hopeloze bedrijven die dit soort mensen met hun slechte gewoonten in stand houden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Eens maar vind ook wel dat instanties hier een verantwoordelijkheid hebben. Als bedrijf ben je ook gewoon fucking stupid als je nog geld leent als men als gezin nog + 20 000 euro hebt openstaan. Moet je ook niet zeiken als het niet afbetaald wordt.
Ja maar dan vind ik dus ook dat de verantwoording deels moet worden verschoven naar het bedrijf wat ondanks weet van problematische schulden heeft ,toch duizenden euro's leent. En zo werkt het gelukkig ook in Nederland. In de schuldhulpverlening hadden die bedrijven die op het laatst nog krediet verhoogde gewoon pech gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat helpt ook totaal niet. Maar je bent als volwassene wel zelf verantwoordelijk voor de leningen die je afsluit vind ik, je hebt nou eenmaal dat soort hopeloze bedrijven die dit soort mensen met hun slechte gewoonten in stand houden.
Ja, precies.. Dat moet ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja maar dan vind ik dus ook dat de verantwoording deels moet worden verschoven naar het bedrijf wat ondanks weet van problematische schulden heeft ,toch duizenden euro's leent. En zo werkt het gelukkig ook in Nederland. In de schuldhulpverlening hadden die bedrijven die op het laatst nog krediet verhoogde gewoon pech gehad.
Nee, vaak zijn dat gigantisch belachelijke bedragen. Daarom is het zo gevaarlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens dat, dat kon, een doorlopend krediet van 60000! Ik dacht dat, dat altijd veel lagere bedragen waren.
Precies, zo moet het, voor nood toch? Net als rood staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef fratsman het volgende:
Sowieso, mensen die geld uitgeven wat er niet is.Ik heb een heel klein krediet op mijn lopende rekening, en dat heb ik toevallig afgelopen maand (decembermaand jwz.
) weer eens aangesproken, maar verder? Nope.
Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies, zo moet het, voor nood toch? Net als rood staan.
Ja. Kromme wereld die financiele markt. Tophypotheken laten afsluiten op basis van fictieve waarde. Stort de markt in elkaar en valt er niets te halen, wie betaalt dan? Diezelfde mensen die al met een schuld zitten via de staatskas om de banken overeind te houden :Squote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.
Die kunnen ze nu ook gaan verkopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Jolene22 het volgende:
Mn papegaai vond die knuffel die ze kreeg om te bescheuren.
Haha ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.
Wat mij een beetje dwars zit zijn die cadeaus aan het eindequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Jolene22 het volgende:
Mn papegaai vond die knuffel die ze kreeg om te bescheuren.
omdat het een domme kut van een moeder wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Jolene22 het volgende:
Tv mag niet weg op dr dochtertjes kamer? Hoezo?
idd. Is lief en gezellig. Zelfs zonder schuld zou ik het trouwens onzin vinden voor dat kind dat ze een eigen tvt en dvd-speler heeft... ze is nog maar zes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, waarom moet dat kind boven, alleen, in haar kamertje oefenen. Wat je zegt, toch leuk als ze dat beneden doet?
zou ik ook denken ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Jolene22 het volgende:
Heuh. Was toch niks mis met die oppas. Waarom een oma. Zo'n jonge meid lijkt me veel leuker gezelschap voor je kind.
ja precies, het hoeft niet allemaal zo duur te zijn, toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat soort kinderfeestjes vond ik zelf altijd geweldigMummies maken
Je vriendjes dus helemaal inwikkelen in wc-papier
Dat is een traditie die bij ons is ontstaan. Laatst vierde m'n zusje haar 16de verjaardag, en toen heeft ze met al haar vrienden en vriendinnen weer mummies gemaakt. Want dat wilden ze zo graag. Lachen toch
Hihihi, en ik heb niet eens kinderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef najazeg het volgende:
[..]
ja precies, het hoeft niet allemaal zo duur te zijn, toch?
dang man, die verjaardagsfeestjespraat van mij zou zo in OUD kunnen
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hihihi, en ik heb niet eens kinderen
link?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Mula het volgende:
Volgens de moeder hebben ze behoorlijk zitten knippen. Ik geloof dat ze ook nogal spijt hebben dat ze hebben meegedaan.
Tja, er wordt altijd wel geknipt en net als met veel programma's laten ze natuurlijk juist datgene zien wat mensen graag zien, namelijk hoe erger hoe beter (lang leve leedvermaak). Ze hadden dat natuurlijk van tevoren kunnen bedenken. Dat zag je bijvoorbeeld ook met Bonje met de Buren toen er een aflevering was waarbij een fokker een zoon oid was van zo'n stel. Die gaf hetzelfde aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Mula het volgende:
Volgens de moeder hebben ze behoorlijk zitten knippen. Ik geloof dat ze ook nogal spijt hebben dat ze hebben meegedaan.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/101811/8quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een vraagje: kan iemand mij uitleggen wat een doorlopend krediet precies is?
kinderbijslag, belasting teruggave kinderdagverblijf. verder geen idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef Nikker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom zij 1600 euro aan extra toeslagen kregen? Ik ben wel benieuwd aangezien ons loon bijna hetzelfde is, maar wij krijgen die toeslagen niet. Is dat alleen vanwege die kinderen? lijkt me erg sterk namelijk.
Met die toeslagen alleen kun je echt niet alles betalen wat je voor kind(eren) nodig hebt hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar het zou me niks verbazen als ze daarmee al op dat bedrag uitkomen, met drie kleine kinderen. Eigenlijk ben je flink genaaid dus, als je geen kinderen hebt (bij wijze van spreken dan he)
Daarom zeg ik ook, bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Met die toeslagen alleen kun je echt niet alles betalen wat je voor kind(eren) nodig hebt hoor.
Maar voor elk kind per seizoen 3 paar schoenen, wtf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dus kies je ook voor bijkomende kosten. Iets waar dit gezin even niet aan gedacht heeft, blijkbaar.
Met alle respect, maar dat is toch ook niet normaal? En dan per paar ¤ 40,-?? Dat had ik vroeger ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar voor elk kind per seizoen 3 paar schoenen, wtf.
Dat is niet normaal dat zeg ik toch ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet normaal? En dan per paar ¤ 40,-?? Dat had ik vroeger ook niet hoor
Oh, zie nu je wtf pasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is niet normaal dat zeg ik toch ook.
Voor 1600 per maand kan je makkelijk 3 kinderen onderhouden lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Met die toeslagen alleen kun je echt niet alles betalen wat je voor kind(eren) nodig hebt hoor.
quote:
Die toeslag was kinderopvangtoeslag. Ze zeggen in het programma wel dat die mensen 5000 euro per maand te besteden hebben, maar eigenlijk hebben ze maar 1900+1300=3200 euro per maand. En van die ¤3200 moeten ze ook nog hun eigen bijdrage aan de kinderopvang betalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef Nikker het volgende:
[..]
Voor 1600 per maand kan je makkelijk 3 kinderen onderhouden lijkt mij.
Ik vind het meest domme je lening laten wegmoffelen voor een hypotheek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Nikker het volgende:
Valt me op dat dit soort problemen vaak komen door vrouwen die vooral van alles willen en mannen zonder enig ruggegraat. "Je ik vind dat ze vaak wel veel geld uitgeeft aan kinderkleren" Anders zeg je er wat van en doe je er wat aan zodat ze het niet weer doet slappe zak. Ik zou dat soort dingen nooit van mijn vriendin pikken.
en @ bovenstaande, dan hebben ze alsnog die kinderopvang gratis?
Ja, kinderopvang hebben ze voor een groot gedeelte gratis. Pin me er niet op vast, maar volgens mij moesten ze van die ¤3200 nog ¤300 betalen voor kinderopvang.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Nikker het volgende:
Valt me op dat dit soort problemen vaak komen door vrouwen die vooral van alles willen en mannen zonder enig ruggegraat. "Je ik vind dat ze vaak wel veel geld uitgeeft aan kinderkleren" Anders zeg je er wat van en doe je er wat aan zodat ze het niet weer doet slappe zak. Ik zou dat soort dingen nooit van mijn vriendin pikken.
en @ bovenstaande, dan hebben ze alsnog die kinderopvang gratis?
sowieso wat een gezichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef fratsman het volgende:
Gelukkig bezuinigen ze al op tandreconstructie.Wat een gebit.
Dacht ik ook al. Als je hem zo ziet kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Die man is niet al te slim geloof ik.
Als je de make-up wegdenkt zou het haar inderdaad zomaar kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
ben ik nou de enige die haar op kloontje vinden lijken?![]()
[ afbeelding ]
2 stuksquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Hadden ze kinderen? Is me even niet opgevallen.
Ze huren hun apparaten! Hoe dom ben je dan, jezus, kun je niet sparen.
Koop dan een tweedehands tv op Marktplaats, ezels.
kloontje zonder make up is denk ik nog wel een stuk knapper als haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
ben ik nou de enige die haar op kloontje vinden lijken?![]()
[ afbeelding ]
Vanwege de drogerquote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, als je die vent ziet, niet zo slim, die tattoo, die blik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef fratsman het volgende:
Ik krijg bij die kerel ook een beetje het idee dat ie dat vrouwtje zo een hengst verkoopt als de camera er niet bij is... Iets met vooroordelen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik houd alles bij wat ik uitgeef, als ik zie dat ik misschien teveel ga uitgeven, dan is het gewoon even minder uitgeven de rest van de maand.
Ik vind het zo ouderwets ook, wie doet dat nou nog? Op afbetaling, ook stom, maar ok, maar huren?quote:
Gat in de markt!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef b4kl4p het volgende:
Tering ik wist niet eens dat er mensen zo dom kunnen zijn. Ik begin ook maar een verhuurbedrijfje
Koelkasten en tv's zijn populair oja en de wasdrogerquote:
Vooral die wasdroger inderdaad terwijl die niet eens zo heel duur zijn om te kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Koelkasten en tv's zijn populair oja en de wasdroger
Vaste lasten betalen als het loon binnen is, sparen, en vervolgens 2-3x per week de rekening in de gaten houden. Gaat al jaren goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
Ik houd niet bij wat ik uitgeef elke maand, maar zolang aan het eind van de maand mijn bankrekening hoger is dan aan het begin vind ik het best.
Dat zie je wel vaker met een laag niveau. En ik ben er wel achter dat hun beide van een laag niveau zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
En opruimen heeft ze ook nog nooit van gehoord.
Nouja gewoon lopende rekening altijd op 2k houden en de rest de spaarrekening op, zolang die hoger word heb ik geen probleem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Vaste lasten betalen als het loon binnen is, sparen, en vervolgens 2-3x per week de rekening in de gaten houden. Gaat al jaren goed.
Vooral dat staartje van hemquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Die Willy ziet er ook zo lekker fout uit
Prijzen gaan nog minstens 3x over de kop.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vertrouw die Willy voor geen meter, met zijn "zo hoog mogelijke prijs"
Nee ik ook niet straks gooit hij de prijzen nog een keer over de kop als hij het zelf weer door verkooptquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vertrouw die Willy voor geen meter, met zijn "zo hoog mogelijke prijs"
Ik denk iets met zijn handenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Wat voor werk doet die gozer eigenlijk>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |