Dacht ik ook al. Als je hem zo ziet kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Die man is niet al te slim geloof ik.
Als je de make-up wegdenkt zou het haar inderdaad zomaar kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
ben ik nou de enige die haar op kloontje vinden lijken?![]()
[ afbeelding ]
2 stuksquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Hadden ze kinderen? Is me even niet opgevallen.
Ze huren hun apparaten! Hoe dom ben je dan, jezus, kun je niet sparen.
Koop dan een tweedehands tv op Marktplaats, ezels.
kloontje zonder make up is denk ik nog wel een stuk knapper als haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
ben ik nou de enige die haar op kloontje vinden lijken?![]()
[ afbeelding ]
Vanwege de drogerquote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, als je die vent ziet, niet zo slim, die tattoo, die blik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef fratsman het volgende:
Ik krijg bij die kerel ook een beetje het idee dat ie dat vrouwtje zo een hengst verkoopt als de camera er niet bij is... Iets met vooroordelen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik houd alles bij wat ik uitgeef, als ik zie dat ik misschien teveel ga uitgeven, dan is het gewoon even minder uitgeven de rest van de maand.
Ik vind het zo ouderwets ook, wie doet dat nou nog? Op afbetaling, ook stom, maar ok, maar huren?quote:
Gat in de markt!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef b4kl4p het volgende:
Tering ik wist niet eens dat er mensen zo dom kunnen zijn. Ik begin ook maar een verhuurbedrijfje
Koelkasten en tv's zijn populair oja en de wasdrogerquote:
Vooral die wasdroger inderdaad terwijl die niet eens zo heel duur zijn om te kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Koelkasten en tv's zijn populair oja en de wasdroger
Vaste lasten betalen als het loon binnen is, sparen, en vervolgens 2-3x per week de rekening in de gaten houden. Gaat al jaren goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
Ik houd niet bij wat ik uitgeef elke maand, maar zolang aan het eind van de maand mijn bankrekening hoger is dan aan het begin vind ik het best.
Dat zie je wel vaker met een laag niveau. En ik ben er wel achter dat hun beide van een laag niveau zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
En opruimen heeft ze ook nog nooit van gehoord.
Nouja gewoon lopende rekening altijd op 2k houden en de rest de spaarrekening op, zolang die hoger word heb ik geen probleem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Vaste lasten betalen als het loon binnen is, sparen, en vervolgens 2-3x per week de rekening in de gaten houden. Gaat al jaren goed.
Vooral dat staartje van hemquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Die Willy ziet er ook zo lekker fout uit
Prijzen gaan nog minstens 3x over de kop.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vertrouw die Willy voor geen meter, met zijn "zo hoog mogelijke prijs"
Nee ik ook niet straks gooit hij de prijzen nog een keer over de kop als hij het zelf weer door verkooptquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vertrouw die Willy voor geen meter, met zijn "zo hoog mogelijke prijs"
Ik denk iets met zijn handenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Wat voor werk doet die gozer eigenlijk>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |