Inderdaad, de publieke omroep weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef DeTolk het volgende:
Flikker op! , dit soort programmas is er al in overvloed op RTL en SBS
Dan liever een paar commerciële kanalen afschaffen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad, de publieke omroep weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden.
Ze kunnen best met een kanaaltje of twee minder af.
Daar moet de overheid zich niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Dan liever een paar commerciële kanalen afschaffen.
Als ik zulke dingen hoor, is bij mij het maximum bereikt....quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef Klummie het volgende:
die studerende negerin, alleenstaande moeder, inkomen, inclusief subsidies dik 1700 euries....
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als ik zulke dingen hoor, is bij mij het maximum bereikt....
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Pff ik ben best geschrokken van de afleveringen tot nu toe. Hoe komen zulke jonge mensen in godsnaam aan zulke enorme schulden?
Wat???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:06 schreef LoudGirl het volgende:
Vaag verhaal ook, 1 x ¤ 450,00 betalen en daarna een half jaar gratis wonen
Noodoplossing dus als dat zo zou zijn. staat ze straks weer op straat en begint het riedeltje weer opnieuw.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:55 schreef ScarFace- het volgende:
Ik gok toch echt dat ze een huisje heeft gekregen wat binnen 6-12 maanden gesloopt gaat worden.
Ik zou er niet willen wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |