Is kinderopvang niet gratis tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef _evenstar_ het volgende:, maar volgens mij is zo;n baantje vooral goed verdiendend door de foooien
![]()
En misschien is er al wel de opvang kosten afgetrokken
uh nee niet geheel,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Is kinderopvang niet gratis tegenwoordig?
Heb er geen verstand vanquote:
je zou der vast geven of nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:54 schreef THEFXR het volgende:
Vond het een goede realistische aflevering, leuke knap vrouwtje ook, met stoute ogen.
Vorige week kon ik gelijk op de donderdag avond terug kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef Maraca het volgende:
Duurt nog even .. zaterdag staat het erg pas op
Dacht ik al, want zij kwam mij bekend voorquote:
Nee, hij vindt het nog steeds moeilijk omdat hij bang is dat zijn vrouw dan iemand anders zal ontmoeten en bij hem weg zal gaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef Karina het volgende:
Die man keek eigenlijk helemaal niet zo blij over die baan.
Ik was wel wat ontroerd van die scene dat Brigitte angst kreeg in het water, en het toch doorbrak, met haar man erbij. Dat hele uitje voelde alsof er iets essentieels tussen hun ontstond, wat er vroeger wel was, maar wat ze door de stress kwijtgeraakt zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Karina het volgende:
Ach ja, zo'n uitje lost alles opeens op.
Ze werden gespaard door de programmamakers, die hierop niet ingingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hoe betaal je nou meer dan 180 euro per maand voor tv/internet/telefoon.... snap het nog steeds niet....![]()
Zou je dat echt willen. Zo iemand nog eens extra de grond in trappen door haar te zeggen dat ze een laf, lui kreng is?quote:en schop dat wijf eens flink, misschien dat ze dan van haar luie reet komt
Op jaarbasis iets van 300 procent rente.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef kissaa het volgende:
Tjongejonge, honderd euro lenen zonder rente maar wel 25 euro administratiekosten ...
Helaas, het seizoen is blijkbaar alweer voorbij.quote:
Dat gezin van volgende week was ook al in S1. Is het soms weer kommer en kwel daar dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:28 schreef kissaa het volgende:
[..]
Volgende week een nieuwe aflevering.
Ja dat hoop ik ook..maar volgende week HH van'' Een dubbeltje op zijn kant'' Dus geen terug blik hoe de mensen nu is vergaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:37 schreef DarkElf het volgende:
hoop wel dat ze op een gegeven moment met een 'hoe gaat het met.....' item komen.
Als je vanuit de programmamaker redeneert lijkt me dat ook een goedkoop te maken programma.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:37 schreef DarkElf het volgende:
hoop wel dat ze op een gegeven moment met een 'hoe gaat het met.....' item komen.
Maar toen John vroeg of er reden voor was, was het antwoord 'niet meer'. Dat betekent dus dat ze in het verleden minder braaf is geweest (wellicht in d'r vorige huwelijk?).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:03 schreef Ole het volgende:
In dit geval was de man toch ook heel erg, bang dat zijn vrouw vreemdgaat als ze in de horeca gaat werken![]()
Ik zou niet tegen zo'n extreem jaloerse man kunnen hoor. Ben benieuwd of dit huwelijk uberhaupt standhoudt.
Nou, het leek erop dat zij er niet mee zat, zeg maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:59 schreef Ole het volgende:
In haar vorige huwelijk is ze er misschien wel met Droopy vandoor gegaan
Maar dan nog, get over it en laat haar werken!
iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef fratsman het volgende:
10 uurtjes per week werken, maar wel 600 euro kinderopvang?
Ja, wat ze 10 uur per week doet, en 500 euro per maand mee verliest.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef fratsman het volgende:
Dat mens veroorzaakt de shit in deze aflevering. Die kerel gaat met de billen bloot bij z' n baas, en zij zit te zeiken om "haar fijne baantje wat ze niet kwijt wil."
Zo'n garage zit niet te wachten op een 12 jaar oud model Laguna. Maar als ze dan wil besparen laat ze een Altootje of iets anders kleins nemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef Bourrelier het volgende:
Die garage.... ik dacht dat ze een goede prijs zouden geven voor dat ding.. gaan ze onderhoud etc weggeven.. bij dat onderhoud heb ik ook mijn vraagtekens, wat kan er allemaal gebeuren in een half jaar.
Dat was geen bijbaantje, dat was een hobby. En een behoorlijke dure hobby ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Ad_rem het volgende:
Ten koste van alles = opgeven van een bijbaantje van 10 uur per week
![]()
Je vergeet gemakshalve wel het feit dat zequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik had verwacht dat die garage de Laguna zou inruilen voor een 2e hands Twingo of Clio. Dan zijn de maandlasten gewoon meteen veel lager en geld voor een vakantie hebben ze voorlopig toch niet dus daarvoor hoeven ze ook geen grote auto te hebben. 2 Volwassenen en 2 kleine kinderen+kinderwagen en zooi past prima een een Twingo. Wegenbelasting a ¤12 per maand, goedkopere verzekering en flink minder brandstof verbruik en op de koop toe heeft een kleine auto doorgaans ook nog lagere onderhoudskosten.
Daarmee zou John een lange-termijn oplossing voor de autokosten te pakken hebben.
Nu is het een half jaar wat minder kosten, en daarna weer de volle mep betalen. Niet dat het niet gul is van het garagebedrijf, alle lof voor hen dat ze dit zomaar doen terwijl ze nergens toe verplicht zijn. Maar het gebaar sluit niet helemaal aan op het doel, daarin had John wellicht wat meer kunnen sturen.
Overigens. Zo overdreven was de schuld van ¤11.000 niet eens. Ging nog ¤1000 vanaf voor het verkopen van de rommel op zolder en nog het vakantiegeld van Michel. Netto ook minstens ¤1000.
Wat er dan overblijft, is iets minder dan de (grotendeels studie)schuld die ik in m'n eentje moet ophoesten met een starters-salaris. En dan ben ik ook in hooguit 3 jaar schadevrij (bij positieve salarisontwikkeling sneller) EN kan ik ondertussen redelijk prettig leven. Deze maand weer ¤300 afgelost. En elke maand betaal ik weer 2 euro minder rente (= 2 euro meer aflossen!) Ik doe het wel zonder John en Marieke
Daar zat ze om haar boek te promoten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:32 schreef pberends het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=10233557
Annemarie van Gaal afgelopen week bij Pauw & Witteman te gast.
Debbie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou ben ik benieuwd welk gezin dan niet meer op de goede weg zit.Ze moeten echt met een follow-up komen!
Wat lulde ze nou, dat ze vroeger hoer was geweest om geld te verdienen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zat ze om haar boek te promoten.
Ze zei over een Dubbeltje op z`n kant dat 15 van de 16 gezinnen nog steeds op de goede weg zijn.
Ze schreef seksverhalen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat lulde ze nou, dat ze vroeger hoer was geweest om geld te verdienen?
Of het 16e, niet uitgezonden gezin.quote:
Ohhhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze schreef seksverhalen.
Maar in dit internettijdperk levert zoiets natuurlijk niet zoveel meer op, vandaar dat ze zoiets in de uitzendingen nooit adviseert.
Oh ja! Hebben ze de grootste faalhazen voor ons achtergehouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
Of het 16e, niet uitgezonden gezin.
Want seizoen 2 bestond uit 7 nieuwe afleveringen, en 1 herhaling.
Ik zie t nu ook idd, herken die harenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Ole het volgende:
Ik zag het voorstukje. Volgens mij een herhaling
Zo te zien op de site van seizoen 1
klopt is een herhaling..toen ik dat stukje zag ...toen zei ik al hoef ik niet terug te kijken op rtlgemist.nl.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Ole het volgende:
Ik zag het voorstukje. Volgens mij een herhaling
Zo te zien op de site van seizoen 1
Ik vind allebei de programma`s even goed, op hun eigen manier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Ole het volgende:
alleen daarom kan het andere programma er niet aan tippen!
Ik vind een dubbeltje op zijn kant leuker, daarbij vind ik die rare beelden van Maximum bereikt zo irritant, wanneer gesprekken met die psycholoog uitgezonden worden, dat er zeg maar 3 beelden tegelijk te zien zijn, met zo'n irritante rode streep ertussenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind allebei de programma`s even goed, op hun eigen manier.
Maar als ik echt zou moeten kiezen, zou ik ook voor Een Dubbeltje op zijn Kant kiezen, omdat ik stiekem toch ook wel geniet van de net wat hogere amusementswaarde die het heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |