quote:
Nee, hij vindt het nog steeds moeilijk omdat hij bang is dat zijn vrouw dan iemand anders zal ontmoeten en bij hem weg zal gaan.
Verlatingsangst dus.
Maar wel erg goed dat hij het durfde toe te geven. Zoiets verdwijnt natuurlijk ook niet van het ene op het andere moment.
De wurggreep waarmee ze elkaar vasthielden (Brigitte raakt verstrikt in haar onzekerheid en kan zich er niet meer toe aanzetten dit te veranderen, en Ruben vreet zich enerzijds op van frustratie, maar vindt het anderzijds stiekem ook wel best omdat hij bang is dat Brigitte hem uiteindelijk zal verlaten) werd goed zichtbaar gemaakt.
En op een mooie manier doorbroken, namelijk door haar aan het handje mee te nemen naar het uitzendbureau zodat ze de drempel kon nemen. De
meeste users in dit topic vinden dat waarschijnlijk onzin, maar ik vond het een goede manier.
Als je al 3 jaar in zo`n situatie zit wordt het steeds moeilijker en moeilijker het te doorbreken.
quote:
Ik was wel wat ontroerd van die scene dat Brigitte angst kreeg in het water, en het toch doorbrak, met haar man erbij. Dat hele uitje voelde alsof er iets essentieels tussen hun ontstond, wat er vroeger wel was, maar wat ze door de stress kwijtgeraakt zijn.
Het zijn symbolische momenten ofzo, volgens mij was het een goede greep om dit te doen.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:hoe betaal je nou meer dan 180 euro per maand voor tv/internet/telefoon.... snap het nog steeds niet....
Ze werden gespaard door de programmamakers, die hierop niet ingingen.
Ze zullen zelf ook wel doorhebben dat ze dit niet goed hebben gedaan.
quote:
en schop dat wijf eens flink, misschien dat ze dan van haar luie reet komt
Zou je dat echt willen. Zo iemand nog eens extra de grond in trappen door haar te zeggen dat ze een laf, lui kreng is?
Serieus, zou jij dat op die manier doen?
quote:
Op jaarbasis iets van 300 procent rente.
quote:
Helaas, het seizoen is blijkbaar alweer voorbij.