Teveel uitgeven is snel gedaan hoor. En geloof me kids kunnen GELD kosten. Vooral 3 kids. Mja ze wordt zelf voor de derde keer zwanger. En zij hebben een koopwoning en ook nog veel gekocht op afbetaling. Dat is op een gegeven moment rente op rente.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Riann het volgende:
Ik snap dat soort mensen niet. Ik moet ook rondkomen van een WAJONG uitkering. ik woon in een mooi appartementje en zelfs ik hou nog elke maand iets of wat geld over om wat te sparen. En ik heb nou niet echt het idee dat ik echt op moet letten met boodschappen doen enzo.
Daarom is dat zo dom. Ik heb een huurappartementje en ik krijg ook nog huursubsidie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Teveel uitgeven is snel gedaan hoor. En geloof me kids kunnen GELD kosten. Vooral 3 kids. Mja ze wordt zelf voor de derde keer zwanger. En zij hebben een koopwoning en ook nog veel gekocht op afbetaling. Dat is op een gegeven moment rente op rente.
Dat is ook zo dom. Ik snap dat soort mensen echt niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Plus dat ze al begonnen met schulden, dan stop je het ene gat met het andere. Maar nog een kind nemen, als je nu al niet kunt rondkomen, dat snap ik ook niet.
Ja ik ook hoor. Doe nu alles volledig van mn studiefinanciering en het is wel eindjes aan elkaar knopen maar het lukt gewoon, met kind. Heb een auto, een eensgezinswoning (wel huur) en kan zelfs nog wat sparen voor de kleine. Heb ook een tijdje in de bijstand gezeten maar dat was wel bizar hoor, heb je gewoon 1300 euro in de maand + heel veel kwijtscheldingen. Ben zelf weer gaan studeren maar heb me daarmee financieel wel vet in de vingers gesneden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Riann het volgende:
[..]
Daarom is dat zo dom. Ik heb een huurappartementje en ik krijg ook nog huursubsidie.
Heb ik even gemist, wat bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Wat zouden die overige toeslagen zijn vraag ik me af?
Stond bij de inkomsten, overige toeslagen, was volgens mij iets van 1600 euro.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heb ik even gemist, wat bedoel je?
Zonder benzine, dan kan het we kloppen, dan kunnen ze inderdaad met het OV goedkoper uit zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Metro2005 het volgende:
Die illana is wel een lekker ding![]()
@ Karina, van die auto zullen ze denk ik alleen de vaste lasten gerekend hebben. Euro of 1000 aan vaste lasten en 1000 aan afschrijving oid. en inderdaad, die toeslagen zijn wel erg hoog zeg. Zou dat alleen kinderbijslag zijn
Ze zijn wel met 5, twee volwassenen en 3 kinderen. Ik ben alleen en zit op ca. 45 euro per week (maar voor 1 persoon koken is wel onvoordeliger). Maar ik ben niet echt zuinig met boodschappen doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Jolene22 het volgende:
100 euro boodschappen per week? Dat moet echt wel goedkoper kunnen.
Ja en zat te denken maar als ze ook luiers enzo meerekenen als boodschappen haal je dat al snel ja. Maar beide fulltime werken doe ff normaal zeg. Drie kleine kinderen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn wel met 5, twee volwassenen en 3 kinderen. Ik ben alleen en zit op ca. 45 euro per week (maar voor 1 persoon koken is wel onvoordeliger).
Kinderbijslagquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom neem je 3 kinderen als je een schuld hebt, ik kan dat niet snappen
Motor kan ook wel weg is ook een luxe artikelquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
NU zag ik opeens dat ik het wel heb gezien (door die motor die voor de deur stond).
Als hij van hem was wel ja, auto EN motor wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Motor kan ook wel weg is ook een luxe artikel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |