yup!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
Huurden ze nou een platte TV voor 2500 euro per jaar???
Dit was de eerste keer dat ik keek, ik hoop toch echt dat de andere afleveringen beter zijn,,quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:50 schreef Kworb het volgende:
Wat is dit voor achterlijke aflevering?
Meesterlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Dikke kick (was dit het laatste topic?), maar vanavond weer nieuwe.
eerst 'help mijn kind is te dik' en dan dit programma, RTL heeft duidelijk een sensatieavond in elkaar gezet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Dikke kick (was dit het laatste topic?), maar vanavond weer nieuwe.
Het is net SBS6quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eerst 'help mijn kind is te dik' en dan dit programma, RTL heeft duidelijk een sensatieavond in elkaar gezet.
Ik ken deze niet en volgens mij zeiden ze net dat dit nieuwe afleveringen waren, bij mij in de gids staat ook dat het nieuw is. Maar misschien heb ik deze net gemist.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Klinkt hard maar zit wel waarheid in. Financieel voordeliger.
Als je samen bent worden je inkomens bij elkaar opgeteld en je hebt dan vrijwel geen kans op hulp van de overheid . Stel ze verkopen het huis, gaan allebei in een huurwoning zitten, dan wordt zij alleenstaand ouder (wat neerkomt op ongeveer 1200-1300 euro per maand) en daarmee gaan heel veel potjes extra open terwijl hij gewoon een vol salaris heeft.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef cora4034 het volgende:
Nee het is echt een herhaling . Van augustus 2009.
Zwartrijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Je hebt natuurlijk niet ECHT 2000 euro extra, want je gaat dan met het OV en dat is niet gratis...
Ja dat is wel heel erg domquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
sukkels (RTL)
En op afbetaling kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |