Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies, zo moet het, voor nood toch? Net als rood staan.
Ja. Kromme wereld die financiele markt. Tophypotheken laten afsluiten op basis van fictieve waarde. Stort de markt in elkaar en valt er niets te halen, wie betaalt dan? Diezelfde mensen die al met een schuld zitten via de staatskas om de banken overeind te houden :Squote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.
Die kunnen ze nu ook gaan verkopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Jolene22 het volgende:
Mn papegaai vond die knuffel die ze kreeg om te bescheuren.
Haha ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.
Wat mij een beetje dwars zit zijn die cadeaus aan het eindequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Jolene22 het volgende:
Mn papegaai vond die knuffel die ze kreeg om te bescheuren.
omdat het een domme kut van een moeder wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Jolene22 het volgende:
Tv mag niet weg op dr dochtertjes kamer? Hoezo?
idd. Is lief en gezellig. Zelfs zonder schuld zou ik het trouwens onzin vinden voor dat kind dat ze een eigen tvt en dvd-speler heeft... ze is nog maar zes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, waarom moet dat kind boven, alleen, in haar kamertje oefenen. Wat je zegt, toch leuk als ze dat beneden doet?
zou ik ook denken ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Jolene22 het volgende:
Heuh. Was toch niks mis met die oppas. Waarom een oma. Zo'n jonge meid lijkt me veel leuker gezelschap voor je kind.
ja precies, het hoeft niet allemaal zo duur te zijn, toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat soort kinderfeestjes vond ik zelf altijd geweldigMummies maken
Je vriendjes dus helemaal inwikkelen in wc-papier
Dat is een traditie die bij ons is ontstaan. Laatst vierde m'n zusje haar 16de verjaardag, en toen heeft ze met al haar vrienden en vriendinnen weer mummies gemaakt. Want dat wilden ze zo graag. Lachen toch
Hihihi, en ik heb niet eens kinderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef najazeg het volgende:
[..]
ja precies, het hoeft niet allemaal zo duur te zijn, toch?
dang man, die verjaardagsfeestjespraat van mij zou zo in OUD kunnen
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hihihi, en ik heb niet eens kinderen
link?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Mula het volgende:
Volgens de moeder hebben ze behoorlijk zitten knippen. Ik geloof dat ze ook nogal spijt hebben dat ze hebben meegedaan.
Tja, er wordt altijd wel geknipt en net als met veel programma's laten ze natuurlijk juist datgene zien wat mensen graag zien, namelijk hoe erger hoe beter (lang leve leedvermaak). Ze hadden dat natuurlijk van tevoren kunnen bedenken. Dat zag je bijvoorbeeld ook met Bonje met de Buren toen er een aflevering was waarbij een fokker een zoon oid was van zo'n stel. Die gaf hetzelfde aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Mula het volgende:
Volgens de moeder hebben ze behoorlijk zitten knippen. Ik geloof dat ze ook nogal spijt hebben dat ze hebben meegedaan.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/101811/8quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een vraagje: kan iemand mij uitleggen wat een doorlopend krediet precies is?
kinderbijslag, belasting teruggave kinderdagverblijf. verder geen idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef Nikker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom zij 1600 euro aan extra toeslagen kregen? Ik ben wel benieuwd aangezien ons loon bijna hetzelfde is, maar wij krijgen die toeslagen niet. Is dat alleen vanwege die kinderen? lijkt me erg sterk namelijk.
Met die toeslagen alleen kun je echt niet alles betalen wat je voor kind(eren) nodig hebt hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar het zou me niks verbazen als ze daarmee al op dat bedrag uitkomen, met drie kleine kinderen. Eigenlijk ben je flink genaaid dus, als je geen kinderen hebt (bij wijze van spreken dan he)
Daarom zeg ik ook, bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Met die toeslagen alleen kun je echt niet alles betalen wat je voor kind(eren) nodig hebt hoor.
Maar voor elk kind per seizoen 3 paar schoenen, wtf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dus kies je ook voor bijkomende kosten. Iets waar dit gezin even niet aan gedacht heeft, blijkbaar.
Met alle respect, maar dat is toch ook niet normaal? En dan per paar ¤ 40,-?? Dat had ik vroeger ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar voor elk kind per seizoen 3 paar schoenen, wtf.
Dat is niet normaal dat zeg ik toch ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch ook niet normaal? En dan per paar ¤ 40,-?? Dat had ik vroeger ook niet hoor
Oh, zie nu je wtf pasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is niet normaal dat zeg ik toch ook.
Voor 1600 per maand kan je makkelijk 3 kinderen onderhouden lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Met die toeslagen alleen kun je echt niet alles betalen wat je voor kind(eren) nodig hebt hoor.
quote:
Die toeslag was kinderopvangtoeslag. Ze zeggen in het programma wel dat die mensen 5000 euro per maand te besteden hebben, maar eigenlijk hebben ze maar 1900+1300=3200 euro per maand. En van die ¤3200 moeten ze ook nog hun eigen bijdrage aan de kinderopvang betalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef Nikker het volgende:
[..]
Voor 1600 per maand kan je makkelijk 3 kinderen onderhouden lijkt mij.
Ik vind het meest domme je lening laten wegmoffelen voor een hypotheek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Nikker het volgende:
Valt me op dat dit soort problemen vaak komen door vrouwen die vooral van alles willen en mannen zonder enig ruggegraat. "Je ik vind dat ze vaak wel veel geld uitgeeft aan kinderkleren" Anders zeg je er wat van en doe je er wat aan zodat ze het niet weer doet slappe zak. Ik zou dat soort dingen nooit van mijn vriendin pikken.
en @ bovenstaande, dan hebben ze alsnog die kinderopvang gratis?
Ja, kinderopvang hebben ze voor een groot gedeelte gratis. Pin me er niet op vast, maar volgens mij moesten ze van die ¤3200 nog ¤300 betalen voor kinderopvang.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Nikker het volgende:
Valt me op dat dit soort problemen vaak komen door vrouwen die vooral van alles willen en mannen zonder enig ruggegraat. "Je ik vind dat ze vaak wel veel geld uitgeeft aan kinderkleren" Anders zeg je er wat van en doe je er wat aan zodat ze het niet weer doet slappe zak. Ik zou dat soort dingen nooit van mijn vriendin pikken.
en @ bovenstaande, dan hebben ze alsnog die kinderopvang gratis?
sowieso wat een gezichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef fratsman het volgende:
Gelukkig bezuinigen ze al op tandreconstructie.Wat een gebit.
Dacht ik ook al. Als je hem zo ziet kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Die man is niet al te slim geloof ik.
Als je de make-up wegdenkt zou het haar inderdaad zomaar kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
ben ik nou de enige die haar op kloontje vinden lijken?![]()
[ afbeelding ]
2 stuksquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Hadden ze kinderen? Is me even niet opgevallen.
Ze huren hun apparaten! Hoe dom ben je dan, jezus, kun je niet sparen.
Koop dan een tweedehands tv op Marktplaats, ezels.
kloontje zonder make up is denk ik nog wel een stuk knapper als haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef fespo het volgende:
ben ik nou de enige die haar op kloontje vinden lijken?![]()
[ afbeelding ]
Vanwege de drogerquote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, als je die vent ziet, niet zo slim, die tattoo, die blik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef fratsman het volgende:
Ik krijg bij die kerel ook een beetje het idee dat ie dat vrouwtje zo een hengst verkoopt als de camera er niet bij is... Iets met vooroordelen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik houd alles bij wat ik uitgeef, als ik zie dat ik misschien teveel ga uitgeven, dan is het gewoon even minder uitgeven de rest van de maand.
Ik vind het zo ouderwets ook, wie doet dat nou nog? Op afbetaling, ook stom, maar ok, maar huren?quote:
Gat in de markt!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef b4kl4p het volgende:
Tering ik wist niet eens dat er mensen zo dom kunnen zijn. Ik begin ook maar een verhuurbedrijfje
Koelkasten en tv's zijn populair oja en de wasdrogerquote:
Vooral die wasdroger inderdaad terwijl die niet eens zo heel duur zijn om te kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Koelkasten en tv's zijn populair oja en de wasdroger
Vaste lasten betalen als het loon binnen is, sparen, en vervolgens 2-3x per week de rekening in de gaten houden. Gaat al jaren goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
Ik houd niet bij wat ik uitgeef elke maand, maar zolang aan het eind van de maand mijn bankrekening hoger is dan aan het begin vind ik het best.
Dat zie je wel vaker met een laag niveau. En ik ben er wel achter dat hun beide van een laag niveau zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
En opruimen heeft ze ook nog nooit van gehoord.
Nouja gewoon lopende rekening altijd op 2k houden en de rest de spaarrekening op, zolang die hoger word heb ik geen probleem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Vaste lasten betalen als het loon binnen is, sparen, en vervolgens 2-3x per week de rekening in de gaten houden. Gaat al jaren goed.
Vooral dat staartje van hemquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Die Willy ziet er ook zo lekker fout uit
Prijzen gaan nog minstens 3x over de kop.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vertrouw die Willy voor geen meter, met zijn "zo hoog mogelijke prijs"
Nee ik ook niet straks gooit hij de prijzen nog een keer over de kop als hij het zelf weer door verkooptquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vertrouw die Willy voor geen meter, met zijn "zo hoog mogelijke prijs"
Ik denk iets met zijn handenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Wat voor werk doet die gozer eigenlijk>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |