Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies, zo moet het, voor nood toch? Net als rood staan.
Ja. Kromme wereld die financiele markt. Tophypotheken laten afsluiten op basis van fictieve waarde. Stort de markt in elkaar en valt er niets te halen, wie betaalt dan? Diezelfde mensen die al met een schuld zitten via de staatskas om de banken overeind te houden :Squote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.
Die kunnen ze nu ook gaan verkopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Jolene22 het volgende:
Mn papegaai vond die knuffel die ze kreeg om te bescheuren.
Haha ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar zelfs dan dacht ik nog van "ff wat van de spaar afhalen?" Het wordt mensen te makkelijk gemaakt.
Wat mij een beetje dwars zit zijn die cadeaus aan het eindequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Jolene22 het volgende:
Mn papegaai vond die knuffel die ze kreeg om te bescheuren.
omdat het een domme kut van een moeder wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Jolene22 het volgende:
Tv mag niet weg op dr dochtertjes kamer? Hoezo?
idd. Is lief en gezellig. Zelfs zonder schuld zou ik het trouwens onzin vinden voor dat kind dat ze een eigen tvt en dvd-speler heeft... ze is nog maar zes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, waarom moet dat kind boven, alleen, in haar kamertje oefenen. Wat je zegt, toch leuk als ze dat beneden doet?
zou ik ook denken ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Jolene22 het volgende:
Heuh. Was toch niks mis met die oppas. Waarom een oma. Zo'n jonge meid lijkt me veel leuker gezelschap voor je kind.
ja precies, het hoeft niet allemaal zo duur te zijn, toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat soort kinderfeestjes vond ik zelf altijd geweldigMummies maken
Je vriendjes dus helemaal inwikkelen in wc-papier
Dat is een traditie die bij ons is ontstaan. Laatst vierde m'n zusje haar 16de verjaardag, en toen heeft ze met al haar vrienden en vriendinnen weer mummies gemaakt. Want dat wilden ze zo graag. Lachen toch
Hihihi, en ik heb niet eens kinderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef najazeg het volgende:
[..]
ja precies, het hoeft niet allemaal zo duur te zijn, toch?
dang man, die verjaardagsfeestjespraat van mij zou zo in OUD kunnen
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hihihi, en ik heb niet eens kinderen
link?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Mula het volgende:
Volgens de moeder hebben ze behoorlijk zitten knippen. Ik geloof dat ze ook nogal spijt hebben dat ze hebben meegedaan.
Tja, er wordt altijd wel geknipt en net als met veel programma's laten ze natuurlijk juist datgene zien wat mensen graag zien, namelijk hoe erger hoe beter (lang leve leedvermaak). Ze hadden dat natuurlijk van tevoren kunnen bedenken. Dat zag je bijvoorbeeld ook met Bonje met de Buren toen er een aflevering was waarbij een fokker een zoon oid was van zo'n stel. Die gaf hetzelfde aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Mula het volgende:
Volgens de moeder hebben ze behoorlijk zitten knippen. Ik geloof dat ze ook nogal spijt hebben dat ze hebben meegedaan.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/101811/8quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |