SPOILER
Te veel New Kids?quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:40 schreef Friek_ het volgende:
Een nieuwe TVP godverdommeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuhhhhhh!
quote:
Ja sorry, ik probeerde Friek_ nog te verleiden tot het plaatsen van de lapo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:14 schreef arj1o1 het volgende:
Jaaaaaaa hier had ik dus echt geen zin in op zaterdagavond...
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef oompaloompa het volgende:
Bier is lekker maar de kater de dag erna (nu dus) iets minder ^_^
Die gedachtes heb ik ook wel eens gehad. Maar als ik weer bier voorgeschoteld krijg dan verval ik weer mijn oude ritme.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik drink geen bier meer denk ik.
Dinsdagavond/nacht ga je geen bier drinken hč?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn kater is ook weer enorm.. kut zondag
Dinsdag kun je ook leuk stappen in Tilburg hoor?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dinsdagavond/nacht ga je geen bier drinken hč?
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dinsdag kun je ook leuk stappen in Tilburg hoor?
Of hij drinkt wel bier en komt naar het college.. Dan kun je hem spotten met een kater.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.
Dat heeft hij de afgelopen 2x niet gedaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Of hij drinkt wel bier en komt naar het college.. Dan kun je hem spotten met een kater.
Door jou kan ik anders ook al tijden geen stalker spelen. Telkens als ik in C kijk dan ben je er niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.
V? Waar is dat nu weer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Door jou kan ik anders ook al tijden geen stalker spelen. Telkens als ik in C kijk dan ben je er niet.
We moeten in V zien te komen, vanuit daar kun je mooi stalken
Dat gebouw onder de trap naar de bieb.quote:
Ooo, heet dat zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat gebouw onder de trap naar de bieb.
Haha, tot nu toe viel het wel meequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef Friek_ het volgende:
Dat jullie elkaar zovaak zien. Ik heb tot nu toe niemand bewust meegemaakt. Automatic_ heeft me schijnbaar wel een keer gespot, maar daar blijft het toch echt bij.
Koffiedrinkenquote:
Alleen Dr_Strangelove kom ik regelmatig tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef Friek_ het volgende:
Dat jullie elkaar zovaak zien. Ik heb tot nu toe niemand bewust meegemaakt. Automatic_ heeft me schijnbaar wel een keer gespot, maar daar blijft het toch echt bij.
mij alweer vergeten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe viel het wel mee
Ik heb alleen oompa gezien & Lenny zat bij wetenschapsfilosofie voor mij.
En ik heb jou vorig jaar inderdaad gezien
Aha, gezellig!quote:
Nee, jij kwam mij steunen voor een tentamenquote:mij alweer vergeten?![]()
Wat een leuke smileyquote:
ik zat op die site van jouw smiley te kijken en de naam sprak mij erg aan. De site is alleen wel van een tweaker volgens mij, want er staat ook een smiley van fietsnerd.quote:
Doe eens posten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zat op die site van jouw smiley te kijken en de naam sprak mij erg aan. De site is alleen wel van een tweaker volgens mij, want er staat ook een smiley van fietsnerd.
Daar heb ik niets te zoeken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
Het is ook nog eens iets wat voornamelijk in de HK bekend is.
Zijn leuke topics hoor, ook een 'show hier wat je net gekocht hebt', prachtige plek voor inspiratiequote:
Haha, heb je al weleens iets gekocht wat daar gepost is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zijn leuke topics hoor, ook een 'show hier wat je net gekocht hebt', prachtige plek voor inspiratie
Niet direct, maar bijna alles wat ik hier heb staan is daar wel langsgekomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, heb je al weleens iets gekocht wat daar gepost is?
Haha okequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet direct, maar bijna alles wat ik hier heb staan is daar wel langsgekomen.
Ingevuld!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef GlowMouse het volgende:
Friek_: http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Het wordt 21 of 22 okt, 14:00quote:
Jij moet gewoon de doorslag gevenquote:
Dat kan altijd wel denk ikquote:
Allebei niet ideaal, maar liever de 22e dan, want de 21e heb ik een tentamen (en nog wat colleges)....quote:
Ik heb hem voor je ingevuldquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Allebei niet ideaal, maar liever de 22e dan, want de 21e heb ik een tentamen (en nog wat colleges)....
Aangezien ik dit een geweldig bruggetje vind, heb ik hem ingevuld. Hopelijk ben ik de enige die op maandag 12u kanquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef GlowMouse het volgende:
heb je ook tijd teveul?
http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Graag psychologen die kaas hebben gegeten van statistiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Komaan, we hebben ook 7 statistiekvakken.. wat wil je?
Als dit de kern van zijn proefschrift weergeeft dan verbaast het mij dat je hierop kunt promoveren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Graag psychologen die kaas hebben gegeten van statistiek.
Ik heb me nog beheerst, ik had namelijk ook bij andere mensen wat in kunnen vullenquote:
Een onderzoek dat weergeeft dat onderzoekers statistische fouten maken... leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
meerendeel van dat proefschrift gaat er over dat sociale wetenschappers CI en efectgrootte zouden moeten raporteren. Effectgrootte zou inderdaad moeten maar is niet verplicht, CI snap ik niet aangezien je al means en std. rapporteert.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm... En ik ben 's middags niet thuis geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee, da's een advocatenmop.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Hoe zit het met de normaliteitsassumptie?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
meerendeel van dat proefschrift gaat er over dat sociale wetenschappers CI en efectgrootte zouden moeten raporteren. Effectgrootte zou inderdaad moeten maar is niet verplicht, CI snap ik niet aangezien je al means en std. rapporteert.
Ik moest serieus nadenken bij deze vraagquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de doorslag geven
zijn de eerste en laatste letter van jouw achternaam hetzelfde?
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe kun je zien dat een psycholoog liegt?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee, da's een advocatenmop.
.
FOK! moet iets inbouwen dat je meerdere berichten kan aanvinken die je wil quoten, in één keer. Elke keer quoten, copy c, terug, quoten, etc. is irritant.
dan kan ik jou nu ook spottenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken bij deze vraagmaar ja.
Is er, quickquote!quote:FOK! moet iets inbouwen dat je meerdere berichten kan aanvinken die je wil quoten, in één keer. Elke keer quoten, copy c, terug, quoten, etc. is irritant.
En waar zit dat knopje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dan kan ik jou nu ook spotten
[..]
Is er, quickquote!
beidequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En waar zit dat knopje?
Edit: en waar heb je me trouwens gevonden, hyves of facebook?
Heee, die quickquote is verrekte handig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
beidedie knop moet je eerst aanzetten in je opties
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
Heee, die quickquote is verrekte handig!
Superhandigquote:
Haha, jij bent weer helemaal tevredenquote:
Ik heb echt 5 aziaten in mn klas zitten. Ik was idd al weg was rond kwart voor 3 weg. De volgende keer leg ik wel ergens een briefje met onzichtbare inkt waar dan een schatkaart op staat en zet ik een speurocht uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:15 schreef arj1o1 het volgende:
oompaloompa was je nu al weer weg... er zaten alleen nog maar Chineesjes
Spannend!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb echt 5 aziaten in mn klas zitten. Ik was idd al weg was rond kwart voor 3 weg. De volgende keer leg ik wel ergens een briefje met onzichtbare inkt waar dan een schatkaart op staat en zet ik een speurocht uit
Deze week is het door zijn collega helemaal goedgemaakt. Waar krijg je tegenwoordig nog 2 klokuren achter elkaar zonder pauze hoorcollege?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal ook gehoord, men sprak er schande van.
Ik dacht vorige week dat De Roos het ging proberen, want hij liet iemand doodleuk koffie voor hem halen na een uurtje college terwijl ie zelf gewoon doorging. Maar uiteindelijk was het toch al om 16:15 klaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Deze week is het door zijn collega helemaal goedgemaakt. Waar krijg je tegenwoordig nog 2 klokuren achter elkaar zonder pauze hoorcollege?
Lees jij alles terug ofzo?quote:
Oke, goed dat ik het weetquote:
Nou, als ik wat zeg, dat jij het misschien leestquote:
ik ben mod, dan komt het toch niet als een verrassing dat ik mijn forum goed doorkijk?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik wat zeg, dat jij het misschien leest
Nee, maar tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik ben mod, dan komt het toch niet als een verrassing dat ik mijn forum goed doorkijk?
Ojee, wat lees je?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef GlowMouse het volgende:
Even die rss-feed instellen op automatic_s posthistory, die kan bij nader inzien toch best interessant zijn
Nog niks, maar ik heb wel verhalen over je gehoord.quote:
Oh God, wat nu weer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nog niks, maar ik heb wel verhalen over je gehoord.
Doe maar wel, ik bijt nietquote:
nu nog niet neequote:
Je zit mij te pestenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nu nog niet neenee laat maar zitten ook
je wééét toch dat ik je nooit zou kwetsenquote:
Dat doe je wel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je wééét toch dat ik je nooit zou kwetsen
en nou heb ik het weer gedaanquote:
Ja, jij zit mij te pestenquote:
En nu? Je hebt nog geen topicreport gezetquote:
Nee, zo ben ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En nu? Je hebt nog geen topicreport gezet
Nee, maar het klinkt engquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
maar heb je al een idee waar dat verhaal over ging?
Het is inderdaad moeilijk voor te stellen door mijn fysieke verschijning.quote:
Tja, dat zegt mij niets, sorry.quote:
Waarom?quote:
de typoquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk voor te stellen door mijn fysieke verschijning.
concreter kan ik het niet makenquote:
Nee, valt wel mee...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:12 schreef arj1o1 het volgende:
Is iedereen nu zo druk aan het studeren?
Nee ik was juist lekker aan t relaxenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:12 schreef arj1o1 het volgende:
Is iedereen nu zo druk aan het studeren?
Ja dat vak ga ik volgen. Leuk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee ik was juist lekker aan t relaxen
Heb jij volgende periode consumer behaviour toevallig Arjo? Ik wil misschien kijken of ik dat vak kan volgen maar officieel is t alleen voor center mphils (maar die bestaan helemaal niet lolololol)
Voor een theory-course best een goede oefening...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:05 schreef GlowMouse het volgende:
Papers laten lezen en bekritiseren, de huiswerkopdracht van de luie docent
Ik heb niet anders dan theorie-cursussen; geef mij maar opdrachten waar je verderwerkt met de theorie ipv nadenken over hoe je mogelijk verder zou kunnen werken. Tekortkomingen worden dan ook vanzelf duidelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor een theory-course best een goede oefening...
Ik vraag me af of deze theory-cursussen vergelijkbaar zijn. Maar daarom werk je natuurlijk ook aan je eigen research assignment. Het beoordelen van artikelen is iets wat altijd terugkomt als je verder wil..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb niet anders dan theorie-cursussen; geef mij maar opdrachten waar je verderwerkt met de theorie ipv nadenken over hoe je mogelijk verder zou kunnen werken. Tekortkomingen worden dan ook vanzelf duidelijk.
Ik denk niet dat ik de komende vier jaar veel artikelen moet beoordelen, anders dan voor bruikbaarheid voor mijn onderwerp. En de cursussen zullen inderdaad niet vergelijkbaar zijn, die van mij zijn veel lastigerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of deze theory-cursussen vergelijkbaar zijn. Maar daarom werk je natuurlijk ook aan je eigen research assignment. Het beoordelen van artikelen is iets wat altijd terugkomt als je verder wil..
For sure.. ergens baal ik wel dat ik geen econometrische voorkennis heb omdat het zeker wel bruikbaar is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de komende vier jaar veel artikelen moet beoordelen, anders dan voor bruikbaarheid voor mijn onderwerp. En de cursussen zullen inderdaad niet vergelijkbaar zijn, die van mij zijn veel lastiger
In een jaar haal je wel een hoop in. Het niveau wisselt bij ons wel erg; sommige vakken kosten vijf uur per week, andere drie keer zoveel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
For sure.. ergens baal ik wel dat ik geen econometrische voorkennis heb omdat het zeker wel bruikbaar is.
Ja, breek me de mond niet open. Veel veel voorbereiden. Gelukkig ga ik richting modeling en heb ik vrij weinig theoretische vakken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In een jaar haal je wel een hoop in. Het niveau wisselt bij ons wel erg; sommige vakken kosten vijf uur per week, andere drie keer zoveel.
in P zitten genoeg lege zaaltjes altijd toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb vandaag mijn presentatie geoefend in de rookruimte van DanteNergens anders was een relaxte plaats vrij om me goed voor te bereiden. Wel erg kansloos omdat er steeds rokers binnen kwamen lopen natuurlijk.
Daar heb ik weleens een flinke tijd gestudeerd. Erg prettig was dat. Geen *enkele* afleiding. Zelfs in de stilteruimte van de bibliotheek vind ik het heerlijk om mensen te kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
in P zitten genoeg lege zaaltjes altijd toch?
Ja daar kwam ik uiteindelijk ook achter. Is wel een heel doolhof om daar een vrije plek te vinden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
in P zitten genoeg lege zaaltjes altijd toch?
Ik heb de presentatie vandaag al gehad. Onderwerp stuur ik je even per PMquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:15 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ron.Burgundy: brand management morgen dus...? Wat is je uiteindelijke onderwerp geworden?
Als je de politiek in moet heb je de vragen dus ontwekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik uiteindelijk ook achter. Is wel een heel doolhof om daar een vrije plek te vinden.
[..]
Ik heb de presentatie vandaag al gehad. Onderwerp stuur ik je even per PM
De presentatie ging vrij goed. In de discussie had de docent natuurlijk een aantal vragen waar we niet gelijk een antwoord op hadden. Hij vond dat ik de politiek in moest gaan op basis van de antwoorden die ik af en toe gaf. Al met al heb ik er wel een goed gevoel aan overgehouden.
Voor de studenten klonk het allemaal heel geloofwaardig. De docent had helaas iets meer kennis van zaken en vroeg er nog op door.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:32 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als je de politiek in moet heb je de vragen dus ontweken
Dat werd wel tijd zeg, alle fouten weggepoetst?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:01 schreef arj1o1 het volgende:
2 november eindelijk afstuderen (althans mijn vorige master)
Mwah ik ben nog bezig met de estimation.. Heb nu simpelweg OLS gebruikt op de data (estimation per winkel), maar ben nu nog bezig met een random effects model (ML) om het wat overzichtelijker te krijgen. Mocht dit niet meer lukken voor de deadline gebruik ik de results van de OLS estimation.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat werd wel tijd zeg, alle fouten weggepoetst?
Helaas is de meet al van te voren anders had ik jullie natuurlijk getrakteerd op muffinsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:26 schreef oompaloompa het volgende:
yay, feestje?
Is er al een datum bekend voor de meet want ondertussen begint mn agenda vol te lopen...
Feli! Tentamen gaat je wel lukken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Presentatie Brand Management gehaald
![]()
Op zich ook wel goeie feedback gekregen.
Nu moet ik alleen nog het tentamen zien te halen
Hij is niet mooi, en als hij dan ook nog nutteloos isquote:
Die van jou is wel nuttig wil je zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hij is niet mooi, en als hij dan ook nog nutteloos is
Die van mij heeft een prijs gewonnen omdat hij zo mooi isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die van jou is wel nuttig wil je zeggen?
Nuttig != mooi.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die van mij heeft een prijs gewonnen omdat hij zo mooi is
Mooi en nuttig ook; de subjectiviteit wordt geheel gereflecteerd in de criteria.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik vind die twee punten helemaal niet leiden tot.
is als ik er zin in heb.
dus jij had er zin in?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die van jou is wel nuttig wil je zeggen?
quote:Algemene informatie: Aanvang 19:00 | Zaal open 18:30 | VVK vanaf 27-6-2009
Tickets ¤ 25,00 | Servicekosten ¤ 3,45 | Dommelsch Zaal
vroege show
Niet nodig; als je niet schreeuwt dat je Tegan bent zou ik je niet eens herkennenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef Tegan het volgende:
Bovendien ga ik je toch ontlopen dan. Maar mezelf spotten is idd een goede hobby van mij.
dan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet nodig; als je niet schreeuwt dat je Tegan bent zou ik je niet eens herkennen
Wat dat betreft heb je het makkelijker als automatic_, die moest onder een tafel kruipen.
Geef eens antwoord op mijn vraag jijquote:
had je maar een typfout in je vraag moeten stoppen, dan had je binnen 2 minuten een reactie gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag jij
quote:Thu, Oct 08, 2009 -- 670066: college 14 oktober a.s.
Op 14 oktober a.s. worden op verzoek van de meerderheid vam de studenten 2 colleges ineengevoegd 9en gaan we dus langer door, na een krote pauze). Het gastcollege van de heer van Bokhoven over de internationale triunalenm wordt het eerst gegeven (zie Handboek hoofdstuk 8), daarna behandel ik de overdracht/overname van strafvervolging en strafexecutie (hofdst. 6 en 7). Het coolege van 23 oktober vervalt. Posted by: T.A. Roos de
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Over typ- en taalfouten gesproken: er is net iemand te lang bij de borrel van het congres van Magister blijven hangen volgens mij:
[..]
Ik ben niet onder de tafel gekropen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet nodig; als je niet schreeuwt dat je Tegan bent zou ik je niet eens herkennen
Wat dat betreft heb je het makkelijker dan automatic_, die moest onder een tafel kruipen.
Nee... Ik zat aan een tafel te lezen/studeren, mijn SP boek zat in mijn tas en jullie liepen rond. Toen ik dat door had, ben ik extra goed gaan lezen/studerenquote:
Nee, dat is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Unus testis nullus testis zeggen wij dan in het recht. Ofwel één getuige is geen getuige.
Ik was er ook bij en zag ook iemand onder een tafel kruipen. Ik dacht toen dat het vanwege mijn krakende broek was, daarna snapte ik het pas....
Je kunt een legale key van de universiteit gebruiken voor SPSS. Enige wat je moet doen is het dan ergens downloaden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand enig idee waar ik SPSS vandaan kan halen? Geen zin om ervoor naar de uni te moeten fietsen.. klote practicum
For real? Ik was er echt om kwart voor 3 zo ongeveer! Maar goed ik was maandag strontverkouden en brak e.d. dus maar goed je me niet hebt gespotquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef oompaloompa het volgende:
Hey homeboys & hoochie mommas.
Nog tot kwart voor drie op je gewacht arjo
zusje wat had je voor attitudes?
Gast, kom je nu mee aan, ik heb nu al spss 17 besteld via surfspot voor 17 euriquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kunt een legale key van de universiteit gebruiken voor SPSS. Enige wat je moet doen is het dan ergens downloaden.
91! Nice uh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef oompaloompa het volgende:
Hey homeboys & hoochie mommas.
Nog tot kwart voor drie op je gewacht arjo
zusje wat had je voor attitudes?
O wow, super gefeliciteerd met je 9, echt heel erg goed!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gast, kom je nu mee aan, ik heb nu al spss 17 besteld via surfspot voor 17 euri.
[..]
91! Nice uh?Dinsdag midterm voor consumer, ik schijt 'm echt
. Heb het idee dat Niels heul moeilijke vragen gaat stellen.. pfft
.
O was jij dat wel? Herkende je niet echt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
For real? Ik was er echt om kwart voor 3 zo ongeveer! Maar goed ik was maandag strontverkouden en brak e.d. dus maar goed je me niet hebt gespot
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
O was jij dat wel? Herkende je niet echt...
[..]
O wow, super gefeliciteerd met je 9, echt heel erg goed!
Consumer bedoel je hopelijk volgende week mee?
Kan wel kijken of ik de vragen van vorig jaar nog kan vinden. Als je het kent & begrijpt was t vorig jaar goed te doen, maar zou er wel ong. 80% als je zou doen voor een normaal tentamen voor leren...
[..]
[..]
Kan wel kijken of ik de vragen van vorig jaar nog kan vinden. Als je het kent & begrijpt was t vorig jaar goed te doen, maar zou er wel ong. 80% als je zou doen voor een normaal tentamen voor leren...
[..]
20okt is D-Dayquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
je quote je eigen postquote:
combobreakerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je quote je eigen postof was het een grapje dat je er op tijd was.
dat ben jij juist, jij bent de eerste die oompaloompa niet quotequote:
Eigenlijk was het zusjevan die meer dan alleen een smily posttequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat ben jij juist, jij bent de eerste die oompaloompa niet quote![]()
dan moeten we die lynchen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Eigenlijk was het zusjevan die meer dan alleen een smily postte
aaarhg nu doe je t weerquote:
had je maar moeten luisteren toen ik het over lynchen hadquote:
jij hebt last van cootiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef oompaloompa het volgende:
Let maar niet op GL, hij heeft last van SIDS
Hej, is het nu weer goed met je vingers?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef oompaloompa het volgende:
En hoi Tegan! En ik zoek dat tentamen op zusje!
die is makkelijker dan de vorigequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know.
Ik ben dit aan het maken. Deadline is morgenochtend half 11.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die is makkelijker dan de vorige
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
moet je controleren of 2-7 logisch volgen uit 1?
Niks nieuws, deze maakt gebruik van de wortelfunctie nog over die avatar, een professor beweerde dat je rustig de wortel van -1 kunt nemen omdat heel veel boeken dat gewoon doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Shit, nu moet ik ineens een functie maken die gebruik maakt van een eerdere functie.
Ja, duh. Maar hoe werkt dat in Java met een zelfgemaakte functie in een zelfgemaakte functiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niks nieuws, deze maakt gebruik van de wortelfunctie nog over die avatar, een professor beweerde dat je rustig de wortel van -1 kunt nemen omdat heel veel boeken dat gewoon doen
[ afbeelding ]
niet anders dan anders, al moet je misschien de functie die je gebruikt voor de functie zetten waarin hij gebruikt wordt en bij kruisverwijzingen dan prototypes gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar hoe werkt dat in Java met een zelfgemaakte functie in een zelfgemaakte functie.
I know, had het ff makkelijk opgeschrevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef GlowMouse het volgende:
Het is ook moeilijk, want die code werkt niet (meer) die komt uit de tijd van PHP3, echt meer dan 5 jaar geleden. Je moet $_POST['naam'] gebruiken.
inderdaad, langzamer posten dusquote:
Wat?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
niet anders dan anders, al moet je misschien de functie die je gebruikt voor de functie zetten waarin hij gebruikt wordt en bij kruisverwijzingen dan prototypes gebruiken
datquote:
wat is dat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar hoe werkt dat in Java met een zelfgemaakte functie in een zelfgemaakte functie.
quote:
quote:Write a function that has as parameters the coordinates of a cell and returns a boolean representing whether this cell will be alive in the next generation, using the number-of-neighbors function above and the game's rules.
in php hoeft dat nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:27 schreef Tegan het volgende:
Maar dat is toch altijd?
Of, ik heb geen main functie?
1 2 3 4 5 6 | zegwat(); function zegwat() { echo 'Tegan heeft cooties!'; } ?> |
als je functies elkaar niet aanroepen niet nee, of als java het net als php doetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
Oh, maar ik hoef me daar geen zorgen over te maken als ik het sowieso vantevoren doe, toch?
quote:Write a method that computes the next generation, using the method above, storing it in the new generation field.
Yeah, php *\o/*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
in php hoeft dat niet
[ code verwijderd ]
dat werkt gewoon in php
Bezig met de puntjes op de i aan het zetten?quote:
Puntjes op de i? Ik moet nog stukken schrijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Bezig met de puntjes op de i aan het zetten?
quote:
Oh my, succes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Puntjes op de i? Ik moet nog stukken schrijven
Het is wat overdreven. Ik moet mijn conclusie nog aanscherpen en de samenvatting nog deels schrijven. Daarnaast moet ik de coefficienten nog netjes in tabellen zetten en nog wat dingen uitrekenen. Bovendien is het de conceptversiequote:
Cum laudequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef GlowMouse het volgende:
nodig waarvoor, je bent toch al rema-student?
Hij werkt ook pas een paar minuten iddquote:
mensen die alles tot het laatst uitstellenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij werkt ook pas een paar minuten idd![]()
. Maar hetgeen fout was is eigenlijk nooit uitgelegd
.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
mensen die alles tot het laatst uitstellen
Yeah, alles tot het laatste uitstellen *\o/*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
mensen die alles tot het laatst uitstellen
22 okt, 14:00.quote:
40 uur rekenen is niksquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef arj1o1 het volgende:
Eindelijk weet mijn computer niet negatieve varianties eruit te persen. Althans met 1 iteratie per half uur (hij moet tot +/- 80)..
quote:
Hmm, volgens mij kan ik dan alsnog als ik wat met m´n werkdagen schuif. Heb namelijk in die week geen colleges.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |