Allebei niet ideaal, maar liever de 22e dan, want de 21e heb ik een tentamen (en nog wat colleges)....quote:
Ik heb hem voor je ingevuldquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Allebei niet ideaal, maar liever de 22e dan, want de 21e heb ik een tentamen (en nog wat colleges)....
Aangezien ik dit een geweldig bruggetje vind, heb ik hem ingevuld. Hopelijk ben ik de enige die op maandag 12u kanquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef GlowMouse het volgende:
heb je ook tijd teveul?
http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Graag psychologen die kaas hebben gegeten van statistiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Komaan, we hebben ook 7 statistiekvakken.. wat wil je?
Als dit de kern van zijn proefschrift weergeeft dan verbaast het mij dat je hierop kunt promoveren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Graag psychologen die kaas hebben gegeten van statistiek.
Ik heb me nog beheerst, ik had namelijk ook bij andere mensen wat in kunnen vullenquote:
Een onderzoek dat weergeeft dat onderzoekers statistische fouten maken... leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
meerendeel van dat proefschrift gaat er over dat sociale wetenschappers CI en efectgrootte zouden moeten raporteren. Effectgrootte zou inderdaad moeten maar is niet verplicht, CI snap ik niet aangezien je al means en std. rapporteert.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm... En ik ben 's middags niet thuis geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee, da's een advocatenmop.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Hoe zit het met de normaliteitsassumptie?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
meerendeel van dat proefschrift gaat er over dat sociale wetenschappers CI en efectgrootte zouden moeten raporteren. Effectgrootte zou inderdaad moeten maar is niet verplicht, CI snap ik niet aangezien je al means en std. rapporteert.
Ik moest serieus nadenken bij deze vraagquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de doorslag geven
zijn de eerste en laatste letter van jouw achternaam hetzelfde?
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe kun je zien dat een psycholoog liegt?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee, da's een advocatenmop.
.
FOK! moet iets inbouwen dat je meerdere berichten kan aanvinken die je wil quoten, in één keer. Elke keer quoten, copy c, terug, quoten, etc. is irritant.
dan kan ik jou nu ook spottenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken bij deze vraagmaar ja.
Is er, quickquote!quote:FOK! moet iets inbouwen dat je meerdere berichten kan aanvinken die je wil quoten, in één keer. Elke keer quoten, copy c, terug, quoten, etc. is irritant.
En waar zit dat knopje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dan kan ik jou nu ook spotten
[..]
Is er, quickquote!
beidequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En waar zit dat knopje?
Edit: en waar heb je me trouwens gevonden, hyves of facebook?
Heee, die quickquote is verrekte handig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
beidedie knop moet je eerst aanzetten in je opties
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
Heee, die quickquote is verrekte handig!
Superhandigquote:
Haha, jij bent weer helemaal tevredenquote:
Ik heb echt 5 aziaten in mn klas zitten. Ik was idd al weg was rond kwart voor 3 weg. De volgende keer leg ik wel ergens een briefje met onzichtbare inkt waar dan een schatkaart op staat en zet ik een speurocht uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:15 schreef arj1o1 het volgende:
oompaloompa was je nu al weer weg... er zaten alleen nog maar Chineesjes
Spannend!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb echt 5 aziaten in mn klas zitten. Ik was idd al weg was rond kwart voor 3 weg. De volgende keer leg ik wel ergens een briefje met onzichtbare inkt waar dan een schatkaart op staat en zet ik een speurocht uit
Deze week is het door zijn collega helemaal goedgemaakt. Waar krijg je tegenwoordig nog 2 klokuren achter elkaar zonder pauze hoorcollege?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal ook gehoord, men sprak er schande van.
Ik dacht vorige week dat De Roos het ging proberen, want hij liet iemand doodleuk koffie voor hem halen na een uurtje college terwijl ie zelf gewoon doorging. Maar uiteindelijk was het toch al om 16:15 klaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Deze week is het door zijn collega helemaal goedgemaakt. Waar krijg je tegenwoordig nog 2 klokuren achter elkaar zonder pauze hoorcollege?
Lees jij alles terug ofzo?quote:
Oke, goed dat ik het weetquote:
Nou, als ik wat zeg, dat jij het misschien leestquote:
ik ben mod, dan komt het toch niet als een verrassing dat ik mijn forum goed doorkijk?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik wat zeg, dat jij het misschien leest
Nee, maar tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik ben mod, dan komt het toch niet als een verrassing dat ik mijn forum goed doorkijk?
Ojee, wat lees je?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef GlowMouse het volgende:
Even die rss-feed instellen op automatic_s posthistory, die kan bij nader inzien toch best interessant zijn
Nog niks, maar ik heb wel verhalen over je gehoord.quote:
Oh God, wat nu weer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nog niks, maar ik heb wel verhalen over je gehoord.
Doe maar wel, ik bijt nietquote:
nu nog niet neequote:
Je zit mij te pestenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nu nog niet neenee laat maar zitten ook
je wééét toch dat ik je nooit zou kwetsenquote:
Dat doe je wel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je wééét toch dat ik je nooit zou kwetsen
en nou heb ik het weer gedaanquote:
Ja, jij zit mij te pestenquote:
En nu? Je hebt nog geen topicreport gezetquote:
Nee, zo ben ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En nu? Je hebt nog geen topicreport gezet
Nee, maar het klinkt engquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
maar heb je al een idee waar dat verhaal over ging?
Het is inderdaad moeilijk voor te stellen door mijn fysieke verschijning.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |